Bedste anbefalinger
Muskelhulen er et dejligt sted at komme og Bent er en rigtig god behandler! Han har fokus på kunden og er tillidsvækkende. Han er nysgerrig for anderledes behandlinger og kan lide udfordringer. Han har hjulpet mig af med næsten al min støvmideallergi (akupunktur) og er en grundig massør.








