Vi får skiftet en defekt Volvo Penta…
Vi får skiftet en defekt Volvo Penta generator på styrbord motor.
Desværre udføres arbejdet utilstrækkeligt.
Vi sejler fra Svendborg uden fejlmeldinger.
Da vi runder det nordlige Langeland, tæt på sejlrenden opstår total nedbrud på styrbord motor.
Fejlene er som følger:
2 elektriske fejlmonteringer.
Man har klemt en mindre køleslange, som giver en utæthed ved tilslutning til motoren.
Remhjulet er ikke spændt ordenligt, hvilket ødelægger den nye generator og remhjul.
Kileremmen er ødelagt og faldet af.
Vi har søgt nødhavn for at få styr på sagerne.
Dog har det nærmest ikke været muligt at få en dialog med Petersen & Sørensen.
Jeg har skrevet e-mail og ringet gentagne gange.
Det eneste jeg har opnået er, en kreditnota på det udførte arbejde.
Desværre har jeg været nødsaget til at få alternativ Volvo Penta mekaniker på, for at få styr problemerne.
Det koster jo så kr. 4.000,00 mere end den første faktura.
Iskold behandling, uden at tage ansvar for et utroligt dårligt udført stykke afbejde som koster kunden ekstra.






