Rigtig dårlig brugeroplevelse
Jeg har for år tilbage haft stor succes med vægtkonsulenternes program og besluttede at prøve deres virtuelle model. Blev desværre mødt af en rigtig dårlig brugeroplevelse. Hjemmesiden er langsom og den er ikke tilpasset mobil brug, dvs. nærmest ubrugelig på en ipad og iphone. Desuden oplever jeg lav brugerfleksibilitet. Alle måltider skal bygges op fra bunden med de enkelte råvare og det er ikke muligt at sammensætte fra forskelige tilbehør opskrifter, salater, mm.
Skrev til deres kundeservice for hjælp... ingen svar.
Jeg kan desværre ikke anbefale DDV mere. Simpelthen for ringe en brugeroplevelse!

