INDEHOLDER ULOVLIGT MINE PENGE
INDEHOLDER ULOVLIGT MINE PENGE. De har mine penge og udbetaler dem ikke. De bestemmer hvad jeg skal bruge MINE penge til og der er hos dem !
Jeg beslutter mig for at prøve en vampyrbehandling. Jeg får et tilbud for 3 gange og betaler naturligvis. DER ER IKKE TALE OM GAVEKORT. Dette er en dokumenteret bankoverførsel og afsendt accepteret af north medical / n finity beauty.
Efter den 1 behandling vil jeg ikke have lavet flere da jeg var fyldt med blå mærker og det var alt for voldsomt. Jeg får tilbudt at jeg bare kan lade pengene stå. Det gør jeg , Jeg får brugt nogle af dem og de trækker bare af beløbet. Det går fint.
Da de skifter navn bliver jeg utryg og vil gerne have mine testende penge udbetalt. Jeg får svar af Amar at det kan jeg ikke da de synes det er for sent da de penge tilhører et andet regnskabsår. De kan tilbyde at jeg kommer og få behandling for resten af pengene. Men at jeg skal gøre det hurtigt.
Jeg tænker ok, lad gå. Jeg holder vores aftale og bestiller en video konsultation som jeg skal. Jeg bliver bare aldrig ringet op på den bookede tid. Så de holder altså ikke deres del af aftalen.
Herefter skriver jeg igen til Amar , da jeg bliver yderligere utryg. Jeg vil gerne bede om at få mine penge udbetalt .
Jeg skriver den 26 maj, 4 juni, 9 juni. JEG FÅR INTET SVAR. Det er ikke okay og fremstår utrolig uprofessionelt.
Jeg har siden kontaktet gratis retshjælp med et par spørgsmål.
1. De må IKKE indeholde mine penge da der er tale om en bankoverførsel og ikke et gavekort.
2. De tilbød selv kunden at lade penge stå. Dermed deres ansvar at håndterer det og udbetale såfremt kunde ønsker det. Ønsker de ikke at tage penge med ind i et nyt regnskabsår er det DEM der skal sørge for at afregne og udbetale.
Jeg har stadig ikke hørt fra dem. Super øv af dem.
Jeg håber de retter op. Jeg bliver ihvertfald ved og beholder alt dokumentation også når de ikke svarer De får under ingen omstændigheder mine penge bare fordi de ikke har lyst at udbetale dem og synes de har ret til at bestemme at jeg skal bruge MINe penge hos dem. Det er ulovligt hvad de gør og pt er de ulovligt i besiddelse af mine penge som jeg flere gange har bedt udbetalt grundet utryghed og nu deres og ulovlige opførelse.
Det her havde nemt kunne klares da jeg er nem at tale med og glad person , men det her er skisme ikke ok. Det tænker jeg heller ikke de ville synes hvis det var omvendt.








