FUP OG SVINDEL. Bestilte tøj for 600kr 19 maj hvorefter pengene blev trukket hurtigt. I dag 15.6.2026 har jeg endnu ikke hørt eller modtaget noget,efter adskillige mails og telefonopkald til POULSEN... Se mere
Selvom vi ikke verificerer specifikke påstande, fordi anmeldernes meninger er deres egne, kan vi godt betegne anmeldelser som "Verificerede", når vi kan bekræfte, at der har fundet en forretningsinteraktion sted. Læs mere
Af hensyn til platformsintegriteten scannes alle anmeldelser på vores platform – verificerede eller ej – af vores automatiserede software døgnet rundt. Denne teknologi er designet til at identificere og fjerne indhold, der overtræder vores retningslinjer, herunder anmeldelser, som ikke er baseret på en reel oplevelse. Vi er klar over, at vi måske ikke fanger alle problemer, og du er velkommen til at gøre os opmærksom på det, hvis vi har overset noget. Læs mere
Se, hvad kunderne siger
På hjemmesiden ser deres tøj og sko virkelig fine ud (foto shop) mange måneder venten får jeg mine sko som bestemt ikke ligner dem jeg bestilte. Har intet med læder at gøre. Igen en hjemmeside der br... Se mere
Jeg er 100% enig i alle de andre anmeldelser. Fik først min ordre efter meget lang tid selvom der står hurtig levering. Sko var slet ikke som på billedet og den buksedragt jeg har købt kom i form af e... Se mere
Har nu ventet siden 15 maj på min ordre?Endelig modtaget efter ca. 3 uger!
Du bør vide
Ingen anmeldelsesinvitationer registreret
Denne virksomhed har ikke inviteret sine kunder til at skrive anmeldelser, så anmeldelserne er muligvis ikke repræsentative
Sådan bruger denne virksomhed Trustpilot
Se, hvordan deres anmeldelser og bedømmelser indsamles, vurderes og modereres.
Køb IKKE noget herfra
Jeg er 100% enig i alle de andre anmeldelser. Fik først min ordre efter meget lang tid selvom der står hurtig levering. Sko var slet ikke som på billedet og den buksedragt jeg har købt kom i form af en kjole. Har betalt 700 kroner for fup og svindel så lad endelig være med at købe noget der! Jeg har skrevet 5 mails og mails gennem deres kontaktformular på deres ellers meget fine og danske hjemmeside men får intet svar.
Jeg har købt den 23 maj
Jeg har købt den 23 maj, ikke modtaget noget som helst. har skrevet flere gange, uden svar. de penge er nok spildt. udlad at købe her. dårlig oplevelse.
FUP OG SVINDEL.
FUP OG SVINDEL.
Bestilte tøj for 600kr 19 maj hvorefter pengene blev trukket hurtigt. I dag 15.6.2026 har jeg endnu ikke hørt eller modtaget noget,efter adskillige mails og telefonopkald til POULSEN MODE.
KØB IKKE FRA DET FIRMA!!!!!!Kan se de stadig har den fineste hjemmeside.
IKKE KØB NOGET DERFRA...
IKKE KØB NOGET DERFRA.... SVINDEL .....
Tøjet passer slet ikke til det der vises på hjemmesiden.
Er grimt og ikke til at bruge. ØV ØV
Har bestilt en buksedragt og fik en…
Har bestilt en buksedragt og fik en kjole de svarer ikke mega dårlig lad være med at købe der møgfirma
På hjemmesiden ser deres tøj og sko…
På hjemmesiden ser deres tøj og sko virkelig fine ud (foto shop) mange måneder venten får jeg mine sko som bestemt ikke ligner dem jeg bestilte. Har intet med læder at gøre. Igen en hjemmeside der bruger Honk kong- shine/temu kvalitet
De svare ikke på mine mails om ønske retur
Man kan ikke ringe til dem
Man kan ikke ringe til dem, har skrevet 4 mails intet svar får man. Bestilte tøj ved dem 22 maj, og 11 juni stadig intet svar eller varen. Lad for guds skyld vær med at købe noget ved poulsenmode 🤬🤬🤬🤬
Det værste fup firma
Det værste fup firma ! Har modtaget 3 polo shirts som skal byttes til anden størrelse, men de lader bare som om det små regner, og svarer mig ikke på mine e.mails
Lad være med at købe noget fra denne…
Lad være med at købe noget fra denne hjemmeside, svindel og bedrag.
Jeg kan kun støtte op om hvad andre…
Jeg kan kun støtte op om hvad andre skriver .
pengene kan de sjovt nok modtage , derefter er det totalt tavshed
Hvor er det småligt at narre folk på denne måde
Hold jer langt væk fra dette firma
POULSEN MODE
Det er dog det værste firma
Det er dog det værste firma. Intet bliver leveret, selv om man får en besked om, at pakken er sendt. pengene skal de nok sørge for, bliver trukket fra ens kort.
LAD vær med at handle der.
Trækker pengene
Trækker pengene, men får ikke varerne leveret. Kan ikke komme i kontakt med firmaet.
Desværre hoppet på den.
Fik kun halvdelen af min ordre
Fik kun halvdelen af min ordre, som var af så dårlig kvalitet. Kan ikke komme i kontakt med firmaet, så det er ikke et firma man skal benytte.
Fup firma man skal holde sig langt…
Fup firma man skal holde sig langt fra.. Havde bestilt en buksedragt og har gentagende gange prøvet at få kontakt med Fupperne.. Ingen respons udover kvitteringen på den betalte buksedragt.. I dag får jeg så besked om at buksedragten er landet i min postkasse.. Snydt igen, modtager en kjole jeg aldrig har bestilt.. Ekstrem dårlig kvalitet, grim og den er smidt til skrald..OVERFØR ALDRIG PENGE TIL DEM..
Fup og fidus.
Fup og fidus.. Får aldrig varerne, og pengene er væk 🫤
Fup og svindel
Fup og svindel. Har aldrig modtaget min ordre - og kan ikke komme i kontakt med dem.
Har købt 3 par sandaler d 13 -5 og har…
Har købt 3 par sandaler d 13 -5 og har ikke modtaget .De svare ikke på mail eller telefon
De trækker pengene men sender aldrig…
De trækker pengene men sender aldrig noget. Har flere gange prøvet at kontakte dem, men uden held. Det er et fup firma!
Har nu ventet siden 15 maj på min…
Har nu ventet siden 15 maj på min ordre?Endelig modtaget efter ca. 3 uger!
Svindel og bedrag
Har bestilt og betalt, et par overals jeans for 1 månede siden, og har aldrig modtaget dem. Jeg kan ikke komme i kontakt med firmaet. De reklamer flittigt med dem på fb, og jeg kommenterer ofte at det er svindel, og hurtigt derefter blir min kommentar slettet. Så hold dig langt væk fra dette firma.
Dette er Trustpilot
Alle kan skrive en anmeldelse på Trustpilot. En anmeldelse er ejet af personen, som har skrevet den, og vedkommende kan derfor redigere eller slette den til enhver tid. En brugers anmeldelser bliver vist, så længe vedkommendes konto er aktiv.
Virksomheder kan bede deres kunder skrive en anmeldelse ved hjælp af automatiske invitationer. Denne type anmeldelser handler om reelle oplevelser og markeres "Verificeret".
Læs mere om andre typer anmeldelser.
Vi bruger en kombination af dedikerede medarbejdere og avanceret teknologi til at beskytte vores platform. Find ud af, hvordan vi bekæmper falske anmeldelser.
Læs om anmeldelsesprocessen på Trustpilot.
Hér finder du 8 tips til at skrive anmeldelser.
Verificering kan være med til at sikre, at det er rigtige mennesker, der skriver de anmeldelser, du læser på Trustpilot.
Det kan påvirke TrustScoren, når man tilbyder incitamenter i bytte for anmeldelser, eller når man kun spørger bestemte kunder, og det er imod vores retningslinjer.
