Bogholderi der koster kunder.
Jeg har været kunde hos pil.dk i 7 år og har ikke haft problemet med betalinger. I slutning af 2016 modtager jeg en rykker og det virker underligt fordi jeg ikke har lavet om på hvordan jeg betaler (betaingsservice) regningerne.
Jeg kontakter derfor pil.dk - finder ud af jeg kun kan skrive til deres bogholderi - og har en længere dialog med Kirsten. Der er selvfølgeligt ikke noget at gøre ved at jeg skal betale rykkeren, fordi de har lavet om på deres bogholderi. Desuden modtager jeg en rykker mens dialogen står på, da det tager dage at skrive svarene frem og tilbage.
Nu har jeg fundet et billigere hosting selskab, da det er fuldstændigt uacceptabel opførsel.







