Meget upersonlig betjening/service
For det første tog det rigtig lang at få lavet mine bukser. Fair nok men ekspedienten havde meget mere fokus på at hun kom til sin symaskine frem for at give en god betjening. Jeg oplevede det samme da jeg hentede mine bukser. Hun var slet ikke interesseret i at vide om jeg synes bukserne sad godt efter at de både var blevet langt ind i livet og op i buksebenene. Jeg finder et andet sted næste gang.







