Kan varmt anbefale Personale Match
Jeg har været ansat hos Personale Match i cirka 6 måneder, og jeg har kun haft gode oplevelser. Jeg har altid fået den hjælp, jeg har haft brug for, og kommunikationen har været rigtig god. Lønnen er altid kommet til tiden, og man bliver virkelig lyttet til som vikar.
Personale Match har været meget hjælpsomme med at hjælpe mig godt ind på min nye arbejdsplads, og på den arbejdsplads jeg er på nu, er jeg blevet mødt af søde og flinke kollegaer.
Jeg vil også gerne kommentere på påstanden om, at personer med udenlandske navne ikke passer ind. Det kan jeg på ingen måde genkende. Jeg har selv et udenlandsk navn og kender flere andre med udenlandske navne, som arbejder gennem Personale Match og trives rigtig godt. Efter min erfaring bliver man vurderet på sin indsats og sit arbejde – ikke på sit navn.
Alt i alt et virkelig godt vikarbureau, som jeg varmt kan anbefale.








