Selvom vi ikke verificerer specifikke påstande, fordi anmeldernes meninger er deres egne, kan vi godt betegne anmeldelser som "Verificerede", når vi kan bekræfte, at der har fundet en forretningsinteraktion sted. Læs mere

Af hensyn til platformsintegriteten scannes alle anmeldelser på vores platform – verificerede eller ej – af vores automatiserede software døgnet rundt. Denne teknologi er designet til at identificere og fjerne indhold, der overtræder vores retningslinjer, herunder anmeldelser, som ikke er baseret på en reel oplevelse. Vi er klar over, at vi måske ikke fanger alle problemer, og du er velkommen til at gøre os opmærksom på det, hvis vi har overset noget. Læs mere

Se, hvad kunderne siger

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Wonderful experience all round, delivery was fast, packaging was lovely. The items I bought are just gorgeous, such incredible quality and tailoring some of the nicest clothes ive bought. I got the bu... Se mere

Virksomheden har svaret

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

at first I had an issue with the wrong size being sent, however the manner in which this was resolved truly impressed me, I received the correct size quickly, politely, and with the utmost courtesy.... Se mere

Virksomheden har svaret

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

My previous review was not the greatest. After my previous review I had an unexpected phone call from moomen from the brother Simon Mohammed. What a lovely brother he is he went above and beyond withi... Se mere

Virksomheden har svaret

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

No joke. I was worried having placed my first order and then reading the few negative reviews online. But thankfully the customer service was absolutely impeccable: First of all, they called me w... Se mere

Virksomheden har svaret

Virksomhedsoplysninger

  1. Herretøjsbutik
  2. Tøjmarked
  3. Online markedsplads

Skrevet af virksomheden

Online Shopping For Modest Urban Fashion & Lifestyle


Kontaktoplysninger

4,7

Fremragende

TrustScore 4.5 ud af 5

90 anmeldelser

5 stjerner
4 stjerner
3 stjerner
2 stjerner
1 stjerne

Sådan bruger denne virksomhed Trustpilot

Se, hvordan deres anmeldelser og bedømmelser indsamles, vurderes og modereres.

Virksomheder på Trustpilot må ikke tilbyde incitamenter eller betale for at skjule anmeldelser. Anmeldelser repræsenterer individuelle brugeres meninger, og ikke Trustpilots mening. Læs mere

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

I must say I became agitated when the…

I must say I became agitated when the trousers I placed an order for (size L) arrived labeled with 2XL tags. I even wrote a terse note in the feedback section because I could see the return process was going to mean I had to pay for shipping, and I had to rely on the company’s honor to be fair in refunding me for the ostensible return. Then I read the sizing disclaimer about Japanese sizes being 2 sizes difference. Now, I should point out that the difference from L to 2XL is actually 3 sizes, I am happy to say I tried on the trousers and they not only fit perfectly but look amazing. So now I will be needing to apologize for having assumed mismanagement and ill will on Moomenn’s part. My purchase: Drop Crotch Cuffed Trousers Sirwal MD0R in navy blue.

21. oktober 2022
Uopfordret anmeldelse
Bedømt til 2 ud af 5 stjerner

Decent Customer Service but Dishonest Marketing

In July, before going away I ordered two pairs of the 'MOO Relaxed Fit Cotton Linen Shorts BMSS380', one beige and one grey. I was quoted delivery of 10 days and I can say they were delivered pretty much on the 10th day.

On opening, I was really pleased with the high quality feel of the material and the unique design. However, on closer inspection, they had inadequate labelling. The grey pair had some generic Chinese brand label called 'fashion bojun fushi' (the beige pair had no brand label) but no washing instructions or type of material. Seemed to me like they had just come from a generic Chinese factory. The label on the beige pair was in Chinese. To my surprise I found the quality checking of the beige pair to be very poor, the intended folds on the front were not symmetrical (there was a crease fold on one side only!), the pockets were more noticeably shallower than the grey pair and the flaps on the bottom of the legs had no slits in them to fasten the buttons!

To make matters even worse, the one pair which did have a washing instruction/material label (the beige pair) indicated that these trousers were not in fact linen at all! They were actually 65% cotton and 35% polyester! How dishonest! The reason I bought these shorts in the first place is because they were listed as linen! With only a few days to go before going away to a hot country I had to get my mum to sew in button slits in the leg flaps.

I contacted Moomenn by email who did respond in 4 days but knew that I wouldn't be returning them (as I had them repaired and I needed to wear them while I was on holiday). They offered me a 30% refund on the beige pair to which I agreed. However, that doesn't negate the fact there is nothing Islamic about dishonest marketing and labelling these as linen when they are in fact not! Decent customer service but poor quality control from 3rd party suppliers at high prices and misleading marketing will sadly mean I shall not be purchasing anything from Moomenn again. At the time of writing (September) they still have these shorts labelled as 'linen' on their website!

27. juli 2022
Uopfordret anmeldelse
Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Highly recommended!!

Received my package today. It was a very pleasant surprise. Tried out the sirwal (loose trouser), the vintage kimono, and a shirt. Pleased with the quality and fit. The styles are very innovative and unique which I absolutely love. The only downside is the 2 week wait to get your order, which is understandable as they are a new and growing business. Wish them all the best and will be ordering from them again in future!

17. september 2022
Uopfordret anmeldelse
Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

There is no refund process

There delivery takes around 15 days to arrive. The return policy, well there is no return policy, the return process makes you take a photo of the items, after that it displays an error, saying no one is available to process your return. So once you've bought your items if you are unhappy with them there's no process to ask for a refund. Better off going to buy your modest clothing elsewhere. Avoid them.

24. april 2022
Uopfordret anmeldelse
MOOMENN-logo

Besvarelse fra MOOMENN

Assalamou Alaykom,

Dear Brother Jilad,

Thank you for your feedback. We are sorry to hear about your concern regarding the shipping times.

You may checkout our Shipping Policy here: https://www.moomenn.com/pages/shipping-policy. Please note that the delivery timelines for each item is indicated on the product page.

Sorry but we never received a return request from our Return Portal or any message in our e-mail about an intent to return. We have a 15-day Return Policy and a Resolution Centre where you can easily process your return:
https://www.moomenn.com/a/returns

We would always want you to walk away with a positive experience with Moomenn. Please be so kind as to e-mail us at care@moomenn.com so we can come up with a solution that is satisfactory to you. Our friendly Customer Support Team is ready to help you out with your concern.

We look forward to hearing back from you soon.

Peace & Blessings

MooMenn Care Team

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

I ordered on the 29th of December 21…

I ordered on the 29th of December 21 we’re midway through January still has not arrived. Checked the tracking it’s been stuck in an airport since the 7th of jan.

16. januar 2022
Uopfordret anmeldelse
MOOMENN-logo

Besvarelse fra MOOMENN

Assalamou Alaykom,

Dear Brother Akhtar,

Thank you for your feedback. We are sorry to hear about your concern regarding the shipping times.

You may checkout our Shipping Policy here: https://www.moomenn.com/pages/shipping-policy. Please note that the delivery timelines for each item is indicated on the product page.

We have recently been experiencing international delivery delays which our out of our control due to COVID-19. Our suppliers, partner couriers and in-house team have all been affected.

We deeply apologize if your order has not arrived on the expected date. We understand how disappointing this is.

However, we would always want you to walk away with a positive experience with Moomenn. Please be so kind as to e-mail us at care@moomenn.com so we can come up with a solution that is satisfactory to you. Our friendly Customer Support Team is ready to help you out with your concern.

We look forward to hearing back from you soon.

Peace & Blessings

MooMenn Care Team

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

DO NOT BUY FROM THIS COMPANY

DO NOT BUY FROM THIS COMPANY. I was promised delivery within 3 working days. I then got an email explaining it would be 2 weeks. I said this was too late so please cancel the order and refund. They ignored me. I sent a reminder. They ignored me. Then after 2 weeks I got a dispatch notice. I reminded them I didn’t want the order any more as they had changed the delivery time. They are trying to say this isn’t possible. I am pursuing it legally now.

They have since, sneakily, changed the shipping terms to U.K. on the website. Thankfully I have screen shots of all the original terms.

Disingenuous, untrustworthy, unhelpful.

11. december 2021
Uopfordret anmeldelse
MOOMENN-logo

Besvarelse fra MOOMENN

Assalamou Alaykom,

Dear Sir,

Thank you for your feedback. We are sorry to hear about your unfortunate experience regarding the shipping times.

Here are our updated shipping policies and guidelines: https://www.moomenn.com/pages/shipping-policy

Shipping time depends on the product you are purchasing as indicated in every product page on our website. Recently, we have been experiencing international delivery delays due to COVID-19. We understand how frustrating it is to receive your product later than expected.

We would be happy to look further into the details of your order and find a solution that will make you happy. Please do not hesitate to contact us at:
care@moomenn.com so our Customer Support Team can further assist you.

Again, we hope we can come to a solution that will turn your previous experience into a better one. Please allow us to make it up to you.

We are looking forward to hearing back from you.

Peace & Blessings

MooMenn Care Team

Bedømt til 2 ud af 5 stjerner

Cheap

Chinese quality (no brand one), chinese delivery (40 days), in fact the only non chinese thing is the company address (which misleaded me). Never again.

20. november 2020
MOOMENN-logo

Besvarelse fra MOOMENN

Dear Marius,

Thank you for your feedback

Sorry to hear that the product did not meet your expectations

As we are a Modest Urban Marketplace with over 25 different brands, from Europe, US and Asia, styles and quality may differ, and looking at our records we have never received any complaint on this particular products you have ordered, it is actually rated 5 stars! here is the link: https://www.moomenn.com/products/moo-loose-fit-jeans-sirwal-with-zip-in-blue

If there is any thing that we can do to help please get in touch and we will endeavour to find a solution for you.

Peace & Blessings

MooMenn Care Team

Bedømt til 3 ud af 5 stjerner

Firstly sizechart in the website…

Firstly sizechart in the website screwed me up, the size that I was told fit me was S. That ended up not being the case after waiting for more than 30 days.

Secondly I had written a mail to them that I wanted to return the item and wanted to get a refund. When I finally returned it I did not receive any money because I had passed 15 days.

The second part I do acknowledge to be mostly my fault but it is kind of hard to grasp why you expect customers to wait more than a month to receive clothes while you can't even wait more than two weeks. And if you receive it after this time line you receive your clothes and hold on the money.

This seems unfair but as I said I do acknowledge that it was my fault and I have learnt a bit from my interaction with this company. I will not buy here again and will not recommend it to others but I have no hard feelings. I hope this company increase in their sincerity towards Allah and follow the example of his prophet صلى عليه وسلم.

After the reply I realize I was taking on my mistake more upon this website. I should have read the policy for return which I did not and I should have sent it earlier. It was because of me I lost 40 pound not because of this website. I do not know anyway we could find a solution as I simply was in the wrong.

I will still not recommend this website simply because there is a better one in Sweden where we live. In it you can buy cheaper clothes with the similar design arriving two days after buying it. I also know the person and would like to help him.

Thank you for reply I learned something from it.

19. november 2020
MOOMENN-logo

Besvarelse fra MOOMENN

Assalamou Alaykom,

Dear Brother Mohamed,

Thank you for your feedback and we are sorry to hear that you had to feel this way,

As a Modest Marketplace we do not control the return time of 15 Days which is imposed by European law, and we think that it is a fair amount of time to make a return decision, not to mention that it is clearly stated on our return policy that we would not be able to process any refund if return is made beyond this time frame, link to return policy here: https://www.moomenn.com/pages/refund-policy, adding to the fact that our system would simply not process it even if we wanted to, as our Marketplace vendors won't accept it at all.

In terms of delivery delays, kindly note that since you have chosen a product that comes from our Asia vendors, the delay time is about 21 working days Due to Covid-19 logistic restrictions and limited ressources worldwide, in addition to the usual delivery time which is mentioned on checkout as well as Shipping policy here: https://www.moomenn.com/pages/shipping-policy

Furthermore, as we are a project with a purpose and moral values, we would never want to let you go unhappy, so please get in touch with us to work out the best possible satisfactory solution to you Incha Allah.

We look forward to hearing back from you soon

Peace & Blessings

MooMenn Care Team

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

I love their selection of clothing

I love their selection of clothing! My only issue would be, only if you are impatient like me, the clothes arrive very late, but then again that may be due to Covid. I would still order from here again! They have a very good variety of clothing options.

13. november 2020

Dette er Trustpilot

Alle kan skrive en anmeldelse på Trustpilot. En anmeldelse er ejet af personen, som har skrevet den, og vedkommende kan derfor redigere eller slette den til enhver tid. En brugers anmeldelser bliver vist, så længe vedkommendes konto er aktiv.

Virksomheder kan bede deres kunder skrive en anmeldelse ved hjælp af automatiske invitationer. Denne type anmeldelser handler om reelle oplevelser og markeres "Verificeret".

Læs mere om andre typer anmeldelser.

Vi bruger en kombination af dedikerede medarbejdere og avanceret teknologi til at beskytte vores platform. Find ud af, hvordan vi bekæmper falske anmeldelser.

Læs om anmeldelsesprocessen på Trustpilot.

Hér finder du 8 tips til at skrive anmeldelser.

Verificering kan være med til at sikre, at det er rigtige mennesker, der skriver de anmeldelser, du læser på Trustpilot.

Det kan påvirke TrustScoren, når man tilbyder incitamenter i bytte for anmeldelser, eller når man kun spørger bestemte kunder, og det er imod vores retningslinjer.

Læs mere