Fraflytte addresse 15 juni blev opgjord…
Fraflytte addresse 15 juni blev opgjord regenskab 25 juni fik opgørelsen efter at have skrevet og ringet mange gange 25 juli ,,,,,og her 13 august venter jeg stadigvæk på at få mine penge.
Jeg har ringet hver uge og fået lovning på mine penge.
Jeg har sendt mange e-mail.
Hvis jeg ikke havde betalt min regning var der kommet rykkergebyr og rente og til slut havde de lukket for forsyningen,
Jeg kan bare vente, ringe og skrive, der sker intet.




