Oneerlijke school
Oneerlijke school.
Opleidingen worden niet ingehaald.
Verloren geld deze opleiding.
Selvom vi ikke verificerer specifikke påstande, fordi anmeldernes meninger er deres egne, kan vi godt betegne anmeldelser som "Verificerede", når vi kan bekræfte, at der har fundet en forretningsinteraktion sted. Læs mere
Af hensyn til platformsintegriteten scannes alle anmeldelser på vores platform – verificerede eller ej – af vores automatiserede software døgnet rundt. Denne teknologi er designet til at identificere og fjerne indhold, der overtræder vores retningslinjer, herunder anmeldelser, som ikke er baseret på en reel oplevelse. Vi er klar over, at vi måske ikke fanger alle problemer, og du er velkommen til at gøre os opmærksom på det, hvis vi har overset noget. Læs mere
Ingen anmeldelsesinvitationer registreret
Denne virksomhed har ikke inviteret sine kunder til at skrive anmeldelser, så anmeldelserne er muligvis ikke repræsentative
Sådan bruger denne virksomhed Trustpilot
Se, hvordan deres anmeldelser og bedømmelser indsamles, vurderes og modereres.
Oneerlijke school.
Opleidingen worden niet ingehaald.
Verloren geld deze opleiding.
Ik was ingeschreven voor een cursus.
1e keer wijzigen ze de opleidingsdata.
2e keer (2 dagen voor de start van de opleiding) wijzigen ze terug de opleidingsdata.
Gebeld en na 15 minuten, een vlakke robotachtige vrouw aan de telefoon met geen greintje begrip.
De 1e keer en de laatste keer.
Er zijn in het verleden klachten ingediend tegen het Centrum voor Avondonderwijs (CVA) en de Beauty & Medical Academy wegens het niet terugbetalen van inschrijvingsgeld, en er is een parketonderzoek gestart naar het CVA en een inval geweest bij de Beauty & Medical Academy. Ook een voormalige docente van de Beauty Academy diende een klacht in wegens het niet ontvangen van haar loon.
Klachten met betrekking tot het Centrum voor Avondonderwijs (CVA)
Niet terugbetalen van inschrijvingsgeld: Tientallen studenten hebben klachten ingediend omdat ze hun inschrijvingsgeld niet terugkregen voor cursussen die, naar eigen zeggen van het CVA vanwege de coronacrisis, waren verplaatst of geannuleerd.
Onderzoek door het parket: Het parket bevestigde een onderzoek naar deze zaak, waarbij cursisten die hun geld terugvroegen, genegeerd zouden zijn.
Lesley-Ann Poppe: De toenmalige directeur van het CVA was Lesley-Ann Poppe, die ook in 2018 al in opspraak was gekomen voor soortgelijke beschuldigingen.
Klachten met betrekking tot de Beauty & Medical Academy (Lesley-Ann Poppe)
Inval door politie: In 2022 viel de politie binnen in de Beauty & Medical Academy, destijds eigendom van Lesley-Ann Poppe.
Loonvordering: Een voormalige docente van de school stapte in 2025 naar de rechter omdat een deel van haar loon niet zou zijn uitbetaald, wat resulteerde in een veroordeling van Lesley-Ann Poppe en haar man door de Gentse ondernemingsrechtbank, zo meldt Nieuwsblad.
OPGEPAST Hier zeker niet inschrijven!! Men laat betalen voor een opleiding, annuleren deze vervolgens en betalen je niet terug. Mails en telefoontjes ten spijt. Ik ben geen alleenstaand geval! Hoor maar eens rond in het wereldje en je gaat al snel andere vinden die ook de dupe zijn van deze praktijken.
Deze "onderwijsinstelling" opereert onder verschillende namen: Centrum voor Afstandsonderwijs, Centrum voor Avondonderwijs, Schoonheidschool enz. en ze zijn GEEN erkende onderwijsinstelling, diploma's en certificaten zijn dus niets waard. Hun cursussen zijn heel basic en groepslessen gaan zelden of nooit door, ze worden constant verplaats naar een later tijdstip. Je schrijft je in voor een groepsles, maar hebt geen enkele garantie dat je ook daadwerkelijk zal kunnen starten. Ik kreeg uiteindelijk mijn geld terug voor een opleiding die niet van start is gegaan, maar dit heeft maanden geduurd en kon enkel gerealiseerd worden via grote druk van Testaankoop. Mijn advies: Blijf hier weg! Schrijf je hier niet in maar zoek een andere, erkende opleidingsinstelling.
prima verlopen en Nicky was zeer goede docente. Gevolgd in Hasselt.
Ik schreef me in voor de cursus allround fashion stylist, bestaande uit 4 modules.
De eerste module werd geannuleerd en verschoven naar september. De tweede module is doorgegaan. De derde module is ook geannuleerd en de vierde heb ik zelf geannuleerd aangezien je die niet kan volgen zonder de voorgaande modules (personal shopper).
Ondertussen zijn de overige modules wéér verschoven van september 2023 naar februari en maart 2024 (ik schreef me in januari 2023 in).
De nieuwe data passen helaas niet in mijn werkschema. Ik kan geen beroep doen op een terugbetaling per module, omdat ik me ingeschreven heb voor de 4 modules ineens. Vreemd, want de modules worden ook apart aangeboden.
Als je ze je vertrouwen geeft en in één keer 4 modules kiest en betaalt, ben je dus benadeelt. Heel jammer, ik koos er niet voor om voortdurend van data te veranderen! Keek er zo naar uit.
Vorig jaar 2022 hier een cursus keratine behandeling gepland voor 26 maart 2023. Ruim op tijd dus. Helaas werd op 23-02-2023 mijn cursus geannuleerd wegens te weinig aanmeldingen op die datum. Ik kon kiezen voor een datum in juni, augustus of oktober. Helaas had ik mijn agenda al volgepland met afspraken dus kwam dit voor mij heel erg slecht uit. Ik vroeg op 24/02/23 om een refund. Dit zou ik binnen 30 dagen ontvangen. Het is nu 18/4/23 en ik heb nog steeds mijn geld niet terug. In de tussentijd heb ik 4 x gemaild, tig keer gebeld en 3x gechat via de site, om anders toch een verdere datum in te plannen. Nergens een reactie op! Ik probeer al weken contact te krijgen, ze negeren mij compleet. Vandaag kreeg ik dan na 2 maanden eindelijk een mail. De bevestiging van mijn terug betaling, het was erg druk en de mail zou op chronologische volgorde worden verwerkt. Geen reactie op de vraag die ik al 100 keer heb gesteld. Echt jammer!! Ik had een goede indruk van ze omdat het aankopen en inplannen erg snel ging! Maar zo gauw als ze je moeten terugbetalen verdwijnen ze van de aardbodem. Mijn advies: GOEDE PRIJZEN, ZEER SLECHTE SERVICE! NIET DOEN!! Bespaar jezelf geld, tijd en energie.
Alle kan skrive en anmeldelse på Trustpilot. En anmeldelse er ejet af personen, som har skrevet den, og vedkommende kan derfor redigere eller slette den til enhver tid. En brugers anmeldelser bliver vist, så længe vedkommendes konto er aktiv.
Virksomheder kan bede deres kunder skrive en anmeldelse ved hjælp af automatiske invitationer. Denne type anmeldelser handler om reelle oplevelser og markeres "Verificeret".
Læs mere om andre typer anmeldelser.
Vi bruger en kombination af dedikerede medarbejdere og avanceret teknologi til at beskytte vores platform. Find ud af, hvordan vi bekæmper falske anmeldelser.
Læs om anmeldelsesprocessen på Trustpilot.
Hér finder du 8 tips til at skrive anmeldelser.
Verificering kan være med til at sikre, at det er rigtige mennesker, der skriver de anmeldelser, du læser på Trustpilot.
Det kan påvirke TrustScoren, når man tilbyder incitamenter i bytte for anmeldelser, eller når man kun spørger bestemte kunder, og det er imod vores retningslinjer.