PuffItUp! Anmeldelser 

5.547
•
TrustScore 3.5 ud af 5

3,5

Selvom vi ikke verificerer specifikke påstande, fordi anmeldernes meninger er deres egne, kan vi godt betegne anmeldelser som "Verificerede", når vi kan bekræfte, at der har fundet en forretningsinteraktion sted. Læs mere

Af hensyn til platformsintegriteten scannes alle anmeldelser på vores platform – verificerede eller ej – af vores automatiserede software døgnet rundt. Denne teknologi er designet til at identificere og fjerne indhold, der overtræder vores retningslinjer, herunder anmeldelser, som ikke er baseret på en reel oplevelse. Vi er klar over, at vi måske ikke fanger alle problemer, og du er velkommen til at gøre os opmærksom på det, hvis vi har overset noget. Læs mere

Se, hvad kunderne siger

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Puffitupcom Moreno Valley Ca . I ordered a Plenty vaporizer this year 2025 it did not work, contacted them many times for a return receipt never got an answer returned vaporizer right away certified... Se mere

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Zach S. at PuffItUp support adequately addressed my concerns and provided exceptional service with high aptitude and quick response times. He went out of his way to provide detailed explanatio... Se mere

Virksomheden har svaret

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Nowadays this gradual transition from original cigarettes and tobacco to vapes is really on hype actually. Smokers are ssure that it can ease the harmful consequences of nicotine for their health. I g... Se mere

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Well organized e-store! PuffItUp! was running several sales on items in almost any category which was great. I'm relatively new to this form of intake so between having quite a few options, all of whi... Se mere

Virksomhedsoplysninger

  1. Vaporizerbutik
  2. også i
  3. Tobaksforretning

Skrevet af virksomheden

Hi! I'm Randy, the guy who started PuffItUp over a decade ago. We want to be your favorite place to shop and learn about the Vaporizer industry. Great products and exceptional customer service is what we are all about. Say hi to us sometime, we love a good vaporizer conversation :)


Kontaktoplysninger

3,5

Middel

TrustScore 3.5 ud af 5

6 t anmeldelser

5 stjerner
4 stjerner
3 stjerner
2 stjerner
1 stjerne

Ingen nylige anmeldelsesinvitationer

Denne virksomhed har ikke inviteret kunder til at skrive anmeldelser for nylig, så anmeldelserne er muligvis ikke repræsentative

Har ikke besvaret negative anmeldelser

Sådan bruger denne virksomhed Trustpilot

Se, hvordan deres anmeldelser og bedømmelser indsamles, vurderes og modereres.

3,5

Alle anmeldelser

(5.547)

2 anmeldelser inden for de sidste 12 måneder

Skriv en anmeldelse
Virksomheder på Trustpilot må ikke tilbyde incitamenter eller betale for at skjule anmeldelser. Anmeldelser repræsenterer individuelle brugeres meninger, og ikke Trustpilots mening. Læs mere

Bedømt til 2 ud af 5 stjerner

Prompt but Poor Customer Service

I placed an order and quickly got a confirmation email, and shortly after that a tracking number. Unfortunately after a week, the shipping status hadn't moved out of Accepted. I contacted support and they said:
"Lately USPS has been a mess due to their inability to accurately provide tracking updates to their customers. We have seen numerous packages lately that have been packed and shipped by the warehouse, only to get stuck in pending. What will happen is the item will be delivered with a final delivery scan and no scans in between.

I spoke with the warehouse manager, and can guarantee your package is on its way, however if by Monday you do not see any further updates or deliveries please let me know and I will make sure you are taken care of."

Okay, seems reasonable, and the response was fast. But on Monday, after writing again, I received this:
"I am so sorry to hear your package still hasn't arrived! USPS usually considers a package lost after 15 days past the original ship date, which looks like it would be Thursday - if the package doesn't arrive by then and tracking still hasn't updated, let me know and we can process a refund for you. We've got your back =)"

So we went from: on time, to a little late but probably just not scanned, to lost. Also odd, was asking me to contact them on Monday, just to be told to wait and contact them on Thursday. Why?

Okay, these things happen, and the business can't control the shipping. Though if this is happening frequently, maybe don't use that shipper, or warn the buyer, or something.

However "I will make sure you are taken care of" and "We've got your back =)" to me doesn't mean that we will hold your money, offer no help, and finally simply return your money, you're SOL bud.

Puffitup could have sent out the order again (either with their first response, or on Monday with their second), with a return label in case two ever do show up. They could have said, here's a coupon code for free upgraded shipping, please reorder after you get your refund.

I'm not looking for a bunch of free stuff, just decent and fair treatment. I saw a great price on items I wanted, so I placed my trust in a business, however when things went wrong, that business showed very little regard to make things right. Now, not having the product for nearly three weeks, I have to start the process over again with a different business. I'm certain that most of the time their sales go well and customers are happy, but what shows a business's real value is how they react when things don't go well.

12. marts 2021
PuffItUp!-logo

Besvarelse fra PuffItUp!

Hey Chris! We are sold out on the Fury Edge so we cannot reship your product. I am so sorry USPS lost your package. We do our best to help in these situations and according to my system we gave you a 100% refund on your order. I am very sorry that we weren't able to do more to help. Have an absolutely incredible, magical, amazing weekend =)

Alex

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Alex and Steve are great

Alex and Steve are the reason I continue to shop here. This whole family is awesome and dedicated to being on the map and a go-to for all your needs.

Selection, prices, customer service is beyond exceptional.

Cheers all. Take a hit for me!

12. marts 2021
Uopfordret anmeldelse
Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

I'll be buying again

I ordered a Flowermate Slick and PuffItUp made the process smooth and easy. Price was great and packaging was discreet. I will be ordering from them again!

12. marts 2021
Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Love the PAX3

Love the PAX3! The directions should be majorly improved. I had to look online for a video on how to use it and clean it. The PAX3 wasn't my first vaporizer. I also have the G-pen. Iove the PAX3 fast heat up time, its small size and the larger chamber for dry herb.

12. marts 2021
Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

PIU is the best in industry

Sometimes you run into companies that care and go the extra mile to show it. PuffItUp is one of those rare companies. After ordering from here and there for a while, I've come to return to PIU and always prefer them over the competition.

9. marts 2021
Bedømt til 4 ud af 5 stjerner

Great product, service and shipping. Wrong coils

Great service, shipping and selection on the site. Product arrived fast and well packed. Puffitup included some extra kit with the unit including their amazing sap swabs and some candy. There was a handwritten note from the tech who packed the order. I appreciated the personal touch. Only problem I had was with the recommended coils for the unit. I bought 2 of the coils recommended on the site and both burned up almost instantly. I tried the 2nd because I was sure the first was defective. These were obviously the wrong coils for the device. I contacted puffitup and they promptly responded and offered me a refund on the coils if I sent them back. I had already thrown them out so I ordered the proper coils from another vendor

9. marts 2021
Bedømt til 2 ud af 5 stjerner

Never received my order

Never received my order. Not totally their fault mostly Usps, my package somehow has vanished at their facility. But after contacting them I think they should of offered to replace the order like most companies do. After looking at their reviews seems this happens frequently. Thankfully the item I bought wasn’t super expensive but I’m still without my item and my money spent.

9. marts 2021
PuffItUp!-logo

Besvarelse fra PuffItUp!

Hey Megan! I am so sorry for the delays! USPS has really been struggling over the last month. I'm going to send you an email ASAP with some resolution options. Keep your eyes peeled =)

Alex

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Smooth

Smooth! Easy website to use, found product, ordered, it was shipped right away. Good prices. Package arrived in good shape. Will purchase from them again.

9. marts 2021

Dette er Trustpilot

Alle kan skrive en anmeldelse på Trustpilot. En anmeldelse er ejet af personen, som har skrevet den, og vedkommende kan derfor redigere eller slette den til enhver tid. En brugers anmeldelser bliver vist, så længe vedkommendes konto er aktiv.

Vi bruger en kombination af dedikerede medarbejdere og avanceret teknologi til at beskytte vores platform. Find ud af, hvordan vi bekæmper falske anmeldelser.

Læs om anmeldelsesprocessen på Trustpilot.

Hér finder du 8 tips til at skrive anmeldelser.

Verificering kan være med til at sikre, at det er rigtige mennesker, der skriver de anmeldelser, du læser på Trustpilot.

Det kan påvirke TrustScoren, når man tilbyder incitamenter i bytte for anmeldelser, eller når man kun spørger bestemte kunder, og det er imod vores retningslinjer.

Læs mere