Fremragende mad og betjening
Jeg har flere gange besøgt Sazio, og hver gang har både maden og betjeningen været i top!
Ved mit seneste besøg havde jeg arrangeret en fødselsdagsmiddag for 10 veninder, hvor jeg havde booket det private dining room. Det fungerede super til formålet og selskabets størrelse (11 pers.). Både servicen og maden var perfekt:
- Vand, snacks og velkomstdrinks stod klar ved ankomst (aftalt med personalet på forhånd).
- Vi følte, vi havde "stedet for os selv", samtidig med vi kunne fornemme stemningen fra de øvrige gæster.
- Meget opmærksomt personale, der hele tiden sørgede for vi havde, hvad vi havde brug for.
- Vi bestilte menuen og tilkøbte løbende vine og drinks. Det fungerede godt med "family style-middag" med flere små fade/tallerkener, der blev sendt rundt.
- Rumtemperaturen var perfekt nedkølet via en blæser i vindueskarmen.
Jeg kan varmt anbefale Sazio - hvad end det er til en middag for to eller et mindre selskab!


