Farlig at være den første
Det er lidt farligt at være den første til at bedømme en virksomhed men jeg har handlet to gange hos Speedgraphic fordi deres udvalg er så stort og specialiseret og jeg giver dem fem stjerner fordi de indtil videre har været den eneste udenlandske netbutik som fleksibelt håndterede EU-momsreglerne ved at sælge momsfrit. Det foregår ikke automatisk - man skal sende nogle emails frem og tilbage, men også det betragter jeg som positiv. Den service er heller ikke en selvfølge på nettet. Vil gerne høre andres erfaringer med dem. Mine har være gode nok til fuld fortjente fem stjerner.








