Renest Anmeldelser 11

TrustScore 4 ud af 5

3,8

Selvom vi ikke verificerer specifikke påstande, fordi anmeldernes meninger er deres egne, kan vi godt betegne anmeldelser som "Verificerede", når vi kan bekræfte, at der har fundet en forretningsinteraktion sted. Læs mere

Af hensyn til platformsintegriteten scannes alle anmeldelser på vores platform – verificerede eller ej – af vores automatiserede software døgnet rundt. Denne teknologi er designet til at identificere og fjerne indhold, der overtræder vores retningslinjer, herunder anmeldelser, som ikke er baseret på en reel oplevelse. Vi er klar over, at vi måske ikke fanger alle problemer, og du er velkommen til at gøre os opmærksom på det, hvis vi har overset noget. Læs mere

Virksomhedsoplysninger


Kontaktoplysninger

3,8

God

TrustScore 4 ud af 5

11 anmeldelser

5 stjerner
4 stjerner
3 stjerner
2 stjerner
1 stjerne

Ingen anmeldelsesinvitationer registreret

Denne virksomhed har ikke inviteret sine kunder til at skrive anmeldelser, så anmeldelserne er muligvis ikke repræsentative

Sådan bruger denne virksomhed Trustpilot

Se, hvordan deres anmeldelser og bedømmelser indsamles, vurderes og modereres.

Virksomheder på Trustpilot må ikke tilbyde incitamenter eller betale for at skjule anmeldelser. Anmeldelser repræsenterer individuelle brugeres meninger, og ikke Trustpilots mening. Læs mere

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Pålidelig og god rengøring

Vi har brugt Renest i næsten 2 år og vil anbefale firmaet til alle. Rigtig gode og søde personale, altid fin kommunikation og man kan regne med de aftaler, der er blevet lavet. Tusind tak for jeres indsats!

15. september 2023
Uopfordret anmeldelse
Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Anbefales

Rigtig god service og rengøring - deres personale er meget imødekommende og profesionelle.

7. juli 2023
Uopfordret anmeldelse
Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Søde, professionelle og effektive

Efter at have en meget uprofessionel oplevelse med et andet rengøringsfirma tog jeg kontakt med Renest som reagerede hurtigt og professionelt i en venlig tone og jeg fik hurtigt lavet en aftale med dem.

De har nu været hos mig og gøre rent og det er virkeligt flot og ikke en finger at sætte på deres arbejde.

Kan varmt anbefale dem.

5. oktober 2022
Uopfordret anmeldelse
Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Meget tilfreds kunde gennem flere år

Vi har gennem de sidste mange år benyttet Renest Rengøring og vi er meget tilfredse. De overholder altid aftaler, medarbejderen der kommer er meget dygtig og grundig, altid muligt at bestille ekstra rengøring og derudover har også vinduespudser tilknyttet som vi har brugt ved flere lejligheder. Alt i alt meget tilfreds og kan kun anbefale dem til andre.

9. november 2021
Uopfordret anmeldelse
Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

UBEHØVLET EJER. RENGØRINGS PERSONEN FIN!

OBS!!!! ANDRES UDTALELSER! IKKE VEDR. ARBEJDET....MEN EJER!!!!!!
RENGØRINGS PERSONEN ER GOD,
EJEREN ER UBEHØVLET NÅR DER BLOT ER ET MINIMALISKTISK PROBLEM.

jeg har brugt firmaet til rengøring i nogle måneder, og rengøring: FIN!.
D.D. kommer dog den faste rengøringsassistent, en 1/2 time før aftalt tid. sammen med en der skal læres op.
Jeg sidder på mit kontor og arbejder og er ikke parat 1/2 før, egentlig, men ok da jeg kender vedkommende. MEN, jeg har ikke modtaget besked fra firmaets ejer at der kommer en med der skal oplæres.
1) en virksomhed skal meddele at der kommer "andre" , fremmede med i hjemmet end den faste.
2) det samme om den faste er på ferie eller er syg.
3) En kunde har ret til at bestemme hvem og når der skal fremmede ind i hjemmet, hvordan m.h.t. hvad der skal ske.
4) Jeg giver pænt besked pr. telefon i første omgang til ejer at det ikke passer med to i min lejlighed, og at jeg gerne vil bede om, få besked om den slags. Ejer er kort for hovedet, meget stresset. End videre bliver vi enige om at da det ikke er til aftalt tid, skal rengørings personen komme senere.
Jeg taler senere med rengørings personen da hun er på vej til mig.... Får her igen at vide at at de kommer to. Jeg meddeler at jeg ringer til ejer.
Meddeler ejer at det passer mig ikke. Ejere meddeler: Der sker at andre skal læres op, at den slags bare kan ske, og at hun ikke behøver informere mig!!!!!
Der er ikke ok med mig, så oplyser først: jeg er ikke informeret, og da jeg har masse kartoner, m.m. stående alle steder (da jeg forbereder flytning), er det ubelejlig og ikke det rigtige sted at lære om rengøring..
Ringer ejer, pænt op, og medeler igen at jeg ikke vil have to. Jeg har mit kontor hjemme, der er ikke plads til at der er to der gør rent. Foreslår ejer at vi måske skal ændre, eller droppe den dag.
Ejer råber af mig! DU KOMMER TIL AT BETALE m.m. og uforskammet, som gør at jeg også, beklageligt hæver stemmen, og siger at så må hun sende mig til inkasso. Det er ikke mig der har ændret, lavet om, uden at meddele noget udenom det aftalte. Da hun gentager råbende "Du skal betale", oplyser jeg hende rolig, at egentlig skylder de mig to timer! Det er hun tidligere orienteret om, da anden medarbejder har bekræftet det!. HUN råber igen: HVAD FOR NOGET!, selv om hun har hørt beskeden tidligere.
De to timer er fordi jeg var syg med maveinfluenza, meget smittende OG istedet for at lade rengørings personen komme, være egoistisk, og blive smittet! tog jeg hensyn, aftalte at annullere den dag, så de ikke skulle have en syg medarbejder. Den anden medarbejder i virksomheden Renest Rengøringvar altid høflig og sød.
Oplyste hende, ejer at de er altid en virksomheds pligt at skulle meddele en kunde om ændringer m.m. Hun råber at jeg er uforskammet og siger at sådan er det ikke, og sådan taler man ikke. Hun råber hele tiden! WOW!. Ejeren smækker så røret på! SÅDAN! Dét gør en leverandør i ihvertfald ikke.
Jeg fik fat i rengørings personen, som har fået besked på at hun ikke skal komme.... jeg ringer pænt op til ejeren, og siger: Hanne, kan vi tale pænt sammen?
Hun råber at hun ikke vil have sådan en kunde som mig!. Råber at de ikke kommer mere og at der ikke kommer en opkrævning. (Har nok checket med sin medarbejder). Magen til ubehøvlet, ubehersket "leverandør" rent proletarisk findes ikke mange steder. Synd for et godt personale.

12. marts 2020
Uopfordret anmeldelse
Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Dårlig service

Der blev lavet om på vores aftale og af den årsag ville vi opsige vores aftale, da det ikke længere var den vi indgik. Renest rengøring forlangte så at vi skulle betale 125 kr for at melde os ud.
I de mails der blev skrevet frem og tilbage var det ikke ligefrem service der blev lagt vægt på.

24. august 2017
Uopfordret anmeldelse
Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Ren tilfredshed

Vi kan på det varmeste anbefale Renest Rengøring.
Vi har nydt godt af samarbejdet i ca. 1½ år hvor der er blevet rengjort på
en yderst tilfredsstillende og professionel måde.
Rengøringspersonalet har aldrig svigtet og man kan virkelig se og dufte at
der er blevet gjort rent.
Personalet leverer varen og er altid omhyggelige venlige og imødekommende. Selvom vi har hund forstår personalet også at håndtere dette med stor tilfredshed.

6. august 2015
Uopfordret anmeldelse
Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Hovedrengøring prissat til 5 timers arbejde - få altid en skriftlig aftale med denne virksomhed, vær sikker på at dine ønsker og behov er beskrevet tydeligt.

EFTERFØLGENDE IGEN:
Selvom jeg udtrykkeligt havde bedt ejeren af denne virksomhed, på e-mail om IKKE at kontakte min Bedste, da hun ikke har et særligt godt helbred, tager ejeren af virksomheden alligevel kontakt til hende for at få bekræftet at HUN også ønsker at ophøre samarbejdet!!!!! Her fortæller hun vidt og bredt om anmeldelsen her på Trustpilot og taler virkelig hurtigt. Der sidder nu en gammel og syg dame på Frederiksberg og er virkelig fortvivlet og forvirret over denne mærkelige opførsel (hendes egne ord)

Hun truer mig med at sagsøge mig for chikane af hende og hendes virksomhed pga denne anmeldelse. Jeg mener at Trustpilot er til for at oplyse folk om hvilke oplevelser andre har haft med de virksomheder der har valgt at bruge Trustpilot.

Jeg kan ikke sige andet end "Fuldstændig uacceptabel opførsel"!
-------------------------------------------------------------
EFTERFØLGENDE:
Efter at blive kaldt "syg i hoved" på e-mail af ejeren af denne virksomhed. Havde jeg henlagt sagen også i mit hoved. MEN så starter ejeren af denne virksomhed sin chikane mod min Bedste som fortsat har haft en aftale med firmaet. SÅ bliver jeg sgu sur! Det er simpelthen SÅ uprofessionelt ikke at skille tingene ad og pålægge en gammen og meget syg dame at tage stilling til noget hun intet har med at gøre, bede hende udlevere sine kontooplysninger til at oprette en automatisk betaling og i øvrigt kræve at hun skal betale en månedsregning kontant! En gammel dame der ikke kommer ud fordi hun er for syg og svag, har altså meget svært ved at skaffe kontanter og over kr. 1.000 er altså ikke lettere. ALT dette fordi ejeren af denne virksomhed ikke vil sende en regning til min Bedstes egen e-mail adresse (som jeg printer ud til hende) og ikke lade hende betale via netbank, sammen med andre regninger som hun og jeg gør sammen hver måned. Da jeg forsøgte at ringe til hende for at påtale dette og fortælle hende hvor uacceptabelt hendes handlinger er, skreg hun "vi har ikke noget at tale om" og smed røret på.

Jeg har sendt en e-mail med påtale og opsigelse af samarbejdet, hun skal ikke ha lov til at chikanere min Bedste og give hende unødvendige bekymringer.
--------------------------------------------------------------------------------------------------
ANMELDELSEN
Jeg har tidligere benyttet en 14 dags rengøring fra firmaet, min Bedste har firmaet til at gøre rent for sig hver 14 dag, derfor var det et naturligt valg at vælge dem da jeg ønskede en grundigere rengøring.

Der kom en medarbejder ud for at gennemgå hjemmet og prissætte opgaven, hun havde så travlt med at komme ud af døren igen pga. en betalt parkering på 20 min. Hun var hos mig max 10 min. Jeg var meget specifik med det behov jeg havde og hvad der kunne undlades hvis tiden var knap. Der var på intet tidspunkt på tale at opgaven burde prissættes til mere end 5 timer. Derfor spurgte jeg om det kunne nås på 4 timer - medarbejderens svar var at 5 timer var realistisk.

Da jeg kommer til lejligheden efter hovedrengøringen opdager jeg at de specifikke punkter jeg havde bedt om, IKKE var blevet prioriteret.
Der var blevet prioriteret at tømme samtlige skabe i hele lejligheden og tørre dem af indvendigt, men synligt snavs og støv på vægge, paneler, på billedrammer og lamper var ikke væk samt væggene i køkkenet hvor jeg specifikt pga. gas havde bedt om en affedtning af køkkenvægge.

I min efterfølgende mail korrespondance med ejeren af virksomheden bliver jeg verfet af med at der var meget beskidt, medarbejderen har knoklet i 5 timer, det var en opgave på mindst 7-8 timer!

Jeg har intet skriftligt modtaget vedrørende opgaven omfang - altså en aftale parterne imellem inden opgavens start, helt klart min fejl ikke at bede om udfærdigelsen af en sådan aftale, da det nu ser ud som om ejeren løber fra sit ansvar for at opgaven er udført i overensstemmelse med kundens behov og ønsker.

Jeg har betalt for ydelsen for jeg er et ærligt og redeligt menneske, jeg har forsøgt at blive "hørt" via email korrespondance med ejeren, men jeg opnår ikke nogen form for imødekommenhed. Derfor har jeg valgt at lave denne anmeldelse.

20. maj 2015
Uopfordret anmeldelse
Renest-logo

Besvarelse fra Renest

Emmelli Horn bestilte 5 timers rengøring med hovedrengørings opgaver d. 8/4 til udførsel d. 23/4.
Normalt kommer vi ikke ud og besigtiger så lidt, vi troede at hun ville ofre de timer der skulle til.
Prisen er kun 2600,- inkl. moms, selvom vi har ydet den service at komme og kigge på så lille en opgave
Min dygtige oldfrue vurderede opgaven til at tag en hel dag, d.v.s. 7-8 timer, men kunden var ikke villig til at betale for en hel dag, så vi gik med til at prøve om vi kunne nå det på de 5 timer.
Opgaverne køkken og badeværelse blev prioriteret som nr. 1 og derudover hvad medarbejderen kunne nå på tiden.

Rengøringen blev udført torsdag d. 23/4 og først fredag d. 8/5, 14 dage efter, ringer kunden og siger hun ikke var tilfreds.
Og jeg siger: det er jeg da ked af at høre, også at du først ringer nu, normalt kommer vi ud og retter op med det samme, hvis kunden klager senest dagen efter.
Jeg beder kunden om at skrive en mail med hendes klager, som jeg vil tale med min oldfrue om efter weekenden, da jeg mener at kunne huske at kunden kun ville betale for 5 timer.

Vi har tidligere haft fast rengøring hos kunden hver 14 dag, men kunden var ikke tilfreds med vores medarbejder og stoppede.
Nu 2 år efter har vi stadig denne medarbejder ansat og hun er både dygtig og vellidt. Vi sælger os selv på tid, d.v.s. vi bruger alt den tid, som kunden har bestilt os til. Vi har vores medarbejdere ansat i mange år og det kan man kun hvis man har gode arbejdsvilkår, medarbejderne ikke er stressede og ikke føler, at de ikke kan nå de opgaver der forventes udført.
Så vores konklusion er at vi har udført de 5 timers rengøring kunden har bestilt og at vi heller ikke denne gang kunne gøre kunden tilfreds.

Vedr. kundens sidste rettelser af anmeldelsen, så ja har jeg bedt hende om at slette alt historik om den anden kunde hun omtaler, da det ikke kommer denne sag ved. Vi tolker sagen som chikane og sender den til advokat hvis ikke hun stopper sin hetz imod os.

Mvh. Hanne Nielsen
Indehaver Renest Rengøring

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Rigtig god kvalitet. Holder aftaler.

Efter at have prøvet flere andre rengøringsselskaber, som lovede meget; men kun holdt det den første uge, er vi nu i trygge og kompetente hænder hos Hanne og Co. i Renest Rengøring. Vi bruger firmaet på andet år og anbefaler dem gerne til andre - både erhverv og privat.

28. oktober 2014
Uopfordret anmeldelse
Vis anmeldelser på alle sprog. (11 anmeldelser)

Dette er Trustpilot

Alle kan skrive en anmeldelse på Trustpilot. En anmeldelse er ejet af personen, som har skrevet den, og vedkommende kan derfor redigere eller slette den til enhver tid. En brugers anmeldelser bliver vist, så længe vedkommendes konto er aktiv.

Virksomheder kan bede deres kunder skrive en anmeldelse ved hjælp af automatiske invitationer. Denne type anmeldelser handler om reelle oplevelser og markeres "Verificeret".

Læs mere om andre typer anmeldelser.

Vi bruger en kombination af dedikerede medarbejdere og avanceret teknologi til at beskytte vores platform. Find ud af, hvordan vi bekæmper falske anmeldelser.

Læs om anmeldelsesprocessen på Trustpilot.

Hér finder du 8 tips til at skrive anmeldelser.

Verificering kan være med til at sikre, at det er rigtige mennesker, der skriver de anmeldelser, du læser på Trustpilot.

Det kan påvirke TrustScoren, når man tilbyder incitamenter i bytte for anmeldelser, eller når man kun spørger bestemte kunder, og det er imod vores retningslinjer.

Læs mere