Riktigt usel leverans
Riktigt usel leverans. Massa bortförklaringar och storlekar stämmer inte.
Selvom vi ikke verificerer specifikke påstande, fordi anmeldernes meninger er deres egne, kan vi godt betegne anmeldelser som "Verificerede", når vi kan bekræfte, at der har fundet en forretningsinteraktion sted. Læs mere
Af hensyn til platformsintegriteten scannes alle anmeldelser på vores platform – verificerede eller ej – af vores automatiserede software døgnet rundt. Denne teknologi er designet til at identificere og fjerne indhold, der overtræder vores retningslinjer, herunder anmeldelser, som ikke er baseret på en reel oplevelse. Vi er klar over, at vi måske ikke fanger alle problemer, og du er velkommen til at gøre os opmærksom på det, hvis vi har overset noget. Læs mere
Vi säljer symaskin och tyger för både hobby- och professionella sömmerskor. Hos oss hittar du allt du behöver inom sömnad. Beställ enkelt online.
Sverige
Ingen anmeldelsesinvitationer registreret
Denne virksomhed har ikke inviteret sine kunder til at skrive anmeldelser, så anmeldelserne er muligvis ikke repræsentative
Sådan bruger denne virksomhed Trustpilot
Se, hvordan deres anmeldelser og bedømmelser indsamles, vurderes og modereres.
Riktigt usel leverans. Massa bortförklaringar och storlekar stämmer inte.
Besökte butiken idag 27/10-23 kl 16:47. Visste exakt vad jag skulle ha och hade förväntat mig en snabb affär. Endast 2 ur personalen och 2 kunder fanns i butiken ,som båda stod o pratade ( privata diskussioner) m var sin kund.Jag var synlig för alla ,men dessvärre fanns inget intresse för personalen att ge lite hjälp åt mig som kund. Efter flera minuter lämnade jag butiken och är mkt tveksam om jag kommer att besöka den igen.
I butiken blev jag skriven på näsan när jag uttryckte mig otydligt vad jag behövde, fick en näsvis kommentar trots att han förstod vad jag menade. När jag betalade med kort så behövde jag slå in koden och fick då kommentaren att jag kanske använt kortet för mycket. Om man känner att man vill vara någon annan stans så ska man ta tag i det.
Väntade veckor på beställningen men fick den aldrig. Fakturan skickades dock ut snabbt. Oseriöst företag. Undvik!
Väntat jättelänge på min beställning, verkar vara bluff! Betalt m klarna faktura och antar att det inte dras några pengar om jag inte får några varor! Ser nu att jag skulle kollat upp omdömet via trustpilot innan jag beställde - företaget verkar inte populärt...har kanske konkat?!
Varning beställ inte varor via webben. Har beställt varor som inte kommer har försökt nå personal via mail och tel men de svarar inte. De lurar kunder att betala för varor som inte levereras.
Besviken webbkund
Varning! Skickar inte det man beställt. Svarar inte på telefonnumret som står på hemsidan eller epost. Ägaren heter Lars Wendel på hemsidan men på riktigt har han bytt namn till Prins Wendel troligtvis för att hans mobilnummer ska vara svårhittat. Där svarar han i alla fall så jag får tag på honom en månad efter lagd beställning och han spelar förvånad över att inte grejerna skickats och sedan förhalas det och han skyller på leveranser som inte kommer p.g.a. Corona. Sedan annullerade han ordern efter att jag hotat att ta det med Klarna. Därefter beställer jag exakt samma saker från ett annat företag som konstigt nog inte hade några problem med leveranser trots Corona. Så beställ inget från Tygfinessen, det är slöseri med din tid och energi. Vissa människor borde inte driva företag eftersom de uppenbarligen inte klarar av det.
VARNING !!! Handla INTE av detta företaget!!!
Efter att dom ljugit två gånger och påstått att dom skickat beställningen, så informerade jag dem om, att jag kommer att göra en polisanmälan om jag inte får min leverans inom 1 vecka. Då slängde dom ner trådrullarna och symaskinsnålarna i ett kuvert och postade det till mig...utan inlämningskvitto eller nånting!?!
Nåväl...jag har fått mina saker, men kommer ALDRIG mer att köpa nånting av detta företag, och varnar alla som funderar på att beställa nåt!
Har inte fått mina varor men pengarna har dragits. De svarar inte när man mailar. Önskar jag hade läst omdömena innan jag beställde. Handla ALDRIG härifrån!
Beställt garn för mer än en månad sen. Inte fått mina produkter och de drar pengarna ändå. De svarar inte när man försöker nå de. Så beställ aldrig här ifrån!!
Lurar kunder på beställningar genom att dra pengar, för att sedan hävda att varorna inte kommit in, och över en månad senare har vi ännu inte fått vad vi beställt, eller pengarna tillbaka.
Undvik denna affär!
Alle kan skrive en anmeldelse på Trustpilot. En anmeldelse er ejet af personen, som har skrevet den, og vedkommende kan derfor redigere eller slette den til enhver tid. En brugers anmeldelser bliver vist, så længe vedkommendes konto er aktiv.
Virksomheder kan bede deres kunder skrive en anmeldelse ved hjælp af automatiske invitationer. Denne type anmeldelser handler om reelle oplevelser og markeres "Verificeret".
Læs mere om andre typer anmeldelser.
Vi bruger en kombination af dedikerede medarbejdere og avanceret teknologi til at beskytte vores platform. Find ud af, hvordan vi bekæmper falske anmeldelser.
Læs om anmeldelsesprocessen på Trustpilot.
Hér finder du 8 tips til at skrive anmeldelser.
Verificering kan være med til at sikre, at det er rigtige mennesker, der skriver de anmeldelser, du læser på Trustpilot.
Det kan påvirke TrustScoren, når man tilbyder incitamenter i bytte for anmeldelser, eller når man kun spørger bestemte kunder, og det er imod vores retningslinjer.