Ved ikke hvordan jeg skal begynde, men Uggerhøj/Opel I Frederikshavn har lige gjort det igen.. På vej fra Middelfart til Skagen tabte bilen pusten og tændte motorlampen - jeg ringede til Jesper... Se mere
Virksomheden har svaret
Selvom vi ikke verificerer specifikke påstande, fordi anmeldernes meninger er deres egne, kan vi godt betegne anmeldelser som "Verificerede", når vi kan bekræfte, at der har fundet en forretningsinteraktion sted. Læs mere
Af hensyn til platformsintegriteten scannes alle anmeldelser på vores platform – verificerede eller ej – af vores automatiserede software døgnet rundt. Denne teknologi er designet til at identificere og fjerne indhold, der overtræder vores retningslinjer, herunder anmeldelser, som ikke er baseret på en reel oplevelse. Vi er klar over, at vi måske ikke fanger alle problemer, og du er velkommen til at gøre os opmærksom på det, hvis vi har overset noget. Læs mere
Ved ikke hvordan jeg skal begynde, men Uggerhøj/Opel I Frederikshavn har lige gjort det igen.. På vej fra Middelfart til Skagen tabte bilen pusten og tændte motorlampen - jeg ringede til Jesper... Se mere
Virksomheden har svaret
Jeg har netop købt ny bil hos Uggerhøj i Frederikshavn, og jeg kunne ikke være mere tilfreds. Sælgeren Marcus leverede en fantastisk service fra start til slut. Han var utrolig god til at holde mig... Se mere
Virksomheden har svaret
Jeg var inde hos og ville have noget hjælp til min Skoda. Jeg snakker med sælgeren om han hjælpe mig. Han var flink til at starte med indtil han finder ud af bilen ikke er købt hos ham. Så skiftede t... Se mere
Virksomheden har svaret
Utrolig dejlig oplevelse at købe bil hos Uggerhøj i Frederikshavn. Sælgeren fik os fra start til at føle os trygge gennem hele processen. Det var en tålmodig og dygtig ung mand som tog os fra stenalde... Se mere
Virksomheden har svaret
Velkommen til Uggerhøj. Med mere end 65 års erfaring, afdelinger i otte danske byer og forhandling af verdens stærkeste bilmærker, er Uggerhøj Biler et sikkert valg, når du skal have ny bil. Hos Uggerhøj har vi solgt biler siden 1954, og kan som én af de eneste bilforhandlere i Danmark tilbyde vores kunder mere end 65 års erfaring i branchen. Vores mangeårige erfaring er vores kunders garanti for, at vi kan vores håndværk og ved, hvad vi taler om. Vi tror på, at erfaring er lig med troværdighed og tryghed, når vores kunder skal investere i ny bil.
Søndergade 244, 9900, Frederikshavn, Danmark
Bed kunder om at skrive en anmeldelse
Denne virksomhed inviterer sine kunder til at skrive en anmeldelse, uanset om den er positiv eller negativ
Har besvaret 78 % af deres negative anmeldelser
Svarer typisk inden for 1 uge
Sådan bruger denne virksomhed Trustpilot
Se, hvordan deres anmeldelser og bedømmelser indsamles, vurderes og modereres.
Jeg var inde hos og ville have noget hjælp til min Skoda. Jeg snakker med sælgeren om han hjælpe mig. Han var flink til at starte med indtil han finder ud af bilen ikke er købt hos ham. Så skiftede tonen sig lidt. Problemet var at jeg ikke kunne logge ind på my Skoda i bilen. Det kunne han lige pludselig ikke hjælpe med og hvis det var så kunne jeg bestille tid på værkstedet og betale penge for det. Og undskyld mig en kæmpe nar. Jeg ringer til ham forhandler jeg købte bilen af. Jeg skulle bare lave den om til fabriksindstilling igen
Det tog 2 sekunder for at sige det. Har aldrig oplevet så dårlig kundeservice pga så lidt. Hvis man ikke gider at give en god service så bliv forhelvede der hjemme og find et andet arbejde.Så min bil skal helt klart ikke op og laves hos jer eller have service.

Besvarelse fra Uggerhøj - Frederikshavn
Ved ikke hvordan jeg skal begynde, men Uggerhøj/Opel I Frederikshavn har lige gjort det igen..
På vej fra Middelfart til Skagen tabte bilen pusten og tændte motorlampen - jeg ringede til Jesper ved Uggerhøj i Frederikshavn, satte ham kort ind i sagen, og at vil ville ramme Frederikshavn en time senere “ Du kommer bare ind, så kigger vi på den” som sagt, så gjort..
En lille time senere var vi på vej i sommerhuset, med en bil der virker igen..
Kunne jeg give 10 stjerner gjorde jeg dette..
Kæmpe skud ud til Jesper og Tekninker/mekaniker Anders for hurtig,venlig og top professionel betjening..
Rigtig go’ weekend gutter

Besvarelse fra Uggerhøj - Frederikshavn
Jeg har netop købt ny bil hos Uggerhøj i Frederikshavn, og jeg kunne ikke være mere tilfreds. Sælgeren Marcus leverede en fantastisk service fra start til slut. Han var utrolig god til at holde mig opdateret under hele forløbet, så jeg aldrig var i tvivl om næste skridt.
Det, jeg satte allermest pris på, var Marcus' tålmodighed og dialog. Han tog sig god tid til at vise og forklare alle detaljer ved bilen, og jeg følte på intet tidspunkt, at han havde travlt eller prøvede at haste handlen igennem. Det var en tryg og professionel oplevelse. 5 store stjerner herfra!

Besvarelse fra Uggerhøj - Frederikshavn
Vi har besluttet os for at købe en elbil. Ud fra de flotte anmeldelser på Skodas 2 biler, besøgte vi den lokale Skoda afdeling under Uggerhøjs biler.
Salgschefen var alene i lokalet, talte i telefon, men sluttede samtalen og kiggede på mig. Jeg siger smilende: Goddag - sælger du Skoda! Ja, var det korte svar! (lidt humor var spildt her)
Min mand var i gang med at se på udstillingsmodellerne, og jeg spurgte til lidt læsestof om de to biler. “Der er kun noget på nettet”, var svaret. “Nå, men fortæl mig så lidt om bilerne!”
Den unge mand tastede ivrigt på tastaturet, pegede i retning af en af modellerne og oplyste, at den kostede 388 000 kroner + lidt flere tal i stede for de nuller jeg skriver. Og jeg, der gerne ville se på en bil, prøvekøre en bil osv, var paf - prisen var vel egentlig ikke det, jeg først ville vide noget om! Men meget gerne: hvad er rækkevidden af en opladning, hvad er bilen udstyret med osv, osv.
Min mand var nu kommet hen til os, og ville høre lidt om farver på bilerne - samtalen gik noget trægt.
Så kom der en kunde fra Citroen siden af butikken, den unge mand rejste sig, gik ind for at høre hvad hun ville!
Vi besluttede os for at gå!
Jeg er ikke godt gående, og gik med min rollator!
Da vi er ude af butikken, siger min mand: “ Du blev voldsomt diskrimineret pga rollatoren. Han gad ikke - overhovedet - at beskæftige sig med dig, du lignede ikke en der har brug for en ny elbil”
Ja, det er nok sandt - det var bestemt ikke på grund af travlhed, da vi var de eneste i butikken.
Nu har vi så set på en Toyota, der blev vi både hørt og set, og fik en meget fin betjening - med prøvetur og forklaring på alt det, vi gerne vil vide.
Vi har tidligere kørt Skoda og været meget glad for de 2 biler det blev til, men denne gang lod det sig ikke gøre. Big mistake!

Besvarelse fra Uggerhøj - Frederikshavn
En fremragende service, venlig og sød personale.
Alt var perfekt fra prøvekøring af testbil, vejledning, køb og til afhentning af bil.

Besvarelse fra Uggerhøj - Frederikshavn
Utrolig dejlig oplevelse at købe bil hos Uggerhøj i Frederikshavn. Sælgeren fik os fra start til at føle os trygge gennem hele processen. Det var en tålmodig og dygtig ung mand som tog os fra stenalderen videre ind i det 21. Århundrede. Handlen var fantastisk for begge parter og da dagen kom hvor vi skulle hente vores nye bil, var al it nede og panikken bredte sig en smule. Sælgeren forblev rolig og professionel, han kvitterede endda med 2 gode flasker vin fordi vi måtte vente på at alt gik i orden. Det var ikke første ej heller sidste gang at vi handler hos Uggerhøj Frederikshavn.

Besvarelse fra Uggerhøj - Frederikshavn
Møder altid kompetente, behagelige og imødekommende mennesker, fra det fremragende salgsteam til det servicemindede værkstedsteam.
Jeg har ikke haft noget at udsætte på servicen og kvaliteten af arbejdet i de snart 10 år jeg har kørt Citroen. Det er også stærk medvirkende til at mit seneste køb blev en eC3 VTR Sport Extended range og jeg er super tilfreds.

Besvarelse fra Uggerhøj - Frederikshavn
God oplevelse af værkstedet, omkring fejlfinding og efterfølgende behandling.
Kun ros til reseption og værksted.

Besvarelse fra Uggerhøj - Frederikshavn
Rigtig god oplevelse flinke folk og folk der tager køberen i højsædet

Besvarelse fra Uggerhøj - Frederikshavn
Vi handlede med Martin der sidder hos Uggerhøj i Frederikshavn. Virkelig god service fra Martin hele vejen igennem.
Kæmpe anbefaling herfra.

Besvarelse fra Uggerhøj - Frederikshavn
Vi har netop købt en ny ID Buzz hos Uggerhøj i VW Frederikshavn, og det har været en virkelig god oplevelse fra start til slut. Salgskonsulent, Martin Søndergård Hansen, fortjener en særlig ros. Han var utrolig professionel, lyttede oprigtigt til vores behov og formåede at finde en bil, der passede perfekt til vores ønsker om mere plads.
Martin er helt klart en dygtig sælger, som ved præcis, hvad der skal til for, at kunden føler sig tryg og godt guidet gennem hele processen. Han tog sig også tid til at give os en grundig gennemgang af bilens funktioner og den tekniske del, så vi følte os helt trygge, da vi kørte derfra.
Det er bestemt ikke sidste gang, vi køber bil hos VW i Frederikshavn især på grund af den fremragende service, vi fik af Martin.
Tusind tak for en rigtig god oplevelse!

Besvarelse fra Uggerhøj - Frederikshavn
Jeg har netop købt min nye Peugeot E-208 hos Uggerhøj Frederikshavn og er utrolig glad for både bilen og hele købsoplevelsen. Servicen var i top fra start til slut – især tak til Marcus for professionel, imødekommende og tryg rådgivning. Kan varmt anbefales!

Besvarelse fra Uggerhøj - Frederikshavn
Fantastisk god oplevelse hos Markus
hele handlen igennem

Besvarelse fra Uggerhøj - Frederikshavn

Besvarelse fra Uggerhøj - Frederikshavn
Uggerhøj er blevet Peugeot forhandler! Sikke en god oplevelse hos Marcus!
Jeg har ikke før mødt så flink og ærlig en sælger. Meget hjælpsom og forklarende, og uden at bilde os ting ind uden at have den rette viden om det. Kæmpe plus for Peugeot at få en ny forhandler på i Frederikshavn. Virkelig nem og ligetil kommunikation. Vi vil helt bestemt spørge efter Marcus når bilen skal skiftes.

Besvarelse fra Uggerhøj - Frederikshavn
Vi købte en brugt Citroen C3, kiggede og prøvekørte om formiddagen og fik den leveret 3 timer senere. Virkelig godt, super service, alt var fint.

Besvarelse fra Uggerhøj - Frederikshavn
Alle kan skrive en anmeldelse på Trustpilot. En anmeldelse er ejet af personen, som har skrevet den, og vedkommende kan derfor redigere eller slette den til enhver tid. En brugers anmeldelser bliver vist, så længe vedkommendes konto er aktiv.
Virksomheder kan bede deres kunder skrive en anmeldelse ved hjælp af automatiske invitationer. Denne type anmeldelser handler om reelle oplevelser og markeres "Verificeret".
Læs mere om andre typer anmeldelser.
Vi bruger en kombination af dedikerede medarbejdere og avanceret teknologi til at beskytte vores platform. Find ud af, hvordan vi bekæmper falske anmeldelser.
Læs om anmeldelsesprocessen på Trustpilot.
Hér finder du 8 tips til at skrive anmeldelser.
Verificering kan være med til at sikre, at det er rigtige mennesker, der skriver de anmeldelser, du læser på Trustpilot.
Det kan påvirke TrustScoren, når man tilbyder incitamenter i bytte for anmeldelser, eller når man kun spørger bestemte kunder, og det er imod vores retningslinjer.