Hold jer væk!
Fuldstændig vanvittigt hvor uprofessionelt et firma kan være. Find et andet firma der kan hjælpe dig da du kommer til at spilde tid og penge ved at engagere dig med Rosendahl
Selvom vi ikke verificerer specifikke påstande, fordi anmeldernes meninger er deres egne, kan vi godt betegne anmeldelser som "Verificerede", når vi kan bekræfte, at der har fundet en forretningsinteraktion sted. Læs mere
Af hensyn til platformsintegriteten scannes alle anmeldelser på vores platform – verificerede eller ej – af vores automatiserede software døgnet rundt. Denne teknologi er designet til at identificere og fjerne indhold, der overtræder vores retningslinjer, herunder anmeldelser, som ikke er baseret på en reel oplevelse. Vi er klar over, at vi måske ikke fanger alle problemer, og du er velkommen til at gøre os opmærksom på det, hvis vi har overset noget. Læs mere
Oddesundvej 1, 6715, Esbjerg N, Danmark
Ingen anmeldelsesinvitationer registreret
Denne virksomhed har ikke inviteret sine kunder til at skrive anmeldelser, så anmeldelserne er muligvis ikke repræsentative
Sådan bruger denne virksomhed Trustpilot
Se, hvordan deres anmeldelser og bedømmelser indsamles, vurderes og modereres.
Fuldstændig vanvittigt hvor uprofessionelt et firma kan være. Find et andet firma der kan hjælpe dig da du kommer til at spilde tid og penge ved at engagere dig med Rosendahl
Det er den mest ubehøvlet og løgnagtige Bedemand jeg har mødt.
han bilder pårørende ind at det er ved lov at han skal håndterer blomsterne, hvilket ikke er sandt men blot et påskud for at skrive ydelsen på fakturaen.
Jeg har i forbindelse med en butik brug for et skilt som sundhedsstyrelsen har krav om skal hænge i butikken. På sundhedsstyrelsen fremgår det tydeligt at man kan bestille skiltet fysisk eller bede om at få udleveret en trykfil så man selv kan printe skiltet, dette skal gøres hos Rosendahls, jeg kontakter Rosendahls pr. mail og får svar fra deres Salgschef at hvis jeg ønsker filen udleveret skal jeg betale 750,- for dette, det undre mig naturligvis da sundhedsstyrelsen ikke oplyser dette på deres hjemmeside. Jeg kontakter derfor sundhedsstyrelsen pr. mail for at få klarlagt om jeg skal betale for filen, da jeg naturligvis gerne betaler for et stykke arbejde såfremt betalingen er berettiget - sundhedsstyrelsen bekræfter pr. mail at der IKKE skal betales for filen ligesom det fremgår på deres hjemmeside, jeg må derfor antage at der allerede ligger en aftale mellem Rosendahls og Sundhedsstyrelsen som sikre at jeg som butiksejer ikke skal betale for filen. Denne mail fra Sundhedsstyrelsen sender jeg direkte videre til salgschefen for at gøre ham opmærksom på misforståelsen, jeg fornemmer på hans svar at han bliver småfornærmet over at jeg har snakket med sundhedsstyrelsen og afviser til min store overraskelse igen at udlevere filen.
Det er rigtig ærgerligt at et firma som Rosendahls ikke har bedre service en det som jeg har oplevet, jeg har naturligvis ondt af dem hvis ikke de får nok eller korrekt betaling for det arbejde som de udfører for sundhedsstyrelsen, eller hvis der er tale om en misforståelse af samarbejdet mellem Sundhedsstyrelsen og Rosendahls, men i kundeserviceøjemed må man jo håndtere den internt og ikke lade kunden komme imellem dette - der har Rosendahls desværre fejlet BIG TIME denne gang.
Tilbage sidder jeg som butiksejer, fortsat uden mit lovpligtige skilt, har spildt en masse tid på det og egentlig bare frustreret. Til gengæld scorer Sundhedsstyrelsen TOP POINT for deres kundeservice i sagen, med hurtige og brugbare svar og lur mig om ikke de snart skaffe mig det skilt jeg mangler.
Jeg havde bestilt to adfærdsbagdes fra dem, men her halvanden måned efter, har jeg stadig ikke modtaget dem. Jeg har ikke hørt fra dem siden jeg modtog ordrebekræftelsen, og pengene er blevet trukket fra min konto. Jeg ringede ind til deres kundeservice for at høre, hvad der er sket. Men da jeg har oplyst min kærestes adresse, så ville de ikke leverer pakken, da mit navn ikke stod på postkassen. Jeg fik så af vide, at det var min skyld, at jeg ikke havde modtaget dem, samt at jeg skulle placerer en ny ordre og betale for den igen. Det bliver et stort nej tak.. Han sagde, at de kontakte ikke alle deres kunder, når de fik pakker retur, hvilket jeg er uforstående overfor. Jeg forstår ikke, at man ikke vælger at kommunikerer med sine kunder, og blot informerer omkring status på ens pakke.
Fordi man er offentlig, forhindre det vel ikke en i at opfører sig ordenligt. Hvis vi andre behandlede vores kunder på det niveau havde vi en en forretning særligt længe
Alle kan skrive en anmeldelse på Trustpilot. En anmeldelse er ejet af personen, som har skrevet den, og vedkommende kan derfor redigere eller slette den til enhver tid. En brugers anmeldelser bliver vist, så længe vedkommendes konto er aktiv.
Virksomheder kan bede deres kunder skrive en anmeldelse ved hjælp af automatiske invitationer. Denne type anmeldelser handler om reelle oplevelser og markeres "Verificeret".
Læs mere om andre typer anmeldelser.
Vi bruger en kombination af dedikerede medarbejdere og avanceret teknologi til at beskytte vores platform. Find ud af, hvordan vi bekæmper falske anmeldelser.
Læs om anmeldelsesprocessen på Trustpilot.
Hér finder du 8 tips til at skrive anmeldelser.
Verificering kan være med til at sikre, at det er rigtige mennesker, der skriver de anmeldelser, du læser på Trustpilot.
Det kan påvirke TrustScoren, når man tilbyder incitamenter i bytte for anmeldelser, eller når man kun spørger bestemte kunder, og det er imod vores retningslinjer.