Jeg trængte til en pause fra hverdagen og have 100 % fokus på mig selv. Derfor tog jeg et ophold på Ubberup Højskole. En skole der skaber rum og mulighed for forandringer. En lærerstab der er dyg... Se mere
Selvom vi ikke verificerer specifikke påstande, fordi anmeldernes meninger er deres egne, kan vi godt betegne anmeldelser som "Verificerede", når vi kan bekræfte, at der har fundet en forretningsinteraktion sted. Læs mere
Af hensyn til platformsintegriteten scannes alle anmeldelser på vores platform – verificerede eller ej – af vores automatiserede software døgnet rundt. Denne teknologi er designet til at identificere og fjerne indhold, der overtræder vores retningslinjer, herunder anmeldelser, som ikke er baseret på en reel oplevelse. Vi er klar over, at vi måske ikke fanger alle problemer, og du er velkommen til at gøre os opmærksom på det, hvis vi har overset noget. Læs mere
Se, hvad kunderne siger
Ubberup Højskole er et fantastik sted; skønne omgivelser, meget engageret personale med gode oplæg og stor viden, fantastisk mad, god varieret træning som man kan afprøve. Dejlige ture ud af huset, fi... Se mere
Det er en højskole for dig, hvis du er fuld af overskud og er overgearet hele ligesom de fleste lærere. Overfladiskhed kendetegner de fleste lærere og der bliver gjort forskel på eleverne. Kun de ele... Se mere
Ubberup Livsstil Højskole hjælper dig til, i et mangfoldigt, inviterende fællesskab, at finde din røde tråd i livet, og tænder stjerner i øjnene. Lettere i krop og sjæl blev jeg spurgt, hvad jeg drøm... Se mere
Virksomheden har svaret
Virksomhedsoplysninger
Oplysningerne kommer fra forskellige eksterne kilder
Ubberup Højskole er en livsstilshøjskole. Vi fokus på den sunde livsstil og varig livsstilændring. Siden år 2000 har livsstilsændring været vores speciale og vi er Danmarks første livsstilshøjskole. Vi mener, at sundhed handler om mere end kost og motion. Det mentale skal med. Derfor går motion, sund og velsmagende kost og mental sundhed hånd i hånd på vores livsstilhøjskole.
Kontaktoplysninger
Højskolevej 6, 4400, Kalundborg, Danmark
- 59500080
- info@ubberup.dk
- www.ubberup.dk
Ingen anmeldelsesinvitationer registreret
Denne virksomhed har ikke inviteret sine kunder til at skrive anmeldelser, så anmeldelserne er muligvis ikke repræsentative
Sådan bruger denne virksomhed Trustpilot
Se, hvordan deres anmeldelser og bedømmelser indsamles, vurderes og modereres.
Andre kiggede også på
Super sund sommer ophold☀️😎☀️
God oplevelse
At sætte sig selv i fokus i 6 uger kræver mod for man glemmer jo ofte at lytte tænke på sig selv .
At tage beslutningen er en ting , men når man så møder ubberup højsskole og de mange
glade positive personale så hjælper det på modet ja man tør .
Jeg har haft 6 gode uger på højsskolen hvor jeg i den grad blev udfordret om det så var i madkundskab ,billedkunst ,yoga mindfullness cykling gåtur ja fagene var mange .
God sund mad meget motion ovs.
Aldersforskellen var dog bred og man kunne mærke useriøsiteten hos nogen af de meget unge som prægede opholdet lidt .
Kropsanalysen som jo tydelig sagde at det nyttede og ændre på kosten og motionen tabte 5 kilo.
Der dog nogen ting der er på 13 ugers holdet som der ikke er på 6 ugers holdet blandanet coaching og individuelle snakke det savnede jeg lidt især fordi udgangspunktet for mig var massiv stress og ikke udelukkende kun fokus på kost og at tabe sig.
Men men jeg kan i den grad anbefale uberup højsskole hvis du som mig var stresset for du får den ro og stabilitet som skal til samt nogen faste rammer som virker så godt .
Så jeg ved ikke om jeg stressfri nu men det hjalp så meget på det også fordi de på højsskolen giver nogen redskaber til at undgå det .
Jeg har meget mere ro nu og har jeg ikke det bruger jeg mindfullness selv mit søvnbesvær har det hjulpet på .
Så hop i bare ud i det jer der læser det her det en "god lærerig " rejse at tage et ophold på uberup .
Ellers tak
Det er en højskole for dig, hvis du er fuld af overskud og er overgearet hele ligesom de fleste lærere. Overfladiskhed kendetegner de fleste lærere og der bliver gjort forskel på eleverne. Kun de elever der er aktive og evigt jublende og glade ses . De mere sårbare ses og høres ikke.
Har været afsted flere gange af…
Har været afsted flere gange af forskellige grunde, og det har hjulpet mig gevaldigt hver gang jeg har været afsted.
Pause fra hverdagen
Jeg trængte til en pause fra hverdagen og have 100 % fokus på mig selv. Derfor tog jeg et ophold på Ubberup Højskole.
En skole der skaber rum og mulighed for forandringer. En lærerstab der er dygtige og imødekommende. Der var mulighed for individuelt skema efter ens formåen. Jeg følte mig meget
velkommen.
På Ubberup er aldersforskellen stor, fra 20 til 80 år, hvilket var meget berigende for mig og gav mig rigtig mange gode sociale stunder.
Jeg kan kun anbefale Ubberup Højskole hvis man trænger til et break i sin hverdag.
Hvordan føles det at have spildt 42.250…
Hvordan føles det at have spildt 42.250 kr? Det ved jeg…
Jeg var på 15 ugers ophold i foråret 2023. Efter ca. 10 dage blev jeg syg med diarré og opkast, og jeg var syg on and off resten af tiden. Jeg fandt aldrig ud af hvad jeg ikke kunne tåle. Derudover blev jeg ramt af corona og lå syg hjemme i 3 uger. 9 uger inde i opholdet startede et nyt hold elever på 6 ugers kursus. Jeg lærte aldrig nogen af dem at kende, jeg kunne ikke rumme at skulle forholde mig til flere nye mennesker. Jeg havde det ikke godt rent psykisk, og 4 uger inden afslutning valgte jeg at afbryde opholdet og tage hjem. Jeg gjorde mit værelse rent og afleverede grådkvalt min nøgle til kontoret. Alt dette er selvfølgelig ikke højskolens skyld, men jeg er ikke blevet tilbudt nogen kompensation og på intet tidspunkt har nogen fra skolen kontaktet mig – hverken under min coronasygdom eller efter opholdet. Man skulle tro at de fra skolens side var interesseret i at høre om jeg var okay, og hvad de mon kunne gøre bedre. End ikke en evaluering er jeg blevet bedt om. Men de havde jo også fået deres penge. Jeg ved at mange er begejstret for Ubberup Højskole, men der er også mange der ikke er – de skriver bare ikke anmeldelser, men putter sig derhjemme med en følelse af nederlag. Mange bliver helt euforiske – ja nærmest hjernevasket af højskolen. Jeg anbefaler absolut ikke et ophold på Ubberup Højskole, jeg synes man skal tænke sig rigtig godt om inden man bruger så mange penge.
Ubberup Højskole er et fantastik sted
Ubberup Højskole er et fantastik sted; skønne omgivelser, meget engageret personale med gode oplæg og stor viden, fantastisk mad, god varieret træning som man kan afprøve. Dejlige ture ud af huset, fine foredrag og sang-aftner. Der er plads til alle og alle er en del af fælleskabet. Skønt sted at få egenomsorg, lærdom, grin og ømme muskler💪🤩. Vi ses igen😊… Været der 2 x sund sommer!
Det bedste jeg har gjort for mig selv
5 stjerne hele vejen rundt.
Fag, lærer og mad går op i en større enhed.
Det virker bare!

Besvarelse fra Ubberup Højskole
Ubberup højskole er et helt fantastisk…
Ubberup højskole er et helt fantastisk sted med dygtige og passionerede ansatte! Alle bør give sig selv oplevelsen at tage et ophold her :)

Besvarelse fra Ubberup Højskole
Det var første gang jeg var på…
Det var første gang jeg var på højskole.
De er så seje og dejlige (og kloge og gode mennesker) på Ubberup Højskole.
Desværre er det også et sted, hvor man skal være ret sober.
Der er desværre ringe plads til at 'gakke-ud' - at vi alle en aften drikker os skide fulde og maler malerier eller bager kager og andet over bål.
Jeg ELSKER Ubberup Højskole - men jeg ville ønske mere idéhistorie og 'livs-design' end Zumba. Et meget dejligt sted, med rum til forbedring.

Besvarelse fra Ubberup Højskole
Det bedste jeg har gjort for mig selv!
Masser af motion, sund og LÆKKER mad, nye venskaber og super engagerede lærere! ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

Besvarelse fra Ubberup Højskole
Find din egen vej - Tag på Ubberup
Ubberup Livsstil Højskole hjælper dig til, i et mangfoldigt, inviterende fællesskab, at finde din røde tråd i livet, og tænder stjerner i øjnene. Lettere i krop og sjæl blev jeg spurgt, hvad jeg drømmer om. Opholdene har givet mig mulighed for refleksion og sparring med super professionelle, omsorgsfulde og humoristiske lærere og personale omkring sund livsstil, fantastisk god og sund mad, spisemønster, god søvn. I tabata, zumba, step, cirkeltræning, ThaiBo boksning, yoga, Aqua, volleyball, badminton mmm har jeg eksperimenteret med motions former og opbygget styrke og venskaber på tværs af alder og baggrund. i upcycling har jeg genopdaget syning, lært at reparere og sy om. Dejligt når kroppen forandres og yndlingskjolen skal tilpasses !!
Find din egen vej. Tag på Ubberup !!

Besvarelse fra Ubberup Højskole
Ubberrup Højskole en rigtig god oplevelse
Jeg har været på Ubberup Højskole flere gang og skal tilbage dertil. 😊 Kan varmt anbefales til alle der trænger til et afbræk i hverdagen. Fantastisk sted rigtig god stemning, gode engagerede lærer og lækker sund og slankende mad. Prøv det !!! 🥰

Besvarelse fra Ubberup Højskole
Det bedste jeg nogensinde har gjort for…
Det bedste jeg nogensinde har gjort for mig selv.
Fantastisk personale, dejlige omgivelser og utrolig lækker mad.
Det er det bedste frirum med tid til selvudvikling og selv-kærlighed.
Jeg har været der flere gange og har nydt hver eneste gang. Mit liv er blevet bedre af at have været afsted. Ikke kun pga. mange kilo er tabt, men pga. fede oplevelser og dejlige venskaber

Besvarelse fra Ubberup Højskole
Ubberup højskole 💪
Det bedste ved Ubberup er at der er plads til alle 😊 det er lige meget om du er ung eller gammel de hjælper dig individuelt det bedste der er sket for mig 👍👍👍😊

Besvarelse fra Ubberup Højskole
God - bedre - Ubberup
God - bedre - Ubberup
Hvis du kløjs i livet, i kiloene, i motivationen, i selvværdet eller i de negative vaner, så snup et ophold på Ubberup Højskole.
Motiverede undervisere med fagligheden i top står klar til at guide dig igennem et forløb, hvor du bliver klogere på det meste kombineret med en flok søde og rare medkursister, der altid er parate til et kram og en snak og toppet op med super lækker mad - bortset fra køkkenets forkærlighed for at stoppe koriander i alt for meget.
Hvis man tror, højskoler kun er for de unge, så tro om igen. Jeg fylder 70 lige om lidt, og jeg sunder mig efter coronalukningen, og jeg savner alt det, jeg fandt der.

Besvarelse fra Ubberup Højskole
Det bedste jeg har gjort for mig selv 🥰
Et ophold på Ubberup Højskole er noget af det bedste jeg har gjort for mig selv. 4 mdr med skønne mennesker, og et fantastisk lærerteam.
Glæder mig til et gensyn til august. 😊

Besvarelse fra Ubberup Højskole

Besvarelse fra Ubberup Højskole
Dette er Trustpilot
Alle kan skrive en anmeldelse på Trustpilot. En anmeldelse er ejet af personen, som har skrevet den, og vedkommende kan derfor redigere eller slette den til enhver tid. En brugers anmeldelser bliver vist, så længe vedkommendes konto er aktiv.
Virksomheder kan bede deres kunder skrive en anmeldelse ved hjælp af automatiske invitationer. Denne type anmeldelser handler om reelle oplevelser og markeres "Verificeret".
Læs mere om andre typer anmeldelser.
Vi bruger en kombination af dedikerede medarbejdere og avanceret teknologi til at beskytte vores platform. Find ud af, hvordan vi bekæmper falske anmeldelser.
Læs om anmeldelsesprocessen på Trustpilot.
Hér finder du 8 tips til at skrive anmeldelser.
Verificering kan være med til at sikre, at det er rigtige mennesker, der skriver de anmeldelser, du læser på Trustpilot.
Det kan påvirke TrustScoren, når man tilbyder incitamenter i bytte for anmeldelser, eller når man kun spørger bestemte kunder, og det er imod vores retningslinjer.





