Hold jer langt væk
6 Ugers arbejde, 5 forskellige personer, utallige henvendelser pr.tlf og mails og man har en server der ikke virker. Hvis i skal bruge et professionelt firma skal i ikke bruge dem her. Tilslut måtte man betale et Exit Fee for at slippe for dem og en aftale som de ingen gang har underskrevet.
Dette firma kan kun gå ned af bakke

Besvarelse fra Netgroup A/S
