Aldrig mødt problemer
Jeg har som kunde hos MikkelsenMedia aldrig haft problemer.
Hverken udbetalinger eller kommunikation.
Selvom vi ikke verificerer specifikke påstande, fordi anmeldernes meninger er deres egne, kan vi godt betegne anmeldelser som "Verificerede", når vi kan bekræfte, at der har fundet en forretningsinteraktion sted. Læs mere
Af hensyn til platformsintegriteten scannes alle anmeldelser på vores platform – verificerede eller ej – af vores automatiserede software døgnet rundt. Denne teknologi er designet til at identificere og fjerne indhold, der overtræder vores retningslinjer, herunder anmeldelser, som ikke er baseret på en reel oplevelse. Vi er klar over, at vi måske ikke fanger alle problemer, og du er velkommen til at gøre os opmærksom på det, hvis vi har overset noget. Læs mere
Jeg synes det er mærkeligt at når man førsøger at framelde sig mikkelsen mail så kender de ikke den email-adresse som de sender til. De må have det skidt siden de vil annoncere med hvor mange de sender til når man så ikke kan komme ud af det,
Danmark
Ingen anmeldelsesinvitationer registreret
Denne virksomhed har ikke inviteret sine kunder til at skrive anmeldelser, så anmeldelserne er muligvis ikke repræsentative
Sådan bruger denne virksomhed Trustpilot
Se, hvordan deres anmeldelser og bedømmelser indsamles, vurderes og modereres.
Jeg har som kunde hos MikkelsenMedia aldrig haft problemer.
Hverken udbetalinger eller kommunikation.
Mikkelsenmedia, er det STØRSTE svindle firma til dags dato!
Jeg har arbejdet for dem i et par måneder og tjent omkring 250.000kr.
Når vi så kommer til betalings datoen, ringer jeg til martin for at høre hvornår de lander på min konto, men hans tlf går på tlf svare.
Jeg prøver at kontakte både kare, martins kone og sågar andre familie medlemmer, men får ikke fat i nogen af dem!
Han er en svindler, har aldrig modtaget mine penge.
Jeg modtager for tiden en del mails fra adressen SuperShopper.mobi.
Indtil i går (d. 1. feb 2012) kunne man ved hjælp af en whois-søgning, finde frem til, at domænet tilhører firmaet MikkelsenMedia.
Selv om jeg har prøvet at afmelde mig disse mails mange gange, så bliver de ved med at komme.
Hvis man selv har sagt ja, sådan som nogen her på siden mener, så må man da også kunne sige nej eller??
Jeg har valgt at anmelde det som spam, fordi jeg vil ganske enkelt ikke finde mig i, at firmaer som dette kan genere folk på den måde, blot for at tjene penge.
Det er virkelig virkelig lav moral...
Jeg har haft rigtig gode oplevelser hos mikkelsenmedia, dejlig udbetaling, de sender ikke flere mail ud ind noget andet partner program gør, og du kan altid afmelde dem.
Det de andre skriver er lyv og snyd. De snyder dig ikke, jeg har brugt dem i et år og har haft en god omsætning, INGEN PROBLEMER!
Skulle en dag deltage i en konkurrence på Point.shop - dette er ikke et angreb mod pointshop, da det suverent er deres annoncører der bestemmer indholdet - herunder SPAM-mikkelsen-SPAM-media.dk.
Prøv at læse den kopi af deres betingelser for hvem der på sende SPAM til dig :
"Du er ved at deltage i en af vores fantastiske konkurrencer, og vi ønsker dig held og lykke.
Ved deltagelse kan du forvente af modtage tilbud pr. e-mail indenfor kategorierne:
Helse
Skønhed
Mobil,
Internet,
Ferie og rejser,
Konkurrencer,
Lån,
Tøj,
Mode,
Rabatordninger,
Magasiner,
Film og TV,
It og elektronik,
Alle der deltager i konkurrencen får hver 1 lod i lodtrækningen. Du skal være 18 år for at deltage og der kan kun deltages 1 gang pr hustand. Vinderen får direkte besked via e-mail, hvorfor det er vigtigt du indtaster en gyldig e-mail adresse."
Ja så er man vist dækket ind så 99% af alle firmaer kan sende dig SPAM, vor herre på lokum for nogle betingelser. Andre annoncører nævner 5-10 firmaer ved navn som du giver tilladelse til at sende dig Nyhedsbreve / SPAM - prøv lige at se listen igen. Surt man ikke kan give 0 stjerner. Så jeg skifter jævnligt e-mail som kun bruges til konkurrencer. Så kan de over - spamme en mail der aldrig vil blive læst.
Nok noget af det mest frastødende svindel-firma - vil råde alle evt. annoncører om at boycotte dette SPAM-cirkus
Nogle ubehagelige spammere..
Har kontaktet dem via mail, brev og mundligt omkring deres spam via "shoponlinemedia.com" og andre.. Ingen reaktion..
Anmeldt dem, men fået at vide at de via deres skuffe registreringer i udlandet har imunitet..
FØJ!
Det er virksomheder som dem der er med til at hive prisen på email og internet op. Har bare sidste år modtaget over 15Mb mails fra dem alene.. Ganger man det op med de sikkert hundreder af tusinder af emails de sender, så skulle man tro de havde aktier i storage firmaer..
FØJ !
Ja selvom Rune mener det er os der er dumme
Vil jeg blot sige at dette firma ikke har rent mel i posen, deres måde at behandle kunder på er under al kritik du afmelder dig et nyhedsbrev, uden at have sagt ja til andet modtager du da bare lige mails fra en anden skod tilbudsside som de også står bag.
Ja jeg har en gang accepteret at modtage noget fra en af deres tilbudssider, men da jeg ikke bruger spil sider og lign og ikke længere melder mig til sådanne nyhedsbreve undre det mig stadigvæk at de bliver med med at melde mig til så snart de opretter et nyt skoddomæne når de gamle er brugt op og opslugt i fusk.
Prøv at se i headeren for email når du får en email langt over 90% af spam kommer fra dette firma.
Her ryger alt fra dette firma i spam boksen, nyt nyhedsbrev fra et af mikkelsenmedias utallige domæner og vupti så ligger det i spam boksen.
Så en stjerne fordi det er det der er det mindste
Hver eneste dag prøver Mikkelsen Media at score nogle nemme penge ved at fuppe danskere til at tilmelde sig nogle konkurrencer, for derefter at videresælge deres emailadresser.
Når man så er tilmeldt den konkurrence, er man desuden, vupti, tilmeldt 30 nyhedsbreve.
Desuden skylder MikkelsenMedia mig et større beløb, som de ikke vil udbetale, trods de har fået pengene fra kunden..
Kan slet ikke anbefales, på nogen måde.
Mikkelsen Media er en spam maskine uden lige! Konstant bliver der fyldt op med møg mails om "tilbud" fra diverse spar-penge-sites!
Deres frameldelsesfunktion virker til at være på kanten af loven, da jeg cirka HVER DAG framelder mig deres services. Men så kommer der alligevel en ny mail dagen efter. Ny afsender, men stadig distribueret af Mikkelsen Media
har prøvet flere gange at afmelde mig sparemail som jeg i første omgang ikke har tilmeldt mig, til sidst fik jeg nok og ringet til "moder"firmaet og de lovet at det skulle der nok komme styr på..... bare med det resultat at nu får jeg mail fra det meste mikkels"spam"media roder med.... jeg er træt af at få 4-6 mails fra dem dagligt og de ikke kan afmeldes
kan kun sige stort hurra for spamfilter
Hej jeg har en gruppe på Facebook der kan findes ved af skrive Vipocean
Vipocean har gjort det samme hvor de lovede biografbilletter eller telefoner til 5,50 til vipocean er begyndt at betale til bage til folk der er blevet snydt af dem om selskaberne er sammen om at sende de mails ud kan politiet svare på da jeg ikke har adgang så langt men Pointshop er den selskab som afgjort det værste så vis politiet læser dette er det her er det her en an meldese jeg angiver
og her er det tale om
Vipocean
Dagens mail
Pointshop/ pointcart /pointblok
mikkelsenmedia
som sender spam mails ud hvor de lokker med biografbilletter ,telefoner slik m.m til 5,50 det eneste man skal give hele sin konto så trækker de 5.50 kr men det er ikke det eneste de tager de hæver 300 i hver måned man får aldrig den vare de har lovet bankerne gør intet ved det samt politiet gør heller i ikke andet end at de optager en raport til jer der læser dette her og er blevet snydt spær jeres kontokort med det samme så de ikke hæver mere
Karsten Jacobsen
karjac@esenet.dk
Det er en virksomhed, der lever af at fuppe folk, og af at udsende tonsvis af spammails.
Mikkelsen Media er et dybt useriøst foretagende, som groft udnytter forbrugere ved at "sælge" folks mail-adresser til deres kunder. Har du derfor først en gang sagt ja til at modtage bare ET af deres "nyhedbreve", er det de færreste som opdager at de herved accepterer at modtage ALT det lort som mikkelsenmedia.dk evt. skulle få lyst til at sende dem. For hver ny kunde Mikkelsen Media får, er man som forbruger i farezonen for at modtage endnu et "nyhedsbrev" med alverdens "helt fantastiske tilbud" til lige netop dig. Rent bondefangeri og tilsyneladende en rigtig god forretning. Prisen for en mail-adresse man kan tæppebombe er ca. 1-2 dk.kr.pr.stk. og firmaet sælger den igen og igen, når først de har den... Det største problem og det som i mine øjne gør firmaet useriøst, er at det er umuligt at afmelde nogen af alle disse mails. Siderne til afmelding virker ALDRIG.....underligt når man kigger nærmere på hvordan Mikkelsen Medias øvrige web-sites ser ud og fungerer....Det er jo ikke ligefrem raketvidenskab vi taler om. Mit bedste råd er: Ring eller skriv direkte til dem og bed dem om at fjerne din mail-adresse. I modsat fald er der nemlig kun en ting at gøre, nemlig at anmelde dem til Rigspolitets afdeling for IT-kriminalitet. Uønsket markedsføring via email er nemlig ifølge dansk lovgivning forbudt!
Udsender bunker af ligegyldige nyhedsbreve i et eller andet annoncecirkus. Det er stort set ikke til at slippe da man kan afmelde et nyhedsbrev men dagen efter er man tilmeldt to nye. Sig ikke ja til at modtage noget fra Mikkelsen Media man kommer aldrig ud igen
Det er umuligt at slippe af med mikkelsenmedia (Martin Mikkelsen), når man først er blevet tilmeldt. De opfinder bare nye nyhedsbreve, som man automatisk bliver tilmeldt.
Mails indeholder ofte bevidst vildledende overskrifter for at få dem til at lyde personlige eller som om man har vundet.
Modtager flere nyhedsbreve fra mikkelsenmedia - dollargrin, gavemekka mfl.
Virker som der hele tiden kommer nye lister med nye navne og framelder man sig en liste bliver man bare tilføjet to andre. I virkeligheden er det bare en spam operation.
grov udnyttelse af internettet - umuligt at afmelde nyhedsbreve fra dollargrin og gavemekka.
skal man virkelig gå rettens vej for at få fjernet disse breve.
overvejer at politianmelde mikkelsenmedia.
Laver spam lister som man ikke kan melde sig fra...
Alle kan skrive en anmeldelse på Trustpilot. En anmeldelse er ejet af personen, som har skrevet den, og vedkommende kan derfor redigere eller slette den til enhver tid. En brugers anmeldelser bliver vist, så længe vedkommendes konto er aktiv.
Virksomheder kan bede deres kunder skrive en anmeldelse ved hjælp af automatiske invitationer. Denne type anmeldelser handler om reelle oplevelser og markeres "Verificeret".
Læs mere om andre typer anmeldelser.
Vi bruger en kombination af dedikerede medarbejdere og avanceret teknologi til at beskytte vores platform. Find ud af, hvordan vi bekæmper falske anmeldelser.
Læs om anmeldelsesprocessen på Trustpilot.
Hér finder du 8 tips til at skrive anmeldelser.
Verificering kan være med til at sikre, at det er rigtige mennesker, der skriver de anmeldelser, du læser på Trustpilot.
Det kan påvirke TrustScoren, når man tilbyder incitamenter i bytte for anmeldelser, eller når man kun spørger bestemte kunder, og det er imod vores retningslinjer.