I 2020købte vi 35 stk. kirsebærlauerbær på ca. 150 cm i højden. God kraftig kvalitet. Plantet i god, fed jord som hæk ind mod nabo. Den første sommer tabte de ret mange blade, hvilket afstedkom nogen... Se mere
Selvom vi ikke verificerer specifikke påstande, fordi anmeldernes meninger er deres egne, kan vi godt betegne anmeldelser som "Verificerede", når vi kan bekræfte, at der har fundet en forretningsinteraktion sted. Læs mere
Af hensyn til platformsintegriteten scannes alle anmeldelser på vores platform – verificerede eller ej – af vores automatiserede software døgnet rundt. Denne teknologi er designet til at identificere og fjerne indhold, der overtræder vores retningslinjer, herunder anmeldelser, som ikke er baseret på en reel oplevelse. Vi er klar over, at vi måske ikke fanger alle problemer, og du er velkommen til at gøre os opmærksom på det, hvis vi har overset noget. Læs mere
Se, hvad kunderne siger
Det har været en fremragende oplevelse at købe en håndfuld store træer ved Sitas - fra sparring og god dialog på telefon til vejledning på stedet og hjælp til læsning på trailer. Vil til enhver tid ha... Se mere
Vi har i to omgange brugt Sitas til større opgaver, hvor vi skulle have plantet mange større træer og begge gange har forløbet været let, fleksibelt og vellykket. Træerne fra første omgang er sunde... Se mere
Kunne jeg give 0 stjerner blev det det.. Jeg ringede for at tale med sitas om et abetræ, men blev mødt i telefonen af Mimi, der var decideret ubehagelig at tale med og lagde samtalen ud med at sige... Se mere
Virksomheden har svaret
Virksomhedsoplysninger
Oplysningerne kommer fra forskellige eksterne kilder
Store træer, træplantning, planteskole, trækonsulent, havearkitekt, ARS, haveredskaber, BELU, hækklipning
Kontaktoplysninger
Skovvej 56, 2750, Ballerup, Danmark
- 44650565
- www.sitas.dk
Ingen anmeldelsesinvitationer registreret
Denne virksomhed har ikke inviteret sine kunder til at skrive anmeldelser, så anmeldelserne er muligvis ikke repræsentative
Har besvaret 100 % af deres negative anmeldelser
Svarer typisk inden for 24 timer
Sådan bruger denne virksomhed Trustpilot
Se, hvordan deres anmeldelser og bedømmelser indsamles, vurderes og modereres.
Andre kiggede også på
Flotte kirsebærlauerbærbuske fra Sitas
I 2020købte vi 35 stk. kirsebærlauerbær på ca. 150 cm i højden. God kraftig kvalitet. Plantet i god, fed jord som hæk ind mod nabo. Den første sommer tabte de ret mange blade, hvilket afstedkom nogen bekymring. Årsagen var nogle flyvende insekter sammenholdt med at det var tørke det forår. Desuden havde vi nok ikke fået vandet tilstrækkeligt. Men fordi kirsebærlauerbærene er i god kraftig kvalitet, står de idag særdeles flot, ca. 3 meter høje. Stor ros til Sitas, og i særdeleshed til Mimi og staben omkring hende.
Det har været en fremragende oplevelse…
Det har været en fremragende oplevelse at købe en håndfuld store træer ved Sitas - fra sparring og god dialog på telefon til vejledning på stedet og hjælp til læsning på trailer. Vil til enhver tid handle med Mimi og teamet igen. Og kører gerne hele vejen fra Jylland med trailer for at gøre det.
Jeg har netop købt et æbletræ (relativt…
Jeg har netop købt et æbletræ (relativt stort) og fået det plantet. Jeg fik god vejledning i sorter og hvilke træer der ville have hvilken “vækst”. Af forskellige årsager ombestemte jeg mig kort efter for hvilken sort jeg gerne ville have og denne ændring blev accepteret og jeg fik tilsendt flere billeder af træer af den nye sort så jeg kunne vælge uden at køre til Sitas igen. Det var dejlig nemt og god service og hurtig afklaring.
I forhold til plantning så forløb det også helt uden problemer af to virkelig imødekommende søde medarbejdere der også tog sig tid til at hjælpe med den mest optimale placering.
De gav også god vejledning i hvad jeg skal gøre (ud over den skriftlige vejledning man modtager).
Jeg synes træet har en rimelig pris 5.200kr men synes måske nok udplantning + forsikring er en kende dyrt. Jo svært at gennemskue hvor meget tid der bruges før de kan køre træet til adressen men alligevel. Samlet pris endte næsten på 12.000kr.
professionelt og fleksibelt
Vi har i to omgange brugt Sitas til større opgaver, hvor vi skulle have plantet mange større træer og begge gange har forløbet været let, fleksibelt og vellykket. Træerne fra første omgang er sunde og smukke her 6 år efter.
Senest fik vi plantet mere end 35 træer i vores baghave, en logistisk ret krævende opgave, da pladsen og adgangsvejen var trang. Gartnerne der kom var søde, profesionelle og hjælpsomme, rådgav undervejs og løste problemer, der opstod uden stress eller brok. Da vi kl 6 om morgenen på sidste plantedag kunne se, at vi manglede et større træ på specifikt sted var Mimi ekstremt fleksibel og hurtig - sendte os billeder af de træer hun havde stående - og gravede fluks den valgte fem meter fyr op og den var i jorden hos os inden kl. 10.
Vores have er nu på to arbejdsdage blevet til lille skov, og vi kunne ikke være mere tilfredse. Kan klart anbefale Sitas.
Kunne jeg give 0 stjerner blev det…
Kunne jeg give 0 stjerner blev det det..
Jeg ringede for at tale med sitas om et abetræ, men blev mødt i telefonen af Mimi, der var decideret ubehagelig at tale med og lagde samtalen ud med at sige “okay, tillykke med det! Og jeg skal ikke bruge dit abetræ til noget som helst!” Hvorefter samtalen blev afsluttet..
jeg ville nok ikke benytte mig af Sitas, når det er sådan man behandler folk..

Besvarelse fra Sitas
Kvalitet, gode priser og professionelle medarbejdere.
God oplevelse at besøge Sitas planteskole.
Professionelle medarbejdere som gav sig tid til at lytte, hjælpe og komme med konstruktiv vejledning.
Planter og træer stod overskueligt og var passet til punkt og prikke.
Michael som kørte vores træer hjem, var proff, hjælpsom og omhyggelig.
Sitas priser er gode, i forhold til kvaliteten, som er i top.

Besvarelse fra Sitas
Fantastisk planteskole
Fantastisk planteskole. Jeg har fået meget venlig, hjælpsom og professionel vejledning fra Mimi. Jeg valgte at få Sitas til at plante 4 træer og en busk. Michael, der udførte opgaven med platningen, var professionel, venlig og meget lyttende til mine ønsker. Træer og busk står meget flot.
vh Marianne
Vil i have en fantastisk oplevelse?
Vil i have en fantastisk oplevelse med en planteskole, skal i tage en tur til Sitas træplanteskole i Ballerup, hvor man bliver budt på en spændende inspirationstur rundt i den gigantiske store planteskole med en professionel gartner som guide.
Hvis man beslutter sig for at købe et træ eller en busk, tilbyder de også transport samt plantning.
Det gjorde vi. Vi endte med at købe 3 store træer, og 3 store buske, til vores ellers kedelige have, der nu er blevet en smuk og spændende have, med farver og liv.
Det kan kun anbefales på det kraftigste at benytte denne planteskole, hvor service er helt i højsædet. Vi har ikke fortrudt, og kommer helt sikkert igen.
super god service og behandling
super god service og behandling , både i forretningen og særligt hos den udførende Michael der plantede vores nye kugle platan træer. MEGET tilfreds og glæder mig til at se dem i fuld flor til foråret. Vi skal bruge mere til haven og vil helt sikkert vende tilbage til Sitas
Nyt træ i Haven
Nyt træ i Haven
Ved besøg hos Sitas fik vi en rigtig god vejledning - også efterfølgende har vi fået hjælp og vejledning omkring vores nyplantede træ.
Mimi har været enestående tålmodig og serviceminded.
Vi kan klart anbefale Sitas til andre der påtænker at få et smukt træ til haven.
Tusind tak for super service
Tusind tak for super service, rådgivning og effektivt udført arbejde. Vi har været rigtig glade for leveringen fra Sitas og træerne står så flot i haven nu.
Ublu timepris på 2.300 kr. og vredt personale
Vi fik et tilbud på 18.900 kr. for tre træer/buske. En del af beløbet var levering og udplantning til 6.875 kr.
Det viste sig, at det tog Sitas' mand 1,5 times arbejde. Dertil kommer læsning og kørsel (13 km), så i alt maks. 3 timer. Det er en timepris på knap 2.300 kr. En normal svendetime (el, vvs, tømrer) ligger på 750 kr.
Da vi accepterede prisen, forventede vi at tidsforbruget ville matche prisen. At arbejdet måske ville tage en dag. Hvor skulle vi vide det fra?
Da jeg efter udplantningen ringede og spurgte til timeforbruget fik jeg af en medarbejder at vide, at de regnede med en timepris på 1060 kr. Efterfølgende blev jeg ringet op af en anden medarbejder som fortalte, at det ikke passer. Priserne for udplantning er faste. Hvem jeg skal tro, ved jeg stadig ikke.
Jeg kan i øvrigt bekræfte, hvad andre har skrevet herinde: Personalet hidser sig op. Manden der plantede ud, var dog flink og dygtig.
Alle priser i dette opslag er inkl. moms.
Af udstyr blev brugt en elektrisk sækkevogn og en spade.
Træerne er flotte, og forløbet op til leverancen har været fin.
Sitas vil nok svare, at tilbuddet var fast, og det var vores eget valg at acceptere tilbuddet. Men helt ærlig...
—————————————
SVAR TIL SITAS
Med afslaget er sagen endt fornuftigt. Det værdsætter jeg.
Men du gengiver processen forkert så Sitas kommer til stå i et bedre lys.
Da jeg talte i telefon med jer kl 11, var I udmærket klar over formandens timeforbrug og situationen omkring pælene. Det drøftede vi i detaljer. Det var ikke noget, formanden fortalte ved fyraften.
I telefonen kl. 11 tilbød den ene medarbejder mig vredt 250 kr. i afslag “hvis jeg var så forhippet på det”, som hun sagde. Jeg svarede at jeg ville fortælle om min oplevelse på Trustpilot.
I gav med andre ord først afslaget på 1.900 kr., da I vidste, der var en dårlig anmeldelse under opsejling.

Besvarelse fra Sitas
Fuldstendigt uacceptabelt
Vi bestilte i sin tid et Graasten-træ til haven, som vi flere år senere finder ud af ikke er Graasten som vi har bestilt, men derimod rød Graasten.
Herefter ringer vi til dem og bestiller et nyt graasten-træ fra sitas. Igen finder vi, et par år senere, ud af at de har solgt os et rødt graastentræ istedet. Vi ringer for at bede dem om at rette op på fejlen, men de nægter. Hvis vi selv betaler for at få gravet træet op kan de erstatte det med et Graasten. Det kalder jeg dårlig service

Besvarelse fra Sitas
Ikke så pæn vækst af træerne
Købte 2 store frugttræer for 3 år siden, som så flotte ud ved køb. træer i 2000-2500 kr klassen. De virker dog til at være podet på nogle mærkelige stammer/ikke rigtig beskåret undervejs. Det giver dem et lidt mindre harmonisk udseende, som de vokser. De er heller ikke, som ved andre planteskoler beskåret tidligt, men har ved nærmere eftersyn nogle lange gennemgående stammer, som gør dem lidt uharmoniske. Der er klar forskel på vores Sitas træer og dem vi har købt andre steder. Vi fik også en lidt uhøflig betjening ifm køb.

Besvarelse fra Sitas
Flotte træer, men garantien er ikke en garanti
Jeg har flotte træer (9 meget store)
og buske (utallige), der stammer fra SITAS. Jeg har været en tilfreds kunde indtil jeg fik problemer med et træ. Vi købte på et tidspunkt 3 ens træer (opstammede stedsegrønne) og de to af dem står helt fantastisk flot, mens det tredje blot overlever. Det hænger med grenene, er begrænset grønt, vokser ikke. Det er virkelig ikke kønt at se på, og jeg kommer til at fjerne det. Jeg regnede med, at det var en enkel sag at få et andet træ, pga SITAS garanti og det forhold, at jeg havde tre ens træer, som har haft samme vækstbetingelser hos mig. Men da træet ikke er dødt, er SITAS’ garanti ikke dækkende. Det er meget muligt, at det er korrekt, men det var ikke det, jeg som kunde forventede, da jeg udover træerne også betalte for at SITAS håndterede plantning af dem. Jeg kommer ikke tilbage i SITAS.
Kære SITAS. I er meget velkomne til at kigge forbi.

Besvarelse fra Sitas
Mimi og hendes folk er pisse gode!
Stor ros til Mimi og hendes folk. Mimi har løbende været sparrende og hurtig på tasterne. Jeg blev mødt af 2 dygtige og behagelige mænd, som udførte arbejdet hos os.
Stor ros til alle.
Her kan I trygt handle.
Fin service og flot æbletræ
Fin service og flot æbletræ.
Vi har september måned 2020 bestilt et æbletræ af sorten Santana (allergivenligt). Vi fik oplyst, at træet blev leveret til Sitas ved løvfald. I starten af november blev vi kontaktet og fik oplyst at træet var klar til afhentning. Ved bestilling af træet blev det oplyst, at træets omkreds ville være 10-12 cm men da vi hentede det var det 14-16 cm og dermed et ældre og større træ. Normalt ville det koste ekstra med et større træ, men vi fik det til den aftalte pris. Træet blev læsset på vores trailer og står nu flot i haven.
DÅRLIG SERVICE OG INGEN RÅDGIVNING
Vi gav 2000 kr for et fint blommetræ i foråret 2017, i 2018 døde venstre side af træet og nu i 2020 er højre side af træet dødt, vi har fulgt alle vejledninger om vandning og gødning. Das vi ringede til SITAS for at få råd og vejledning, sagde de koldt at den service ydede de ikke og at de ikke kunne stå til ansvar for et træ så snart det har forladt deres matrikel. Jeg søgte derfor råd i en Facebookgruppe til at beskære mit træ så det muligvis overlever, her vidste det sig en anden køber havde haft samme problem med samme sort, købt samme år. Så måske vi har været uheldige, men når de ingen service giver kan jeg på ingen måde se hvorfor man skulle købe et træ hos en planteskole i den prisklasse igen. Samme garanti for overlevelse, som hvis man købte et billigt grav selv op et på DBA. Aldrig mere betaler jeg for et stort træ hos SITAS -DÅRLIG SERVICE OG INGEN RÅDGIVNING ELLER HJÆLP AT HENTE - SÅ SKUFFET. vores dyre træ overlever måske, men på 3. år ingen høst, og vi står med en tyk gammel stamme, men alle grene er nye små skyd. Måske vi får frugt om 5 år

Besvarelse fra Sitas
Uforskammet behandling
Uforskammet behandling: Jeg har købt to kirsebærtræer. Da jeg spurgte om råd i forbindelse med vanding, fik jeg af en kvinde svaret: Det er jo ikke forbudt at tænke selv! Da jeg spurgte, om jeg kunne få dem til at tage en mindre stak grene med tilbage på vognladet, efter de havde plantet træerne, fik jeg svaret: 'Vi er ikke skraldemænd! De ville have kr. 1000,- for at tage grenene med tilbage på vognladet. Det accepterede jeg så. Træerne er desværre fyldt med lus, så bladene er gennemhullede og jorden omkring rødderne er fyldt med myrer. Jeg gider ikke klage, for jeg får bare et uforskammet svar.

Besvarelse fra Sitas
Vores nye træ er sygt, men Sitas fralægger sig ethvert ansvar.
Vi købte et 3 år gammelt japansk kirsebærtræ og fulgte Sitas anvisninger til punkt og prikke, men desværre står vi her 1 år senere med et trist træ, hvor flere af de store hovedgrene er gået ud, der er meget få blade på træet og det virker som om det er sygt. Ved henvendelse hos Sitas bliver man mødt med den overbevisning, at vi ikke har passet træet ordentligt. Vi er overbeviste om, at vi har fået et sygt træ med hjem. Surt og ærgerligt og mange spildte penge.

Besvarelse fra Sitas
Dette er Trustpilot
Alle kan skrive en anmeldelse på Trustpilot. En anmeldelse er ejet af personen, som har skrevet den, og vedkommende kan derfor redigere eller slette den til enhver tid. En brugers anmeldelser bliver vist, så længe vedkommendes konto er aktiv.
Virksomheder kan bede deres kunder skrive en anmeldelse ved hjælp af automatiske invitationer. Denne type anmeldelser handler om reelle oplevelser og markeres "Verificeret".
Læs mere om andre typer anmeldelser.
Vi bruger en kombination af dedikerede medarbejdere og avanceret teknologi til at beskytte vores platform. Find ud af, hvordan vi bekæmper falske anmeldelser.
Læs om anmeldelsesprocessen på Trustpilot.
Hér finder du 8 tips til at skrive anmeldelser.
Verificering kan være med til at sikre, at det er rigtige mennesker, der skriver de anmeldelser, du læser på Trustpilot.
Det kan påvirke TrustScoren, når man tilbyder incitamenter i bytte for anmeldelser, eller når man kun spørger bestemte kunder, og det er imod vores retningslinjer.





