Skovriderkroens selskabslokaler Anmeldelser 9

TrustScore 4 ud af 5

4,0

Selvom vi ikke verificerer specifikke påstande, fordi anmeldernes meninger er deres egne, kan vi godt betegne anmeldelser som "Verificerede", når vi kan bekræfte, at der har fundet en forretningsinteraktion sted. Læs mere

Af hensyn til platformsintegriteten scannes alle anmeldelser på vores platform – verificerede eller ej – af vores automatiserede software døgnet rundt. Denne teknologi er designet til at identificere og fjerne indhold, der overtræder vores retningslinjer, herunder anmeldelser, som ikke er baseret på en reel oplevelse. Vi er klar over, at vi måske ikke fanger alle problemer, og du er velkommen til at gøre os opmærksom på det, hvis vi har overset noget. Læs mere

Virksomhedsoplysninger

  1. Events og underholdning

Oplysningerne kommer fra forskellige eksterne kilder

Skovriderkroens selskabslokaler ligger midt i Charlottenlunds grønne natur ud til Øresund - smukkere omgivelser findes ikke. I lokalerne bliver du straks betaget af de frit­­lagte loftsbjælker, det elegante sildebensparketgulv og ikke mindst vores t...


Kontaktoplysninger

4,0

God

TrustScore 4 ud af 5

9 anmeldelser

5 stjerner
4 stjerner
3 stjerner
2 stjerner
1 stjerne

Ingen anmeldelsesinvitationer registreret

Denne virksomhed har ikke inviteret sine kunder til at skrive anmeldelser, så anmeldelserne er muligvis ikke repræsentative

Sådan bruger denne virksomhed Trustpilot

Se, hvordan deres anmeldelser og bedømmelser indsamles, vurderes og modereres.

Virksomheder på Trustpilot må ikke tilbyde incitamenter eller betale for at skjule anmeldelser. Anmeldelser repræsenterer individuelle brugeres meninger, og ikke Trustpilots mening. Læs mere

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Skal I fejre en begivenhed

Skal I fejre en begivenhed, så hold det på Skovriderkroen!! Så flot et arrangement i skønne omgivelser, med sublim mad og fantastisk fest i natklubdelen. Det søde personale knoklede for at give os en uforglemmelig aften!! ✨

2. maj 2026
Uopfordret anmeldelse
Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

MEGA dårlig oplevelse

MEGA dårlig oplevelse.
Vi må sige at vi dybt ærgerlige over at vi har købt et arrangement hos dem. Dårlig oplevelse fra først til slut.

Vi betalte ekstra penge for at få en oplevelse "tæt" på, vi sidder ved det allerbagerste bord, vi kan ikke komme længere væk...!!! Et ungt par ved samme bord havde spurgt jer ind til hvorfor vi sad så langt væk, men fik besked på at det var et af de borde som I betegnede som værende tæt på....!!! Vi blev heller ikke ved tilmelding, informeret om at vi skulle sidde ved 8 mands borde, hvilket havde været rart at vide på forhånd. 
Det vil sige at under hele showet, som i øvrigt var helt fantastisk, Jens Jacob Tychsen, gjorde det helt fantastisk, det vi kunne se af ham, i vores tilfælde kunne vi ikke se hans ansigt, derimod kunne vi faktisk kun se en højtaler i stedet for.

Forretten var udmærket, for dem som spiser tun. Hovedretten, der var kødet råt/sejt, og vi kunne kun spise kanterne omkring kødet, da resten var uspiseligt. Og undre os over at man har valgt at servere cuvette, da det er så svært at få mørt og spiseligt. 

Vi kunne flere gange se at jeres unge tjenere, især en ung fyr virkede meget forvirret, og kunne ikke finde rundt i bord numrene.

Hold da op en dårlig, dårlig oplevelse. 0 stjerner herfra.

Har efterfølgende haft kontant med skovriderkroen, og fik tilbudt refusion for forskellen mellem dårlige og gode pladser. Opdager så at jeg har modtaget 100,- i refusion pr. billet, for at vi kunne sidde og kigge på en højtaler. De har ikke engang gidet ubelejlige sig med at informere mig om dette på mail.

Dette sted kommer vi aldrig til at benytte igen, ej heller anbefale det til andre.

1. september 2024
Uopfordret anmeldelse
Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Rigtig god oplevelse

Vi har netop holdt konfirmation på Skovriderkroen.
Alt var godt på dagen; rengøringen, borddækning, mad og drikkevarer. Det største kompliment til vores tjenerteam Michael og Rachel som var fantastiske!
Kan klart anbefale at holde din næste fest på Skovrideren.

8. juni 2024
Uopfordret anmeldelse
Bedømt til 2 ud af 5 stjerner

Var til Anders Blichfeldt dinner…

Var til Anders Blichfeldt dinner koncert i aftes
Stjernerne i anmeldelsen er udelukkende hans fortjeneste han ville få 5 stjerner, hvis det ikke havde været for skovridderkroens elendige arrangement.
Snack bestående af et par saltede mandler. Hovedretten var et par totalt uspiselige stykker svinekød og en minimal klat kartoffelmos. Forretten var fin men prisen for menuen helt ude af proportioner.
Tjenerne virkede forvirrede, ved vores bord fik ALLE forkerte regninger på drikkevarer og der var en kaotisk stemning.Vi vælger middagen fra næste gang

13. april 2024
Uopfordret anmeldelse
Bedømt til 4 ud af 5 stjerner

Kedelig næsten uspiseligmad fantastisk underholdning, som reddede hele eftermiddagen…

Vil har været til arrangement med Jens Jacob Tychsen, stjernerne i anmeldelsen er udelukkende hans fortjeneste han ville få 10 stjerner, hvis det ikke havde været for skovridderkroens elendige arrengement.
Vi havde købt et arrangement med underholdning af ovenstående samt frokost.
Ud over at der gik virkelig langtid mellem de 2 retter, blev der serveret snaks til at starte med, hvor man måtte bruge sin serviet til maden, der var heller ikke en ske til suppen, maden var på ingen måde hver at skrive hjem om. Ville helt sikkert hellere have haft et mindre stykke smøre brød ind det elendige stykke svinekød med kartoffelmos overhældt med sous.
Tjenerne virkede forvirrede og der var lidt en kaos stemning.

7. april 2024
Uopfordret anmeldelse
Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Fantastisk sted og dygtige folk

Jeg holdt mit bryllup på Skovriderkroen 25. juli, og det var den mest fantastiske oplevelse. Servicen var kanon og maden var helt i top! Det er smukke omgivelser og personalet gjorde alt for, at vi fik den bedste aften vi kunne ønske os. Steffen er super dygtig, og da vi måtte udskyde vores bryllup fra maj til juli på grund af corona, var der hurtig hjælp og forståelse for at finde en anden dag. Kan klart anbefale Skovriderkroen!

21. august 2020
Uopfordret anmeldelse
Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Fødselsdagsarrangement

Jeg har netop afholdt min runde fødselsdag på Skovriderkroens Selskabslokaler, og jeg kan kun varmt anbefale stedet !
Det var et frokost-arrangement med en 3 retters-menu og med en varighed af 6 timer, hvilket er usædvanligt at kunne få for frokoster, men det var der ingen problemer med på Skovriderkroen !
Maden var helt i top - alt utrolig lækkert - og portionerne af en fornuftig størrelse (læs: ikke for små!)
Det skal lige nævnes, at da vi nærmede os sluttidspunktet for festen, var der intet personale, der stod og trippede for, at vi skulle gå eller sagde noget om, at nu var det altså slut, også en fin detalje, som blev bemærket !
Tak for en dejlig dag.
Kirsten Svendsen

27. januar 2020
Uopfordret anmeldelse
Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Virkelig dårlig oplevelse

Virkelig dårlig oplevelse, hold jer væk!!
Stedet bliver kørt meget amatøragtigt, og mundtlige aftaler glemmes eller også får man at vide at det har de ikke sagt. Bl.a. fik vi at vide at der var et lokaleleje på kr. 6.500,- hvis man var under 30 pers. og de gik ikke så meget op i og der kom et afbud, da de havde en 5% afbudsregel.

Vi inviterede derfor 30, men fik eet afbud lige op til dagen, hvilket går ind under deres 5% regel. Alligevel blev vi opkrævet lokaleleje !! Vi fik også lovning på et afslag på kuvertprisen, da vi ikke skulle have natmad og deres bryllupskage, der efter vores mening var alt for kedelig. Dette er heller ikke fratrukket og slet ikke nævnt med et ord i deres afregning.

De serverede 2 forkerte retter og borddækning levede slet ikke op til det lovede, det var nærmest pinligt. De havde for få til at servere, så vi flere gange måtte rende efter dem for at få mere af tilbehøret til maden, (sauce, kartofler m.m.). Der gik utroligt lang tid mellem retterne, så selve middagen tog mange timer, og der var ikke ret mange taler at skulle tage højde for.
Dette gjorde at kaffe/the og vores egen indkøbte bryllupskage skulle indtages kort efter maden, da der også skulle nåes at danse bryllupsvals inden kl. 24.! Det blev alt for presset og derfor blev der ikke spist ret meget af kagen fra La Glace.

Firmaet har beklaget for den forkerte menu og borddækningen og tilbudt et fradrag af kuvertprisen pga. det. Det har vi accepteret, tiltrods for at man ikke har medtaget fradrag for natmad og bryllupskage. Firmaet nævner at de har skænket mere velkomstvin end aftalt og mener at det skulle kompensere for nogle af fejlene, men dette må være internt anliggende mellem serveringspersonalet og ejerne, da vi slet ikke har været inde over dette, eller har haft nogen indflydelse på hvor meget der blev serveret.
Sagen er endt i Ankenævnet da vi ikke synes det er rimeligt stadig at skulle betale for lokaleleje. Det ville jo være direkte dumt at invitere 29 for så at skulle betale lokalelejen på kr. 6.500,- !!!

Firmaet påstår at de manglede oplysninger fra en mail på menuen, men vi kan ikke se på mailen at det er spørgsmål der mangler svar på, og hvis det skulle være så vigtigt, hvorfor går man så ikke mere for at indhente de svar, det er jo dem der skulle være de "professionelle" i planlægning og afholdelse af arrangementer.

Det er så også sjovt at se firmaets udlægning af sagen. Især det der blev mundlig sagt og lovet, er pudsigt nok glemt.
Konklussionen er at man ikke skal tro på hvad man får at vide og hvor fint og flot det bliver. Det virker meget amatøragtigt, og det er ikke ligesom det at man håber for "once in a live" oplevelsen.
/ Henrik

6. marts 2018
Uopfordret anmeldelse
Skovriderkroens selskabslokaler-logo

Besvarelse fra Skovriderkroens selskabslokaler

Kæreste Susanne og Henrik,

Vi finder Jeres anmeldelse meget upassende og ukorrekt. Det kan afgørelsen i Ankenævnet for hotel, restaurant og turisme heldigvis bekræfte os i, da vi vandt sagen d. 7 maj 2018.
Vi havde både en mundtlig og skriftlig aftale – helt korrekt og denne er IKKE blev misligholdt fra vores side.
Efter en lidt ”rodet” korrespondance på mail mellem os og Jer opstår der meget beklageligt en fejl under arrangementet. Dette er ikke vores standard!
Vi efterkommer dette ved at give Jer en reduktion på kuvertprisen på næsten 30%.
I nævner mange detaljer i anmeldelse her, som vi naturligvis ikke er enige med jer i. Dem har vi allerede afklaret via Ankenævnet og vi vil derfor ikke bruge flere ressourcer på sagen.

Vi håber blot at vores fremtidige gæster læser om vores normalt glade gæster og kan skimte igennem den lidt for lette tilgang til, at kunne lave en så stødende anmeldelse af vores forretning.

De bedste hilsner
Skovriderkroens selskabslokaler

Dette er Trustpilot

Alle kan skrive en anmeldelse på Trustpilot. En anmeldelse er ejet af personen, som har skrevet den, og vedkommende kan derfor redigere eller slette den til enhver tid. En brugers anmeldelser bliver vist, så længe vedkommendes konto er aktiv.

Virksomheder kan bede deres kunder skrive en anmeldelse ved hjælp af automatiske invitationer. Denne type anmeldelser handler om reelle oplevelser og markeres "Verificeret".

Læs mere om andre typer anmeldelser.

Vi bruger en kombination af dedikerede medarbejdere og avanceret teknologi til at beskytte vores platform. Find ud af, hvordan vi bekæmper falske anmeldelser.

Læs om anmeldelsesprocessen på Trustpilot.

Hér finder du 8 tips til at skrive anmeldelser.

Verificering kan være med til at sikre, at det er rigtige mennesker, der skriver de anmeldelser, du læser på Trustpilot.

Det kan påvirke TrustScoren, når man tilbyder incitamenter i bytte for anmeldelser, eller når man kun spørger bestemte kunder, og det er imod vores retningslinjer.

Læs mere