Vi havde fået billetter igennem vores personaleforening og jeg havde både min mand og svigerinde med i Botanisk Have Grundlovsdag. Vi så Dorthe Gerlach, Susanne Elmark og Rugsted/Kretuzfeldt og det va... Se mere
Selvom vi ikke verificerer specifikke påstande, fordi anmeldernes meninger er deres egne, kan vi godt betegne anmeldelser som "Verificerede", når vi kan bekræfte, at der har fundet en forretningsinteraktion sted. Læs mere
Af hensyn til platformsintegriteten scannes alle anmeldelser på vores platform – verificerede eller ej – af vores automatiserede software døgnet rundt. Denne teknologi er designet til at identificere og fjerne indhold, der overtræder vores retningslinjer, herunder anmeldelser, som ikke er baseret på en reel oplevelse. Vi er klar over, at vi måske ikke fanger alle problemer, og du er velkommen til at gøre os opmærksom på det, hvis vi har overset noget. Læs mere
Se, hvad kunderne siger
Intet romantisk i at Stuve Tusindvis af mennesker sammen. Falsk markedsføring for der var på ingen måde muligt at Slendre rundt og nyde musik stemning eller mad. Alene det at stå i kø 2 timer ba... Se mere
Desværre er succes med salg af billetter den store synder her. Der var alt for mange mennesker og arrangementet var ekstremt dårligt planlagt. Det endte med en kæmpe øvelse i at stå i kø og samtidigt... Se mere
Min kone og jeg oplevede på ingen måde arrangementet som romantisk. Alt for mange mennesker, mindede mest af alt om "Roskilde Festival for det grå guld". Det kommer vi aldrig til at købe billet til ig... Se mere
Virksomhedsoplysninger
Oplysningerne kommer fra forskellige eksterne kilder
OM BLOMSTERBUTIKKEN Ved fokusering på virksomhedens visual identity, design samt brand guidelines hjælper vi med at skabe det unikke udtryk til jeres event. Branding med blomster, styling til større arrangementer, festival, koncerter, barer, restauranter og produktpræsentationer.
Kontaktoplysninger
Brolæggerstræde 1, 1432, København K, Danmark
- info@romantiskaften.dk
- www.romantiskaften.dk
Ingen anmeldelsesinvitationer registreret
Denne virksomhed har ikke inviteret sine kunder til at skrive anmeldelser, så anmeldelserne er muligvis ikke repræsentative
Sådan bruger denne virksomhed Trustpilot
Se, hvordan deres anmeldelser og bedømmelser indsamles, vurderes og modereres.
Snyd og bedrag og hurtige penge!
Tusind tak for leveringen af de flotte…
Tusind tak for leveringen af de flotte juledekorationer til kontoret.
Aldrig igen.... Falsk markedsføring af groveste slags.
Intet romantisk i at Stuve Tusindvis af mennesker sammen.
Falsk markedsføring for der var på ingen måde muligt at Slendre rundt og nyde musik stemning eller mad.
Alene det at stå i kø 2 timer bare for at komme ind er idioti.
Derefter kø for at få mad... Derefter kø foran scener.
ALDRIG MERE ET ARRANGEMENT AF PETER BINDER.
Du bliver taget i BAGEN på Vildeste vis.
Kaos
Vi var fulde af forventninger. Smuk sted, gode kunstner og fantastisk vejr...
Men hold nu op, der var lukket ALT for mange gæster ind og man gik
i gåsegang..og det var umuligt at komme til at være foran scenen.. Vi opgav efter at have hørt nogle gode nummer med Thomas Buttenschøn. Vi opgav også rosévine, da der også der var en kø så lang.. at komme ud, var også langvarig affære, da flere af indgangene var lukket. Men ud kom vi 1,5 time før det officielt sluttede og lykkelig for ikke at have betalt fuld pris...
Det gør vi ikke igen..
Ingen romantik kun en pengesluger
Der var ingen romantik, kun en have fyldt med mennesker og lange køer alle vegne.
Vi købte en flaske vin - det var en Verdi - så bagefter, at den kostede 29 kr i Netto.
Den var sød, smagte dårligt og varm.
Havde glædet os til en hyggelig aften, men tog hjem før tid, da det ikke var til at komme til ved scenerne og heller ikke muligt at komme rundt til de forskellige scener til tiden pga mennesker.
En pengemaskine uden romantik
Man kan desværre ikke give 0 stjerner
Man kan desværre ikke give 0 stjerner
Det var en rigtig dyr katastrofe aften, alt for mange solgte billetter, utrolig ringe mad, ofte svært og se koncerter, totalt spild af penge.🤬 Der er vist kun en der har fået glæde af dette arrangement. PB ACTION FEST & EVENTBUREAU som griner hele vejen til banken.
Gør det aldrig mere, og kan kun sige til andre, lad være med og spild jeres penge.
Virkelig ringe oplevelse
Virkelig ringe oplevelse, der var så mange mennesker så man ikke kunne komme frem eller finde et sted at sidde. Vi fik ikke hørt den musik vi ville høre, da det ikke var muligt at komme frem til den koncert man ville høre. VI GØR DET ALDRIG IGEN.
En Frustreret aften i Botanisk Have
Arrangøren havde formået, at markedsføre koncerten, så vi havde store forventninger.
Det var desværre det eneste der lykkedes: Information og skiltning vedr. indgange var rystende ringe. De lange køer skabte direkte livsfarlige situation hvor de ventende koncertgæster f.eks strandede i svingbanerne ( et under, hvis ingen blev påkørt). De altfor mange mennesker skabte urimelige køer i haven. Der manglede drikkevarer overalt og personalet virkede ikke professionelle. Mange steder blev musikken ødelagt, simpelthen fordi afstanden mellem de primitive tribuner var for lille.
Vi kan absolut ikke anbefale at købe billet til lignende i fremtiden.
Hele arrangementet bar præg af, skruppelløs profitjagt.
Romantisk aften ?????
Der var alt for mange menesker lukket ind, så man ikke kunne komme rundt til de forskellige musiksteder da man gik i kø fra man skulle ind i haven og selv da man skulle ud igen.
Der var kun varme dåseøl ( 50kr ) og varmt vand på flaske
600 kr pr billet det er ikke os der kommer igen
En ting er at man bliver grådig og…
En ting er at man bliver grådig og lukker for mange ind og sælger til uforskammede priser... og at man er logistisk inkompetent...Det havde jeg egentlig tænkt mig at tage til efterretning uden offentlige ytringer... men når man så krydrer det med at censurere kundernes feedback, så kan jeg næsten ikke være i mig selv. Det havde klædt jer at krybe til korset og beklage de mange skønshedsfejl i arrangementet i stedet for at slette kritiske anmeldelser på facebook og indberette ditto her på Trustpilot.
Det var ellers et rigtig fint koncept og musikerne virkelig gode.
En skrækkelig aften i Botanisk have!
En skrækkelig aften i Botanisk have!
Lange køer for at komme ind, lange køer for at få mad som ikke var værd at spise, lange køer for at købe meget dyre drikkevarer. Alt for mange mennesker i den dejlige have. Så det ikke var muligt at se og høre artisterne.
Meget synd for alle, undtaget dem som tjente pengene!!!
5 stjerner og vi kommer bestemt igen
Vi havde fået billetter igennem vores personaleforening og jeg havde både min mand og svigerinde med i Botanisk Have Grundlovsdag. Vi så Dorthe Gerlach, Susanne Elmark og Rugsted/Kretuzfeldt og det var så hyggeligt og de var så nærværende og sang fantastisk. Og så varmer det mit hjerte at i brugt bio_venlige glas og æsker til mad, og havde jeg lun give 6 stjerner fik i det. Alt i alt 5 STORE stjerner fra fam. Karlsen, der bestemt kommer igen.
En dejlig Grundlovsdag i Botanisk have
En dejlig Grundlovsdag i Botanisk have. God mad og musik. Vi havde 4 gæster med og vi nød det alle. Vi glæder os allerede til næste år. Hvem mon optræder?
En dårlig oplevelse
En igennem dårlig oplevelse, alt for mange mennesker, kø til alt, ikke megen romantik, gode kunstnere, men næsten ingen plads, man kunne høre lyden fra de andre koncerter, priserne på varmt vand, rosé, øl, har givet en rigtig god fortjeneste.
Mindre end een stjerne
Der var alt for mange - kø og atter kø.
Man kunne næsten ikke komme frem og nå frem til den næste koncert.
Det var på ingen måde romantisk, dårligt planlagt.
Drikkevarerne var det rene tyveri..
50 kr for en alm. dåseøl.
Det var min sidste gang der..
Vejret var upåklageligt......gid jeg…
Vejret var upåklageligt......gid jeg havde nydt det i min egen have.
Een stjerne er en for meget
Een stjerne er en for meget. Magen til grådighed skal man lede længe efter. Det eneste der manglede var, at vi blev lagt i lag. Alt, ALT for mange mennesker, alenlang kø ved indgangen, alenlang kø ved madudleveringen (som var svær at finde), ny lang kø for at få et glas rosévin og lang ventetid på at komme til at købe en flaske vand til ikke mindre end 40 kr. for en halv liter. Det var simpelthen noget svineri at byde folk.
Dårlig planlægning-skuffende oplevelse
Så reklame for dette arrangement i Tv og købte straks billetter, da jeg syntes at det lød så hyggeligt.
Men må sige at jeg virkelig blev skuffet. Stod i kø 1 time for at komme ind. Da man så endelig kom ind i haven var det fuldstændig umuligt at finde ud af hvor de enkelte ting var små skilte, eller medarbejdere som kunne vise vej ville have været en stor hjælp.
Ligeledes ville det havde været dejligt hvis man på de hvide telte som var scener fx. Skrev nummeret på scenen på toppen af teltet vi gik meget rundt og ledte efter de enkelte scener på trods af oversigt kortet.
Maden var også en skuffelse 3 små kartofler, 4 skiver tomat og lidt rødløg og 3 tørre bøffer, samt et stykke brød, samt varmt vin og vand, øv siger jeg bare.
Og så kommer vi til det værste, i havde simpelt hen presset for mange mennesker ind, nogle af scenerne var det simpelthen umuligt at komme hen til, på grund af de mange mennesker, rigtig ærgerligt.
I skulle måske overveje at dele arrangementet over 2 dage og så kun halv så mange mennesker, det tror jeg at mange vil sætte pris på.
Eneste plus denne aften var musikken nåede at høre Alberte og Rugsted og Kreutzfeldt, som begge gav en skøn optræden tak for det.
Under alt kritik
Totalt latterligt at skulle stå i kø i flere timer bare for at komme ind - gav op og gik. Mødte flere som gjorde det samme. Bare ikke i orden. Skrev til dem og bad dem overveje at refundere mine penge for tre x entre og tre x mad, men forventer selvfølgelig intet. RIGTIG dårlig oplevelse og et setup under al kritik! Øv!
En stor skuffelse.....
Alt for mange mennesker
Lange køer til alt - både indgang, udlevering af velkomstdrink, køb af drikkevarer m.m.
Nærmest uartig høje priser på øl, vand, kaffe, vin
En stor skuffelse ......
Dette er Trustpilot
Alle kan skrive en anmeldelse på Trustpilot. En anmeldelse er ejet af personen, som har skrevet den, og vedkommende kan derfor redigere eller slette den til enhver tid. En brugers anmeldelser bliver vist, så længe vedkommendes konto er aktiv.
Virksomheder kan bede deres kunder skrive en anmeldelse ved hjælp af automatiske invitationer. Denne type anmeldelser handler om reelle oplevelser og markeres "Verificeret".
Læs mere om andre typer anmeldelser.
Vi bruger en kombination af dedikerede medarbejdere og avanceret teknologi til at beskytte vores platform. Find ud af, hvordan vi bekæmper falske anmeldelser.
Læs om anmeldelsesprocessen på Trustpilot.
Hér finder du 8 tips til at skrive anmeldelser.
Verificering kan være med til at sikre, at det er rigtige mennesker, der skriver de anmeldelser, du læser på Trustpilot.
Det kan påvirke TrustScoren, når man tilbyder incitamenter i bytte for anmeldelser, eller når man kun spørger bestemte kunder, og det er imod vores retningslinjer.






