Bedste sted med god service og godt mad
Virkelig virkelig godt sted
Vi skul op og besøg min brors fars grav sted hvor min brors farmor havde bestilt bord herned til
Her fik vi super god service da vi kom ind en rigtig glad kok/mand med virkelig smil på læben
Vi var 6 personer og han var så sød at rykke bordene rundt i restauranten
Det tog omkring 15-20 min og lave maden men med den stemmening der var her inde var det okay man kun nå at få noget og drik og snak sammen ind maden kom maden var virkelig virkelig god og det ligger godt til maven og de har den bedste cabonara i verden
Vi alle 6 personer er virkelig glad så hvis du brod i Frederikkesund eller i nærheden så tag afsted
Og rigtig god priser pizzaer 85kr pasta retter 100-110kr
Og god tilbud
Virkelig en stor anbefaling
Vi kommer helt sikkert tilbage
Og tømmermænd så redder de dine dag


