Selvom vi ikke verificerer specifikke påstande, fordi anmeldernes meninger er deres egne, kan vi godt betegne anmeldelser som "Verificerede", når vi kan bekræfte, at der har fundet en forretningsinteraktion sted. Læs mere

Af hensyn til platformsintegriteten scannes alle anmeldelser på vores platform – verificerede eller ej – af vores automatiserede software døgnet rundt. Denne teknologi er designet til at identificere og fjerne indhold, der overtræder vores retningslinjer, herunder anmeldelser, som ikke er baseret på en reel oplevelse. Vi er klar over, at vi måske ikke fanger alle problemer, og du er velkommen til at gøre os opmærksom på det, hvis vi har overset noget. Læs mere

Se, hvad kunderne siger

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

I made an online order with 7 items in February. Two items were delivered in early March. More items were delivered in April and May. I am still awaiting 3 items. Every time I called Soft Surroundings... Se mere

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Soft Surroundings had some nice clothing back in the day - decent fabrics and quality. Many of the items strangely lacked the style and proportions of post-war fashion. Despite the nod to... Se mere

Bedømt til 2 ud af 5 stjerner

I repurchased a dress, originally bought out of last seasons catalog. This year's dress,identically made, was made of a thin, inferior fabric as compared with last years dress. It is unfortunate that... Se mere

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Ordered a dress from Soft Surroyndings on February 22...found out, as of March 24th it still has not been shipped. Apparenrty wont even be shipped until April 10th and then accirding to customer serv... Se mere

Virksomhedsoplysninger

  1. Events og underholdning

Oplysningerne kommer fra forskellige eksterne kilder

Soft Surroundings is dedicated to making you look and feel your best. Effortless Style, Comfort, Quality. We offer beautiful apparel, luxurious bedding, curated furniture from around the world and beauty solutions, all hand chosen for today’s busy woman. Our passion for customer service and the integrity of our brand gives us the ability to share our story and hopefully make our customers’ lives a little more fulfilled and enjoyable. Shop Apparel, Beauty, Home, Bedding & More.‎ Heavenly Soft Clothing‎ · Unique & Luxurious Pieces‎ · Petite, Tall & Plus-Size‎ · Unique Pieces


Kontaktoplysninger

1,2

Dårlig

TrustScore 1 ud af 5

347 anmeldelser

5 stjerner
4 stjerner
3 stjerner
2 stjerner
1 stjerne

Har ikke besvaret negative anmeldelser

Sådan bruger denne virksomhed Trustpilot

Se, hvordan deres anmeldelser og bedømmelser indsamles, vurderes og modereres.

Virksomheder på Trustpilot må ikke tilbyde incitamenter eller betale for at skjule anmeldelser. Anmeldelser repræsenterer individuelle brugeres meninger, og ikke Trustpilots mening. Læs mere

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

CAN'T GET A REFUND FOR MISSING SHIPMENT

I ordered over $600 in merchandise on Sept. 15th. The items were charged to my credit card on the 17th and shipped via USPS on the 18th. The tracking number showed the shipment went "dark" after Sept. 26th. Multiple calls to customer service were not informative or solution oriented. I was told to wait. I then used the chat feature on the web site and was told the shipment was indeed "lost" and to call customer service for a refund. Customer service gave me the run around yet again and was not willing to confirm in writing that I requested the refund, they won't email, nothing. My two emails to the customer service email have gone unanswered. My credit card company tells me it is between the merchant and me as I ordered the items, they can't help. This is FRAUD and unacceptable. I have now contacted the Better Business Bureau to help with a resolution. These people at Soft Surroundings are crooks and do not care about their customers. Don't buy from this merchant!

9. oktober 2024
Uopfordret anmeldelse
Soft Surroundings-logo

Besvarelse fra Soft Surroundings

We are very sorry to hear about your negative experience and appreciate your feedback.

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Very disappointed

Very disappointed, I ordered 2 pairs of pants. One was discontinued and I was still charged for it. No notice or email, to let me know. They just kept my money. Do not order from this place.

7. oktober 2024
Uopfordret anmeldelse
Soft Surroundings-logo

Besvarelse fra Soft Surroundings

We are very sorry to hear about your negative experience and appreciate your feedback.

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

All items ordered not received

I placed an order weeks ago for 2 items. The website showed a tracking number which did not work. I emailed customer service and did not receive a response. I received 1 of the 2 items and an email from customer service stating my entire order was shipped and delivered. I called customer service and was told the entire order was delivered. After arguing with the agent, I was finally told the one item not received is on backorder.

4. oktober 2024
Uopfordret anmeldelse
Soft Surroundings-logo

Besvarelse fra Soft Surroundings

We are very sorry to hear about your negative experience and appreciate your feedback.

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Terrible customer service. Don’t expect customer service or refund without credit card company intervention

Soft Surroundings refund policy not honored, not reliable. Received item in July and immediately tried to return. Took 4 phone calls just to get a shipping label. Returned July 24 but no refund. Agents denied receiving item despite FedEx receipt. Almost 2 months and many calls later, admitted receipt and promised refund, but didn’t do so. Only provided refund after filing dispute with Credit Card company.

24. juli 2024
Uopfordret anmeldelse
Soft Surroundings-logo

Besvarelse fra Soft Surroundings

We are very sorry to hear about your negative experience and appreciate your feedback.

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

REFUNDS NOT being Processed; DO NOT ORDER

Today, in a second phone call to the Soft Surroundings refund line, I heard more bad news. They still have not fully processed a return from 30 days ago and might get me money in 3-5 more banking days. They are blaming "system change"; more likely, there is no cash to make the refunds or no people to work them. Then, for another return, they said they could only issue return forms by email/phone request, but there would be extensive delay in processing any new returns they receive. They are tying up hundreds of dollars right now and are unsure when I will get the refund. Lesson: Do NOT order anything from Soft Surroundings right now if you ever think you might have to return. The company has become disabled, yet I get frequent mailings from them soliciting more orders. BEWARE!

2. oktober 2024
Uopfordret anmeldelse
Soft Surroundings-logo

Besvarelse fra Soft Surroundings

We are very sorry to hear about your negative experience and appreciate your feedback.

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Ordered two items in mid- August

Ordered two items in mid- August. Both were terrible quality, and there was no rhyme or reason to the sizing. Returned both using the FedEx option almost immediately and am still waiting for my refund to post to my credit card. I have called several times and have been given various excuses. Will never order from them again.

2. oktober 2024
Uopfordret anmeldelse
Soft Surroundings-logo

Besvarelse fra Soft Surroundings

We are very sorry to hear about your negative experience and appreciate your feedback.

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

DONT ORDER From soft surroundings

I ordered from soft surroundings. A beautiful jumpsuit and have never received it. I cannot reach anyone and it has never been shipped. And I can't even get anyone to answer an email.

10. juli 2024
Uopfordret anmeldelse
Soft Surroundings-logo

Besvarelse fra Soft Surroundings

We are very sorry to hear about your negative experience and appreciate your feedback.

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

I'd give them a zero if I could

I'd give them a zero if I could. I got my order in a timely manner. The items were too small and I wanted to exchange for the next size up. But no. they don't do exchanges. I have to return the package and order anew. This, after they deduct over $30 from my return. I know about the $9.95 shipping. But WTH!? Not even sure what else I'm being charged for. After spending thousands of dollars at their main street stores, I WILL NOT ORDER AGAIN FROM SOFT SURROUNDINGS.

25. september 2024
Uopfordret anmeldelse
Soft Surroundings-logo

Besvarelse fra Soft Surroundings

We are very sorry to hear about your negative experience and appreciate your feedback. We offer a rapid exchange process where specific fees are waived on the new and returned order. To read more on our Rapid Exchange feel free to visit our website at the link below.
https://www.softsurroundings.com/returns-and-exchanges/

Bedømt til 3 ud af 5 stjerner

Scam Rewards Program Charges

I was notified by my credit card company of potential fraudulent charges. Soft Surroundings started a recurring charge of $16.99 per month for a “Rewards” program. I never agreed to this. They have agreed to refund recent and cancel any future charges. It took 3 phone calls with credit card company as well as email and calls with Soft Surroundings staff. I have been a regular customer for more than 15 years. I have been pleased with products. This was a deceptive practice that lost them a faithful customer. So disappointed.

19. september 2024
Uopfordret anmeldelse
Soft Surroundings-logo

Besvarelse fra Soft Surroundings

We are very sorry to hear about your negative experience and appreciate your feedback. Customer opted in our Rewards Program during the checkout process resulting in monthly charges after a 30-day free trial. Glad to hear they were able to cancel and be removed.

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Soft Surrounding is a scam company now

What used to be a legitimate company is now a total scam. Do not do business with soft surroundings. For a week I have been trying to return 2 items and it can not be done online because they are upgrading their system (so I have been told by 4 different call center people). They will email me a return label, supposedly in 24 hrs. The email never arrives and every time I call I am told the label will be emailed. It should also be noted that the customer service number they list on the order invoice is a bogus number that when answered asks
“Are you over 51 yo”. So I had to search on line for a different number. They are an illegitimate business which needs to be shut down.

16. september 2024
Uopfordret anmeldelse
Soft Surroundings-logo

Besvarelse fra Soft Surroundings

We are very sorry to hear about your negative experience and appreciate your feedback.

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

In the past I trusted Soft Surroundings…

In the past I trusted Soft Surroundings for quality and good customer service - However no more.

I tried to access my account last evening and it would accept my password. I requested an email to reset my password and it never came through. I tried three times to no avail. Tried again this afternoon and nothing.

Called Soft Surroundings and the first first person assured me they would send a reset email as soon as the call ended. It never happened.

Called back almost an hour later and one again explained the issue, adding that I was checking on a item on backorder.

I was told their website has just had an update. Fine - But I can't access my account and this is an issue for me.

Was finally able to create a new account with my existing email but it does not have access to all my prior and outstanding orders.

I've been a good customer of Soft Surroundings for about a decade but no more.

I understand they've closed their stores as part of the company filing bankruptcy last year and sold their online and catalog business to Coldwater Creek. They have wonderful items however a limited size range.
It's sad seeing a once wonderful and trusted business end this way.

18. september 2024
Uopfordret anmeldelse
Soft Surroundings-logo

Besvarelse fra Soft Surroundings

We are very sorry to hear about your negative experience and appreciate your feedback.

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Terrible website

Terrible website. Impossible to check the status of an order. Last time I’ll be ordering from this company!

17. september 2024
Uopfordret anmeldelse
Soft Surroundings-logo

Besvarelse fra Soft Surroundings

We are very sorry to hear about your negative experience and appreciate your feedback. You are able to check the status of your order while being logged in to your account on the site.

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

I would give them 0 if I could

I would give them 0 if I could. Cheap, super cheap products- horrible quality and even worst customer service and return policies.

11. september 2024
Uopfordret anmeldelse
Soft Surroundings-logo

Besvarelse fra Soft Surroundings

We are very sorry to hear about your negative experience and appreciate your feedback.

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Beware of their return policy!

Beware of their return policy! I found out the hard way. I received an irregular top where the plaid did not match in the front on either side of the buttons. I was not issued a full refund!Read all of the small print! Won’t do this again!

31. august 2024
Uopfordret anmeldelse
Soft Surroundings-logo

Besvarelse fra Soft Surroundings

We are very sorry to hear about your negative experience and appreciate your feedback.

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Recently I made a large purchase of…

Recently I made a large purchase of sale items. It stated no return and final sale but I was not prepared for the horrible quality of all the items. Cheap fabrics pulling out threads, terrible fit and see through material. I reached out to the company and asked for at least an exchange of this horrible cheap items. In return they told me I’m out the money. They said I should pay closer attention to what I’m buying. How can a consumer know they are going to get horrible quality when they go through great length to cover up these things in the photos. I will never buy from them again! This is sad since they use to be a company of high standards, clearly something drastic has is happening to Soft Surroundings and they way it’s being managed now.

6. august 2024
Uopfordret anmeldelse
Soft Surroundings-logo

Besvarelse fra Soft Surroundings

Thank you for taking the time to share your feedback. Upon review we do see that your order was placed online. When the items were selected the page did state the item was final sale. This was also stated in the shopping cart and the order summary before you submitted the order. When you contacted us on 8/23 we did let you know that the Dewi Tank was eligible for a refund as it was not purchased as a final sale. Although we were unable to accept the other two items back for a refund or exchange, we did apply an adjustment on the price of each item as a courtesy. We do apologize for any inconvenience this may have caused. Feel free to read our FAQ's and Policies here: Soft Surroundings - About Us - Faq

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

I sent a pair of jeans back for an…

I sent a pair of jeans back for an exchange. I received acknowledgement of it 5 months ago. Over the course of these 5 months, I called 6 or 7 times because I didn't receive my new item. Each time I was told I'd receive my order in 5-7 days--each time for four months. I think they just say the same thing whatever the circumstances. Then I was told the item would arrive in their warehouse July 31, & my order would be expedited. Nope. I called again. The item would arrive August 9. Of course it didn't. When I called today, I was told it would arrive August 21!! I lost it. I demanded a refund. We'll see if I get it. THE WORST CUSTOMER SERVICE EXPERIENCE EVER. I'VE BOUGHT MANY ITEMS FROM THEM OVER THE YEARS. I'M DONE. THEY'VE LOST MY BUSINESS.

18. august 2024
Uopfordret anmeldelse
Soft Surroundings-logo

Besvarelse fra Soft Surroundings

We are sorry that you had a negative experience. We have sent you a message requesting additional information so we can assist you.

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Never shipped my order, never contacted me, will never order from them again!

Placed an order, they took my payment, never shipped the items and never alerted me that the order was not fulfilled. An email stated "thank you for your purchase". Then nothing. Now I am disputing the charge.
Customer service is a joke, called them to reverse charge, they did nothing. Lip service.
Soft Surroundings has gone downhill, I will never order from them again.

Soft Surroundings has replied and requested my information to "assist " me further? Here it is:
I ordered online, paid, received a confirmation of the order. Next a thank you for your order email. Then silence. No shipping confirmation, no tracking for the next several days. Called customer service
( overseas CS ) and agent replied "your order was cancelled". Next he assured me he would send a confirmation email immediately indicating the cancellation and refund, which of course was to get me off of the phone. No such email, no further response. There you are Soft Surroundings.

6. august 2024
Uopfordret anmeldelse
Soft Surroundings-logo

Besvarelse fra Soft Surroundings

We are so sorry to hear of your experience. We sent you a request for additional information so that we may assist you further.

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

They don't issue refunds for returned items

Prior to my online purchase last month, I've purchased a lot of clothes from brick and mortor Soft Surroundings stores. The store in our area closed, so I purchased four items online. They promptly arrived and the quality seems the same, but two items didn't fit so I immediately obtained a return address label and shipped them back for a refund. Crickets. I never heard from the company again. No acknowledgement that my refund had been scanned into the system and no acknowledgement that they received my return a month ago. I called the company and they said it takes 3-4 weeks to issue a refund. Firstly, there's no excuse for it taking that long and secondly, it had already been 4 weeks. The person on the phone said she would put my return through shortly. I don't think they had any intention of returning my money.

23. juli 2024
Uopfordret anmeldelse
Soft Surroundings-logo

Besvarelse fra Soft Surroundings

We’re sorry to hear that you were not satisfied with your recent return experience. We apologize for any confusion regarding our returns process. Returns are typically processed and refunded within 3-5 business days once they are received at our warehouse. According to our records, you dropped off your package with FedEx on 8/1/2024, and it arrived at our warehouse on 8/7/2024. When you contacted us on 8/11/2024 to inquire about your refund, we confirmed that the package had been received, and your refund was issued on 8/12/2024. If you have any further questions, please feel free to view our FAQs below.

https://www.softsurroundings.com/faq/returns-and-exchanges/return-faqs/

Bedømt til 4 ud af 5 stjerner

Wow, hard to believe

Wow, am I surprised to read these reviews. I have ordered from Soft Surroundings for many years and have never been disappointed. Generally, these clothes are geared to the more matured woman. The quality has "always" been exactly as described and service has been very good. I admit I haven't ordered from them in over a year, but my closet is full, and a good 15% are from Soft Surroundings.

7. august 2023
Uopfordret anmeldelse
Soft Surroundings-logo

Besvarelse fra Soft Surroundings

Thank you so much for taking the time to share your experience. We're always striving to provide our customers with the best possible experience. Your continued support means the world to us, and we look forward to having the opportunity to serve you again when you're ready to add more pieces to your closet.

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

I don't believe this is a legit company

I don't believe this is a legit company

I ordered 2 items and never received a confirmation. I talked to customer service and they said I would receive in 5 minutes. NEVER RECEIVED IT.
I finally received my order and the dress was too big so I returned it with label they sent to me in May so I went through the return process I received a label
and returned it following the directions and never heard a thing and I just got the conconfirmation for the original sale back in May
I just spoke to someone who was not helpful at all and told me that the return had been processed on the 18 of julyand to check my bank. We'll over 2 weeks nothing. I told her I wanted a confirmation stating that. She said I would receive in 15. The only confirmation i justreceived was for sale
I would avoid this business
I will be reporting them to BBB

20. juli 2024
Uopfordret anmeldelse
Soft Surroundings-logo

Besvarelse fra Soft Surroundings

We are very sorry you did not have a great experience with us. We have reached out for additional information so we can assist you further.

Dette er Trustpilot

Alle kan skrive en anmeldelse på Trustpilot. En anmeldelse er ejet af personen, som har skrevet den, og vedkommende kan derfor redigere eller slette den til enhver tid. En brugers anmeldelser bliver vist, så længe vedkommendes konto er aktiv.

Virksomheder kan bede deres kunder skrive en anmeldelse ved hjælp af automatiske invitationer. Denne type anmeldelser handler om reelle oplevelser og markeres "Verificeret".

Læs mere om andre typer anmeldelser.

Vi bruger en kombination af dedikerede medarbejdere og avanceret teknologi til at beskytte vores platform. Find ud af, hvordan vi bekæmper falske anmeldelser.

Læs om anmeldelsesprocessen på Trustpilot.

Hér finder du 8 tips til at skrive anmeldelser.

Verificering kan være med til at sikre, at det er rigtige mennesker, der skriver de anmeldelser, du læser på Trustpilot.

Det kan påvirke TrustScoren, når man tilbyder incitamenter i bytte for anmeldelser, eller når man kun spørger bestemte kunder, og det er imod vores retningslinjer.

Læs mere