NORDJYSKE Distribution Anmeldelser 39

TrustScore 1.5 ud af 5

1,7

Selvom vi ikke verificerer specifikke påstande, fordi anmeldernes meninger er deres egne, kan vi godt betegne anmeldelser som "Verificerede", når vi kan bekræfte, at der har fundet en forretningsinteraktion sted. Læs mere

Af hensyn til platformsintegriteten scannes alle anmeldelser på vores platform – verificerede eller ej – af vores automatiserede software døgnet rundt. Denne teknologi er designet til at identificere og fjerne indhold, der overtræder vores retningslinjer, herunder anmeldelser, som ikke er baseret på en reel oplevelse. Vi er klar over, at vi måske ikke fanger alle problemer, og du er velkommen til at gøre os opmærksom på det, hvis vi har overset noget. Læs mere

Se, hvad kunderne siger

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Har fået leveret en forkert ugeavis (for et andet område), og har så siden forsøgt at få et eksemplar af den lokale udgave. Det har så foregået via mailkorrespondance med en uvidende medarbejder uden... Se mere

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Har endnu en gang oplevet manglende omdeling af ugeaviser og tilbudsaviser. Denne gang i uge 5 hvor størstedelen af min by og opland ikke har modtaget Og trods gentagne henvendelser sker der inte... Se mere

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Tredje uge i træk ingen levering af ugeaviser og reklamer.Det på trods af reklamation såvel pr. mail som telefonisk. Mail besvares med autosvar: "Reklamation registreret og du vil ikke høre yderligere... Se mere

Bedømt til 2 ud af 5 stjerner

Jeg har vaeret bud der et par gange og for et år siden var ruterne overkommelige .Det er de ikke mere nå man kore på scooter og skal ha 28 pakker med på den foruden de 200 produkter og ikke kan få pa... Se mere

Virksomhedsoplysninger


Kontaktoplysninger

1,7

Dårlig

TrustScore 1.5 ud af 5

39 anmeldelser

5 stjerner
4 stjerner
3 stjerner
2 stjerner
1 stjerne

Ingen anmeldelsesinvitationer registreret

Denne virksomhed har ikke inviteret sine kunder til at skrive anmeldelser, så anmeldelserne er muligvis ikke repræsentative

Sådan bruger denne virksomhed Trustpilot

Se, hvordan deres anmeldelser og bedømmelser indsamles, vurderes og modereres.

Virksomheder på Trustpilot må ikke tilbyde incitamenter eller betale for at skjule anmeldelser. Anmeldelser repræsenterer individuelle brugeres meninger, og ikke Trustpilots mening. Læs mere

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Har fået leveret en forkert ugeavis…

Har fået leveret en forkert ugeavis (for et andet område), og har så siden forsøgt at få et eksemplar af den lokale udgave. Det har så foregået via mailkorrespondance med en uvidende medarbejder uden selvstændig tankevirksomhed. Har ikke fået en udgave endnu efter 5 dage - så meget for en ugeavis :)

19. februar 2026
Uopfordret anmeldelse
Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

For gud ved hvilken gang er der bøvl…

For gud ved hvilken gang er der bøvl med reklamerne. De fleste gange kommer de sent torsdag aften eller i løbet af fredagen. Men andre gange får jeg dem slet ikke, som dem til uge 47. Budene er ikke deres job værdig, folkene i kundeservice er det heller ikke. For nu efter 2 mail, får man stadig intet svar. Får man et svar, så er det en sludder for en sladder, med den ene dårlige undskyldning efter den anden. Så er der ferie afløser, så har de ekstra mange reklamer den uge og det tager længere tid. Så må de starte omdelingen noget før. Svineri at de alle er så ligeglade. Svineri overfor de firmaer der betaler for at få udført et stykke arbejde.

14. november 2025
Uopfordret anmeldelse
Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Tag ikke dette job

Fine tider til at arbejde. Man får næsten ingen penge og de sætter gennemsnitstiden på ruten lavt så man får mindre løn. Jeg sagde til dem at gennemsnitstiden var for lav og det de gjorde var bare at sætte den mere ned. Det giver ingen mening. Tog kun jobbet fordi jeg ikke kunne få andet som 14 årig og jeg skifter helt klart når jeg bliver 15

15. maj 2025
Uopfordret anmeldelse
Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Reklamer

jeg er godt sur over da man ca hver 3 måned skal skiver til dem at jeg hver min over bo eller min nabo reklamer selv om ja jeg har nej tak til reklamer på min postkasse og nu har det stå på i 1 år om de kan ikke finder af det Med venlig hilsen Daniel Olsen

13. august 2024
Uopfordret anmeldelse
Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Ustabil levering eller slet ingen

Vi har gennem længere tid oplevet ingen levering eller levering efter jeres egen tidsfrister. Jeg undre mig over hvor længe samarbejdspartnere vil tillade dette jeg ville ikke hvis jeg havde betalt for anoncer.

3. november 2023
Uopfordret anmeldelse
Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Skodfirma

Så har en landbrugsmaskine igen mejet røret til ugeaviser ned. Sidst det skete for et par år siden, tog det nordjyske distribution ca et halvt år at sætte et nyt op. Og nu minder det allerede om dengang. Nye folk i tlf hver gang og ingenting sker, på trods af at de lover det. Skodfirma

1. september 2023
Uopfordret anmeldelse
Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Stadig ingen levering

Anden ugen uden levering af avis/reklamer! Efter utallige daglige henvendelser på reklamationsformularen, uden resultat, prøver man mailen. Der bliver man lovet, at de vil tage fat i budet, men denne er åbenbart ligeglad da der ikke sker yderligere.!!!!!!!!!

14. juli 2023
Uopfordret anmeldelse
Bedømt til 2 ud af 5 stjerner

Jeg har vaeret bud der et par gange og…

Jeg har vaeret bud der et par gange og for et år siden var ruterne overkommelige .Det er de ikke mere nå man kore på scooter og skal ha 28 pakker med på den foruden de 200 produkter og ikke kan få passende lon som passer til arbejdet,så efter 4-5 gange er jeg stoppet da det blev for dyrt i slitage at bruge scooter og bil og ku få betaling for scooter ..De får dog 2 stjerner for den gang det var nogenlunde tåleligt

20. maj 2023
Uopfordret anmeldelse
Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

sørgeligt

sørgeligt, har anmeldt ikke modtaget aalborg nu og reklamer de sidste 4-5 uger - til Nordjyske både skriftligt og telefonisk - der sker ikke noget som helst - ved tlf får jeg en venlig ung dame der sniksnakker, så de burde være seriøse hos Nordjyske

10. marts 2023
Uopfordret anmeldelse
Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Meget dårligt service

Meget dårligt service , kommer ikke med reklamer og ugeavis, ringede og klager, men får som svar at der skulle sættes et rør op ved vejen, selv om der kun er 8 meget fra vej til postkasse, kan se at de klare sig dårlig, her påtrust pilot

9. marts 2023
Uopfordret anmeldelse
Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Nordjyske Distribution dumper.

Tredje uge i træk ingen levering af ugeaviser og reklamer.Det på trods af reklamation såvel pr. mail som telefonisk. Mail besvares med autosvar: "Reklamation registreret og du vil ikke høre yderligere" Enkle spørgsmål besvares ikke. Det er ganske enkelt for ringe. Der må da være nogen i ledelsen med ansvarsfølelse.

21. december 2022
Uopfordret anmeldelse
Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Så er reklamerne udeblevet igen...

Så er reklamerne udeblevet igen.... Der er allerede klaget over dette til distributionschefen i forvejen, og dette virker tydeligvis ikke på trods af jeg har en mail fra hende hvor hun lover de bliver leveret for eftertiden - men de kom så bare to gange og nu bliver de igen ikke leveret... Kundeservice sender en videre til distributionschefen, som nægter at løse problemet... Så hvem skal man kontakte for at få sine reklamer?????????????

19. august 2022
Uopfordret anmeldelse

Er dette din virksomhed?

Tilegn dig din profil på Trustpilot og få gratis adgang til vores værktøjer, så du kan komme i kontakt med dine kunder.

Få en gratis konto

Dette er Trustpilot

Alle kan skrive en anmeldelse på Trustpilot. En anmeldelse er ejet af personen, som har skrevet den, og vedkommende kan derfor redigere eller slette den til enhver tid. En brugers anmeldelser bliver vist, så længe vedkommendes konto er aktiv.

Virksomheder kan bede deres kunder skrive en anmeldelse ved hjælp af automatiske invitationer. Denne type anmeldelser handler om reelle oplevelser og markeres "Verificeret".

Læs mere om andre typer anmeldelser.

Vi bruger en kombination af dedikerede medarbejdere og avanceret teknologi til at beskytte vores platform. Find ud af, hvordan vi bekæmper falske anmeldelser.

Læs om anmeldelsesprocessen på Trustpilot.

Hér finder du 8 tips til at skrive anmeldelser.

Verificering kan være med til at sikre, at det er rigtige mennesker, der skriver de anmeldelser, du læser på Trustpilot.

Det kan påvirke TrustScoren, når man tilbyder incitamenter i bytte for anmeldelser, eller når man kun spørger bestemte kunder, og det er imod vores retningslinjer.

Læs mere