Aldrig mere
Ja er lige kommet hjem der over fra, kørte hjem før tid ☹️ nøglen sad i døren, da vi kom og indenfor var der koldt koldt 🥶 og oppe i køkkenet var der koldt koldt og beskidt og tv virkede ikke, jeg har aldrig spist morgenmad med overtøj på 😟 så man skal ikke tag der over i Dec for alt er lukket ned minus dagligvare butikker, så kan ikke anbefales


