Uggerhøj - Frederikshavn Anmeldelser 361

TrustScore 4.5 ud af 5

4,4

Søndergade 244, 9900 Frederikshavn, DK


Selvom vi ikke verificerer specifikke påstande, fordi anmeldernes meninger er deres egne, kan vi godt betegne anmeldelser som "Verificerede", når vi kan bekræfte, at der har fundet en forretningsinteraktion sted. Læs mere

Af hensyn til platformsintegriteten scannes alle anmeldelser på vores platform – verificerede eller ej – af vores automatiserede software døgnet rundt. Denne teknologi er designet til at identificere og fjerne indhold, der overtræder vores retningslinjer, herunder anmeldelser, som ikke er baseret på en reel oplevelse. Vi er klar over, at vi måske ikke fanger alle problemer, og du er velkommen til at gøre os opmærksom på det, hvis vi har overset noget. Læs mere

Se, hvad kunderne siger

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Ved ikke hvordan jeg skal begynde, men Uggerhøj/Opel I Frederikshavn har lige gjort det igen.. På vej fra Middelfart til Skagen tabte bilen pusten og tændte motorlampen - jeg ringede til Jesper... Se mere

Virksomheden har svaret

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Jeg har netop købt ny bil hos Uggerhøj i Frederikshavn, og jeg kunne ikke være mere tilfreds. Sælgeren Marcus leverede en fantastisk service fra start til slut. Han var utrolig god til at holde mig... Se mere

Virksomheden har svaret

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Jeg var inde hos og ville have noget hjælp til min Skoda. Jeg snakker med sælgeren om han hjælpe mig. Han var flink til at starte med indtil han finder ud af bilen ikke er købt hos ham. Så skiftede t... Se mere

Virksomheden har svaret

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Utrolig dejlig oplevelse at købe bil hos Uggerhøj i Frederikshavn. Sælgeren fik os fra start til at føle os trygge gennem hele processen. Det var en tålmodig og dygtig ung mand som tog os fra stenalde... Se mere

Virksomheden har svaret


Virksomhedsoplysninger

  1. nr. 29 af de 41 bedste virksomheder i Bilforhandler
  2. nr. 11 af de 12 bedste virksomheder i Bilsalg
  3. nr. 49 af de 61 bedste virksomheder i Autoværksted
  4. nr. 13 af de 15 bedste virksomheder i Billeasing
  5. nr. 2 af de 2 bedste virksomheder i Citroen-forhandler
  6. nr. 1 af de 1 bedste virksomheder i Opel-forhandler

Skrevet af virksomheden

Velkommen til Uggerhøj. Med mere end 65 års erfaring, afdelinger i otte danske byer og forhandling af verdens stærkeste bilmærker, er Uggerhøj Biler et sikkert valg, når du skal have ny bil. Hos Uggerhøj har vi solgt biler siden 1954, og kan som én af de eneste bilforhandlere i Danmark tilbyde vores kunder mere end 65 års erfaring i branchen. Vores mangeårige erfaring er vores kunders garanti for, at vi kan vores håndværk og ved, hvad vi taler om. Vi tror på, at erfaring er lig med troværdighed og tryghed, når vores kunder skal investere i ny bil.


Kontaktoplysninger

  • Søndergade 244, 9900, Frederikshavn, Danmark

  • 98 42 14 88

4,4

Fremragende

TrustScore 4.5 ud af 5

361 anmeldelser

5 stjerner
4 stjerner
3 stjerner
2 stjerner
1 stjerne

Bed kunder om at skrive en anmeldelse

Denne virksomhed inviterer sine kunder til at skrive en anmeldelse, uanset om den er positiv eller negativ

Har besvaret 78 % af deres negative anmeldelser

Svarer typisk inden for 1 uge

Sådan bruger denne virksomhed Trustpilot

Se, hvordan deres anmeldelser og bedømmelser indsamles, vurderes og modereres.

Virksomheder på Trustpilot må ikke tilbyde incitamenter eller betale for at skjule anmeldelser. Anmeldelser repræsenterer individuelle brugeres meninger, og ikke Trustpilots mening. Læs mere

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Dårlig service hos skoda

Jeg var inde hos og ville have noget hjælp til min Skoda. Jeg snakker med sælgeren om han hjælpe mig. Han var flink til at starte med indtil han finder ud af bilen ikke er købt hos ham. Så skiftede tonen sig lidt. Problemet var at jeg ikke kunne logge ind på my Skoda i bilen. Det kunne han lige pludselig ikke hjælpe med og hvis det var så kunne jeg bestille tid på værkstedet og betale penge for det. Og undskyld mig en kæmpe nar. Jeg ringer til ham forhandler jeg købte bilen af. Jeg skulle bare lave den om til fabriksindstilling igen
Det tog 2 sekunder for at sige det. Har aldrig oplevet så dårlig kundeservice pga så lidt. Hvis man ikke gider at give en god service så bliv forhelvede der hjemme og find et andet arbejde.Så min bil skal helt klart ikke op og laves hos jer eller have service.

7. juni 2026
Uopfordret anmeldelse
Uggerhøj - Frederikshavn-logo

Besvarelse fra Uggerhøj - Frederikshavn

Hej.

Vi er kede af at høre, at du har haft en oplevelse, hvor du ikke følte dig ordentligt hjulpet. Det er bestemt ikke den service, vi ønsker at levere.

Da vi ikke kender de nærmere detaljer i forløbet ud fra anmeldelsen alene, har vi svært ved at kommentere på den konkrete dialog. Men vi tager naturligvis din oplevelse med videre internt.

Vi ønsker dig held og lykke fremover.

Venlig hilsen

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Ved ikke hvordan jeg skal begynde

Ved ikke hvordan jeg skal begynde, men Uggerhøj/Opel I Frederikshavn har lige gjort det igen..
På vej fra Middelfart til Skagen tabte bilen pusten og tændte motorlampen - jeg ringede til Jesper ved Uggerhøj i Frederikshavn, satte ham kort ind i sagen, og at vil ville ramme Frederikshavn en time senere “ Du kommer bare ind, så kigger vi på den” som sagt, så gjort..
En lille time senere var vi på vej i sommerhuset, med en bil der virker igen..
Kunne jeg give 10 stjerner gjorde jeg dette..
Kæmpe skud ud til Jesper og Tekninker/mekaniker Anders for hurtig,venlig og top professionel betjening..

Rigtig go’ weekend gutter

29. maj 2026
Uopfordret anmeldelse
Uggerhøj - Frederikshavn-logo

Besvarelse fra Uggerhøj - Frederikshavn

Det glæder os rigtig meget, at vi kunne hjælpe jer hurtigt videre, så turen til sommerhuset kunne fortsætte som planlagt. Vi ved, hvor frustrerende det kan være, når bilen driller undervejs.

Vi sørger selvfølgelig for at give roserne videre til både Jesper og Anders. Tak fordi du tog dig tid til at dele din oplevelse. 🌻☀️

Venlig hilsen
Uggerhøj

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Fantastisk oplevelse hos Uggerhøj – Marcus gjorde forskellen!

Jeg har netop købt ny bil hos Uggerhøj i Frederikshavn, og jeg kunne ikke være mere tilfreds. Sælgeren Marcus leverede en fantastisk service fra start til slut. Han var utrolig god til at holde mig opdateret under hele forløbet, så jeg aldrig var i tvivl om næste skridt.

Det, jeg satte allermest pris på, var Marcus' tålmodighed og dialog. Han tog sig god tid til at vise og forklare alle detaljer ved bilen, og jeg følte på intet tidspunkt, at han havde travlt eller prøvede at haste handlen igennem. Det var en tryg og professionel oplevelse. 5 store stjerner herfra!

21. maj 2026
Uopfordret anmeldelse
Uggerhøj - Frederikshavn-logo

Besvarelse fra Uggerhøj - Frederikshavn

Hvor er det dejligt at høre! Vi sender verdens største highfive til Marcus og ønsker jer et stort tillykke med bilen 🥳🤸‍♀️☀️

Bedømt til 2 ud af 5 stjerner

Vi har besluttet os for at købe en…

Vi har besluttet os for at købe en elbil. Ud fra de flotte anmeldelser på Skodas 2 biler, besøgte vi den lokale Skoda afdeling under Uggerhøjs biler.
Salgschefen var alene i lokalet, talte i telefon, men sluttede samtalen og kiggede på mig. Jeg siger smilende: Goddag - sælger du Skoda! Ja, var det korte svar! (lidt humor var spildt her)
Min mand var i gang med at se på udstillingsmodellerne, og jeg spurgte til lidt læsestof om de to biler. “Der er kun noget på nettet”, var svaret. “Nå, men fortæl mig så lidt om bilerne!”
Den unge mand tastede ivrigt på tastaturet, pegede i retning af en af modellerne og oplyste, at den kostede 388 000 kroner + lidt flere tal i stede for de nuller jeg skriver. Og jeg, der gerne ville se på en bil, prøvekøre en bil osv, var paf - prisen var vel egentlig ikke det, jeg først ville vide noget om! Men meget gerne: hvad er rækkevidden af en opladning, hvad er bilen udstyret med osv, osv.
Min mand var nu kommet hen til os, og ville høre lidt om farver på bilerne - samtalen gik noget trægt.
Så kom der en kunde fra Citroen siden af butikken, den unge mand rejste sig, gik ind for at høre hvad hun ville!
Vi besluttede os for at gå!
Jeg er ikke godt gående, og gik med min rollator!
Da vi er ude af butikken, siger min mand: “ Du blev voldsomt diskrimineret pga rollatoren. Han gad ikke - overhovedet - at beskæftige sig med dig, du lignede ikke en der har brug for en ny elbil”
Ja, det er nok sandt - det var bestemt ikke på grund af travlhed, da vi var de eneste i butikken.
Nu har vi så set på en Toyota, der blev vi både hørt og set, og fik en meget fin betjening - med prøvetur og forklaring på alt det, vi gerne vil vide.
Vi har tidligere kørt Skoda og været meget glad for de 2 biler det blev til, men denne gang lod det sig ikke gøre. Big mistake!

23. april 2026
Uopfordret anmeldelse
Uggerhøj - Frederikshavn-logo

Besvarelse fra Uggerhøj - Frederikshavn

Tak fordi du deler din oplevelse med os. Det er bestemt ikke den modtagelse eller rådgivning, vi ønsker, at vores gæster skal opleve hos os.

Vi er kede af, at I ikke følte jer set, hørt og ordentligt vejledt i forbindelse med jeres besøg. Vi tager også meget alvorligt, at I sad tilbage med en oplevelse af at blive mødt anderledes på baggrund af hjælpemidler eller andre personlige forhold. Det skal man aldrig føle hos os.

Vi tager jeres feedback med videre internt og ønsker jer alt det bedste med valget af ny bil.

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

En fremragende service

En fremragende service, venlig og sød personale.
Alt var perfekt fra prøvekøring af testbil, vejledning, køb og til afhentning af bil.

1. april 2026
Uopfordret anmeldelse
Uggerhøj - Frederikshavn-logo

Besvarelse fra Uggerhøj - Frederikshavn

Tusind tak for din flotte anmeldelse! ⭐ Det er dejligt at høre, at du har haft en god oplevelse hele vejen fra prøvetur til afhentning🙌

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Utrolig dejlig oplevelse at købe bil…

Utrolig dejlig oplevelse at købe bil hos Uggerhøj i Frederikshavn. Sælgeren fik os fra start til at føle os trygge gennem hele processen. Det var en tålmodig og dygtig ung mand som tog os fra stenalderen videre ind i det 21. Århundrede. Handlen var fantastisk for begge parter og da dagen kom hvor vi skulle hente vores nye bil, var al it nede og panikken bredte sig en smule. Sælgeren forblev rolig og professionel, han kvitterede endda med 2 gode flasker vin fordi vi måtte vente på at alt gik i orden. Det var ikke første ej heller sidste gang at vi handler hos Uggerhøj Frederikshavn.

27. marts 2026
Uopfordret anmeldelse
Uggerhøj - Frederikshavn-logo

Besvarelse fra Uggerhøj - Frederikshavn

Tusind tak for jeres anmeldelse! ⭐ Det glæder os virkelig at høre, at I har haft en tryg og god oplevelse hele vejen igennem – også selvom der opstod lidt udfordringer på afhentningsdagen🙌

Det er skønt at høre, at vores sælger sørgede for, at I fik en god oplevelse🚗💛 Vi sætter stor pris på jeres tillid og glæder os til at byde jer velkommen igen næste gang.

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Kvalitet og professionel betjening

Møder altid kompetente, behagelige og imødekommende mennesker, fra det fremragende salgsteam til det servicemindede værkstedsteam.
Jeg har ikke haft noget at udsætte på servicen og kvaliteten af arbejdet i de snart 10 år jeg har kørt Citroen. Det er også stærk medvirkende til at mit seneste køb blev en eC3 VTR Sport Extended range og jeg er super tilfreds.

9. marts 2026
Uggerhøj - Frederikshavn-logo

Besvarelse fra Uggerhøj - Frederikshavn

Tusind tak for din fantastiske anmeldelse! ⭐ Det er skønt at høre, at du har haft en positiv oplevelse med både salgsteamet og værkstedet gennem årene🚗⚡

Vi er glade for, at du er tilfreds med din nye ë-C3, og vi sætter stor pris på din tillid som kunde gennem snart 10 år💛

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Værksted

God oplevelse af værkstedet, omkring fejlfinding og efterfølgende behandling.
Kun ros til reseption og værksted.

9. februar 2026
Uggerhøj - Frederikshavn-logo

Besvarelse fra Uggerhøj - Frederikshavn

Tusind tak for din flotte anmeldelse! ⭐ Det glæder os at høre, at du har haft en god oplevelse hele vejen rundt

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Vi handlede med Martin der sidder hos…

Vi handlede med Martin der sidder hos Uggerhøj i Frederikshavn. Virkelig god service fra Martin hele vejen igennem.
Kæmpe anbefaling herfra.

23. januar 2026
Uggerhøj - Frederikshavn-logo

Besvarelse fra Uggerhøj - Frederikshavn

Tusind tak for jeres flotte anmeldelse! ⭐ Det glæder os meget at høre, at I har haft en god oplevelse med Martin🙌 Vi har naturligvis sendt jeres ros videre til ham.

Bedømt til 4 ud af 5 stjerner

God service

God service

23. januar 2026
Uggerhøj - Frederikshavn-logo

Besvarelse fra Uggerhøj - Frederikshavn

Tusind tak for din anmeldelse! ⭐ Vi er glade for at høre, at du har oplevet god service hos os🙌

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Rigtig god oplevelse hos Uggerhøj VW i Frederikshavn!

Vi har netop købt en ny ID Buzz hos Uggerhøj i VW Frederikshavn, og det har været en virkelig god oplevelse fra start til slut. Salgskonsulent, Martin Søndergård Hansen, fortjener en særlig ros. Han var utrolig professionel, lyttede oprigtigt til vores behov og formåede at finde en bil, der passede perfekt til vores ønsker om mere plads.
Martin er helt klart en dygtig sælger, som ved præcis, hvad der skal til for, at kunden føler sig tryg og godt guidet gennem hele processen. Han tog sig også tid til at give os en grundig gennemgang af bilens funktioner og den tekniske del, så vi følte os helt trygge, da vi kørte derfra.

Det er bestemt ikke sidste gang, vi køber bil hos VW i Frederikshavn især på grund af den fremragende service, vi fik af Martin.

Tusind tak for en rigtig god oplevelse!

20. januar 2026
Uopfordret anmeldelse
Uggerhøj - Frederikshavn-logo

Besvarelse fra Uggerhøj - Frederikshavn

Tusind tak for jeres fantastiske anmeldelse! ⭐

Det glæder os virkelig at høre, at jeres oplevelse hos os i VW Frederikshavn har været god hele vejen igennem – og at Martin har været med til at gøre forskellen🙌🚗 Det betyder meget for os, at I følte jer lyttet til og trygt guidet gennem processen, og at I kørte herfra med en god mavefornemmelse.

Vi sender naturligvis jeres flotte ros videre til Martin – og vi glæder os allerede til at byde jer velkommen igen næste gang💛

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Køb af min første elbil

Jeg har netop købt min nye Peugeot E-208 hos Uggerhøj Frederikshavn og er utrolig glad for både bilen og hele købsoplevelsen. Servicen var i top fra start til slut – især tak til Marcus for professionel, imødekommende og tryg rådgivning. Kan varmt anbefales!

15. januar 2026
Uopfordret anmeldelse
Uggerhøj - Frederikshavn-logo

Besvarelse fra Uggerhøj - Frederikshavn

Tusind tak for din fantastiske anmeldelse! ⭐ Hvor er det dejligt at høre, at din første elbiloplevelse har været så positiv – og at du er glad for både bilen og forløbet omkring købet🚗⚡

Vi har selvfølgelig sendt de flotte ord videre til Marcus og takker for din varme anbefaling💛

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Fantastisk god oplevelse hos Markus

Fantastisk god oplevelse hos Markus
hele handlen igennem

16. januar 2026
Uopfordret anmeldelse
Uggerhøj - Frederikshavn-logo

Besvarelse fra Uggerhøj - Frederikshavn

Tusind tak for din flotte anmeldelse! ⭐ Det er skønt at høre, at du har haft en fantastisk oplevelse med Markus gennem hele handlen🙌 Rosen sendes selvfølgelig videre til ham!

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

God service

Perfekt udført service, som aftalt.

9. januar 2026
Uggerhøj - Frederikshavn-logo

Besvarelse fra Uggerhøj - Frederikshavn

Mange tak for din fine anmeldelse! ⭐ Det glæder os at høre, at servicen blev udført som aftalt, og at du er tilfreds med oplevelsen.

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Ny 5 stjernet Peugeot sælger.

Uggerhøj er blevet Peugeot forhandler! Sikke en god oplevelse hos Marcus!
Jeg har ikke før mødt så flink og ærlig en sælger. Meget hjælpsom og forklarende, og uden at bilde os ting ind uden at have den rette viden om det. Kæmpe plus for Peugeot at få en ny forhandler på i Frederikshavn. Virkelig nem og ligetil kommunikation. Vi vil helt bestemt spørge efter Marcus når bilen skal skiftes.

4. december 2025
Uopfordret anmeldelse
Uggerhøj - Frederikshavn-logo

Besvarelse fra Uggerhøj - Frederikshavn

Tusind tak for din flotte anmeldelse! ⭐ Det betyder meget for os at høre, at jeres oplevelse hos os i Frederikshavn har været så positiv. Det er skønt at vide, at Marcus har givet jer god vejledning🚗🙌

Vi er glade for tilliden og ser frem til at hjælpe jer igen, næste gang bilskiftet bliver aktuelt

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Meget optaget personale..

15. december 2025
Uggerhøj - Frederikshavn-logo

Besvarelse fra Uggerhøj - Frederikshavn

Tak for din feedback. Vi er kede af, at du oplevede personalet som optaget – det er bestemt ikke meningen, og vi håber at kunne give dig en bedre oplevelse næste gang.

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Vi købte en brugt Citroen C3

Vi købte en brugt Citroen C3, kiggede og prøvekørte om formiddagen og fik den leveret 3 timer senere. Virkelig godt, super service, alt var fint.

15. december 2025
Uopfordret anmeldelse
Uggerhøj - Frederikshavn-logo

Besvarelse fra Uggerhøj - Frederikshavn

Tusind tak for jeres flotte anmeldelse! ⭐ Hvor er det dejligt at høre, at I havde en god oplevelse, og at det hele gik hurtigt og problemfrit. Vi er glade for, at alt var, som det skulle være🚗

Dette er Trustpilot

Alle kan skrive en anmeldelse på Trustpilot. En anmeldelse er ejet af personen, som har skrevet den, og vedkommende kan derfor redigere eller slette den til enhver tid. En brugers anmeldelser bliver vist, så længe vedkommendes konto er aktiv.

Virksomheder kan bede deres kunder skrive en anmeldelse ved hjælp af automatiske invitationer. Denne type anmeldelser handler om reelle oplevelser og markeres "Verificeret".

Læs mere om andre typer anmeldelser.

Vi bruger en kombination af dedikerede medarbejdere og avanceret teknologi til at beskytte vores platform. Find ud af, hvordan vi bekæmper falske anmeldelser.

Læs om anmeldelsesprocessen på Trustpilot.

Hér finder du 8 tips til at skrive anmeldelser.

Verificering kan være med til at sikre, at det er rigtige mennesker, der skriver de anmeldelser, du læser på Trustpilot.

Det kan påvirke TrustScoren, når man tilbyder incitamenter i bytte for anmeldelser, eller når man kun spørger bestemte kunder, og det er imod vores retningslinjer.

Læs mere