God kunde service
Jeg manglet nogen staferingner, og faldt over mxgalleri.dk og blev enig med mig selv om jeg ville prøve og bestille derfra, og det er ikke sidste gang. Det gik meget hurtigt med og få det jeg hade bestilte desværre hade de skåret lidt ind i mit nummer på frontnummer plade, skrev en mail til dem, og der gik ikke lang tid før jeg fik svar og fik tilsendt en ny frontnummer plade + en masse ekstra klistermærke og mini plader og de undskyldte meget at det var gåde lidt for hurtigt, men der kan jo altid ske en fejl, men den rettet de op på med det samme og er jeg meget glad for.
Kan med glæde anbefale jer og bestille derfra, ders ting holder og kunde service er i top.
Mvh en super tilfreds kunde 666 :-)




