Elendig service
Jeg fik printet en bunke visitkort, de blev for små, selvom de var fine på en alm printer. Sikkert fordi de blev skåret indenfor sikkerhedslinjen, frem for beskæringslinjen. Jeg spurgte om det kunne gøres om, da QR koden ikke virker og logoet er utydeligt. Jeg fik et uhøfligt svar tilbage og sagde jeg ville skrive om min oplevelse. Det endte i flere mails som kun kan beskrives som et skolegårds skænderi. Jeg er målløs. Det bliver vistaprint næste gang.

