Ok stol, men ventetid og service står ikke mål med pris
Bestilte en stol fra deres katalog før jul og modtog den først midt i marts ...! Stolen var ikke særlig godt pakket, så der var meget tydelige skrammer ved ankomst. Kan dog se frem til at få et nyt armlæn om 7-10 dage. Altså en samlet ventetid på over 3 måneder ... Stolen er ok, men ventetid og service står ikke mål med den pebrede pris, de tager for den!







