Autoværksteder Anmeldelser 13

TrustScore 2.5 ud af 5

2,4

Selvom vi ikke verificerer specifikke påstande, fordi anmeldernes meninger er deres egne, kan vi godt betegne anmeldelser som "Verificerede", når vi kan bekræfte, at der har fundet en forretningsinteraktion sted. Læs mere

Af hensyn til platformsintegriteten scannes alle anmeldelser på vores platform – verificerede eller ej – af vores automatiserede software døgnet rundt. Denne teknologi er designet til at identificere og fjerne indhold, der overtræder vores retningslinjer, herunder anmeldelser, som ikke er baseret på en reel oplevelse. Vi er klar over, at vi måske ikke fanger alle problemer, og du er velkommen til at gøre os opmærksom på det, hvis vi har overset noget. Læs mere

Virksomhedsoplysninger


Kontaktoplysninger

2,4

Under middel

TrustScore 2.5 ud af 5

13 anmeldelser

5 stjerner
4 stjerner
3 stjerner
2 stjerner
1 stjerne

Ingen anmeldelsesinvitationer registreret

Denne virksomhed har ikke inviteret sine kunder til at skrive anmeldelser, så anmeldelserne er muligvis ikke repræsentative

Sådan bruger denne virksomhed Trustpilot

Se, hvordan deres anmeldelser og bedømmelser indsamles, vurderes og modereres.

Virksomheder på Trustpilot må ikke tilbyde incitamenter eller betale for at skjule anmeldelser. Anmeldelser repræsenterer individuelle brugeres meninger, og ikke Trustpilots mening. Læs mere

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Dårlig ansvar

PAS PÅ
Jeg har haft min bil på værksted noget der hedder Lundsgaards Auto som ligger i ringe på Fyn

Jeg skulle ha lavet min gearkasse den virker nu MEN der er flere ting i bilen som ikke virker og lamper der lyser og en ødelagt kofanger og de vil ikke stå til ansvar !!!! Hvad sker der !!! .
De har en masse undskyldninger for at slippe ...virkelig dårlig stil

1. september 2023
Uopfordret anmeldelse
Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Rolf´s Service 4885 Grimstad Norge

Rolf´s Service 4885 Grimstad Norge

Vi var i juni/juli 2022 på ferie i Norge, nærmere betegnet omkring Grimstad. Vi kørte i vores autocamper og fik på et tidspunkt problemer med tilkoblingen af gas.
Vi besøgte et autocamper-værksted, hvor vi ventede i næsten 2 timer, fordi de ikke havde tid til at kigge på vores autocamper.
Mens vi ventede googlede jeg efter andre autocamper- værksteder og fandt Rolf´s Service værksted, som faktisk ikke var langt fra, hvor vi var, så vi kørte derhen.

Rolf tog sig straks tid til at kigge på det, og havde faktisk allerede en formodning om, hvad der kunne være galt, og ganske rigtigt, - han havde ret.
Det tog ikke ret lang tid, og mage til god service skal man kigge langt efter. Han ydede virkelig en god service og vi tænker og taler af og til om det. Og han gjorde det ganske gratis. Han reddede vores ferie!

27. juni 2022
Uopfordret anmeldelse
Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Meget dårlig oplevelse

Meget dårlig oplevelse. Gør anmeldelsen så kort som muligt.

Min Berlingo skal synes, Der gøres nogen forberedelser, det er helt i orden. Men kulilten dvs. CO i udstødningen er for høj, og det var den absolut eneste mangel. Det første man normalt her checker er lambdasonden. I Berlingoen sidder den helt først for og synlig i motorrummet. Der er taget en pris på ca. 1250 kr. plus moms på regningen Men lambdasonden er ikke skiftet og virker ikke ifølge et efterfølgende værksted og der er heller ikke forbindelsesledninger. Forøvrigt er priserne på en lambdasonde på ca. 450-500 kr. i rent køb, men jeg skal give 1250 kr for en autodel som overhovedet ikke er blevet skiftet.
Så jeg er simpelt hen blevet snydt eller også er de er de ualmindelig dumme på Stjerne Auto i Rønde.

Efterfølgende har jeg fået skiftet lambdasonden og nu var CO kulilteindholdet helt i orden. Og Berlingoen er godkendt på Bilsyn.

For at få sat dette værksteds ageren ind i den rigtige sammenhæng, så skal jeg simpelthen MOBBES herude.

Efter Stjerne Auto i RØNDE kørte jeg til et Bilsyn i Thorsager i nærheden ca. 5 km herfra og her ødelagde man en fuldt funktionsdygtig kølervandstermostat. Den virkede da jeg kom til synet og helt tilbage fra da vi købte bilen. Da jeg kørte ud fra bilsynet virkede den ikke og kølervandstemperaturen steg op mod kogepunktet. Der var en ekstra kontrolperson, - fra Sønderjylland som det blev sagt ved dette syn, og han fik bilen i hænderne udenfor uden mit opsyn. Jeg har fået oplyst at det rette slag med en mindre hammer kan ødelægge denne termostat. Den sidder også let tilgængelig på motorblokken.
Jeg har efterfølgende haft et langt sagsforløb med Færdselsstyrelsen som Bilsyn jo hører under, vedr. ødelæggelsen af denne kølertermostat hos bilsynet. De siger at de ikke kender noget til en ekstra kontrolperson ved dette bilsyn. Jeg har altså været udsat for en "ekstra kontrolperson fra Sønderjylland" som ingen kender noget til. Og det må jeg selv finde ud af som Færdselsstyrelsen siger. Jeg gætter på at han var fra PET.
Så pas på når du kommer til de lovpligtige Bilsyn. Du har ingen forestillinger om hvad de kan finde på.

Jeg kørte derefter til et Citroen værksted i Auning ca. 8 km og her ødelagde man køleren, så kølervandet fossede ud på værkstedsgulvet.
Falck måtte hente mig hjem. Jeg har køleren hjemme. Selve køleren er helt i orden, men overgangen fra køler til motorledningen er ødelagt,- iøvrigt en meget stærk konstruktion.

Og hvorfor hele denne MOBNING ? Fordi jeg blandt mange andre tilsvarende udsagn har skrevet og begrundet at sundhedsvæsenet er TOTALT SVINDEL.
Så bliver man MOBBET og STJERNE AUTO i Rønde har været med i dette forløb. Hele denne MOBNING har været et stadig cirkus gennem mange mange år.

Så 1. 2. 3. på ganske få dage:
1. STJERNEAUTO i Rønde har ikke skiftet lambdasonden, men jeg betalte 1200kr. plus moms for den.

2. Bilsynet i Thorsager ødelagde kølertermostaten.

3 Citroen værksted i Auning ødelagde køleren.

Et rent tilfælde ????

3. juni 2021
Uopfordret anmeldelse
Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Bruge dem aldrig til noget! Total fusk

Jeg har aldrig i mit liv oplevet mest dårlige sted at kom! Jeg har bestilt tid Til få skiftes mine skiver og klodser foren men han vælger skifte dem
Bagved fordi dem foren ikke fejler noget for jeg at vide!
Jeg fortæller ham at først gang jeg har kontaktet dem ang en tid og lånebil at når jeg køre højt hastighed og bremser så ryster min rat!
Men alligevel siger han at skriver ikke fejler noget eller klodser! Nu står jeg så skal igen ha en ny tid fordi de skiver og klodser foren skal skiftes!
Vil aldrig Anbefalde nogen få lavt noget her total fusk sted !

22. september 2020
Uopfordret anmeldelse
Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Sulsted Autoteknik Aps er sjusk og uansvarlig.

Jeg ved ikke en gang om Sulsted Autoteknik er en del af Autoværksteder, som denne side handler om.
Jeg vil blot orientere folk om, at dette autoværksted er det aller dårligste jeg nogen sinde har mødt.

Jeg tog min bil Renault Clio 1.5 diesel fra 2004 til reparation pga. olie lækage. Under afmontering af højre forhjul knækkede de to hjulbolter og den ene gang beskyldte de dere kollega fra det forrige værksted, at de havde spændt bolten alt for meget og den anden gang, at min bil var gammel! I deres forstand er mig og min bil er ansvarlig overfor deres fejl. De havde sikkert anvendt alt for højt tryk ved luftpistolen. Bolterne var hverken rustede eller fejlet andet.
Han vil på ingen måde tage ansvar for sin fejl og, selv om jeg tilbød ham, at vi deler omkostningen, ville han slet ikke være med til det og vil, at denne fejl repareres på min regning. Sarkastisk nok, tilbød han mig en pris på 11 tusinde!!

Jeg fraråder alle at tænke at komme i nærheden af Sulsted Autoteknik Aps

Venlig hilsen
Ismael Barzinji

22. august 2020
Uopfordret anmeldelse
Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Høghs auto Skødstrup

Danmarks måske dårligste værksted. Har brugt høghs auto til min bil i lang tid, desværre næsten altid været tilbage op til flere gange på grund af fejl og mangler på reperationer. Advarer på det kraftigste Høghs auto til bilrepationer

Agust Finnsson

25. november 2019
Uopfordret anmeldelse
Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Hvis man kunne give 0 stjerner fik du…

Hvis man kunne give 0 stjerner fik du det! Vi er blevet stævnet i retten for at skylde 4 dæk? Vi har aldrig haft noget med det at gøre eller modtaget eller ej fået en regning, før det eksistere ikke!! Svandler
Ikke nok med det så når man kom på værksted med bilen og fik det fikset, så bagefter var der noget helt andet galt, så man kommer tilbage igen og får det så lavet. Tredje gang så der squ noget galt! Svindel er det hvad det er. Vi sætter aldrig vores ben der igen...

26. februar 2019
Uopfordret anmeldelse
Bedømt til 4 ud af 5 stjerner

Min bil var på værkstedet efter klare aftaler

Min bil var på værkstedet efter helt klare aftaler, men der blev lavet andet hvilket blev faktureret. Efter henvendelse blev misforståelsen rette og jeg fik straks en ny faktura og en undskyldning for fejlen. ALLE laver fejl, og det er sjældent et problem når fejlen rettes og undskyldes. Jeg kommer gerne hos Stjerne Auto i Rønde igen.

13. oktober 2018
Uopfordret anmeldelse
Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Den værst tænkelige kundeservice …

Den værst tænkelige kundeservice nogensinde!! Bestilte for flere måneder siden dette værksted til at rense mit partikelfilter på en lastbil. Bjørn påtog sig opgaven, og sendte det afsted til rensning. Da jeg henter lastbilen finder jeg ud af kort tid efter at filteret åbenbart ikke er blevet renset....eller langt fra renset nok. Ringer utallige gange og spørger efter Bjørn, og i mange af disse tilfælde vender han aldrig tilbage. Det lykkedes mig dog efter lang tid at komme i kontakt til ham, og alle 4-5 lover han at kontakte stedet hvor opgaven er blevet udført og vil vende tilbage til mig. Gang på gang venter jeg uden held på hans opkald, og der er ingen intentioner fra hans side om at løse denne opgave. Da jeg kræver at få mine penge tilbage eftersom jeg har betalt for en ydelse der aldrig fandt sted, bliver jeg latterliggjort ved at påstå at alt er i fineste orden og jeg lyver ved at komme med den udtalelse. Har aldrig i mit liv oplevet så stor inkompetence og ligegyldighed overfor kunder, at man kan drive forretning på denne måde er mig en gåde. Sætter aldrig min fod dette sted igen.

6. december 2017
Uopfordret anmeldelse

Er dette din virksomhed?

Tilegn dig din profil på Trustpilot og få gratis adgang til vores værktøjer, så du kan komme i kontakt med dine kunder.

Få en gratis konto

Dette er Trustpilot

Alle kan skrive en anmeldelse på Trustpilot. En anmeldelse er ejet af personen, som har skrevet den, og vedkommende kan derfor redigere eller slette den til enhver tid. En brugers anmeldelser bliver vist, så længe vedkommendes konto er aktiv.

Virksomheder kan bede deres kunder skrive en anmeldelse ved hjælp af automatiske invitationer. Denne type anmeldelser handler om reelle oplevelser og markeres "Verificeret".

Læs mere om andre typer anmeldelser.

Vi bruger en kombination af dedikerede medarbejdere og avanceret teknologi til at beskytte vores platform. Find ud af, hvordan vi bekæmper falske anmeldelser.

Læs om anmeldelsesprocessen på Trustpilot.

Hér finder du 8 tips til at skrive anmeldelser.

Verificering kan være med til at sikre, at det er rigtige mennesker, der skriver de anmeldelser, du læser på Trustpilot.

Det kan påvirke TrustScoren, når man tilbyder incitamenter i bytte for anmeldelser, eller når man kun spørger bestemte kunder, og det er imod vores retningslinjer.

Læs mere