Skulle have opvejet en camping vogn 3…
Skulle have opvejet en camping vogn 3 år gammel.
Ringede og aftalte pris (3800kr + moms(4750)) - HVIS torrisions/gummifjedrene skulle skiftes. Ellers lovet det blev billigere hvis de IKKE skulle skiftes (ingen beløb nævnt)
De fik nr pladen og vi aftalte en tid 14 dage senere. (Tænkte de kunne se på nr plade/stel nr om torrisions fjedre skulle skiftes)
Det viste sig så at det skulle de ikke og blev fortalt da jeg hentede vognen 2,5 time efter aflevering at det var ikke nødvendigt akslen var fra fabrikken stærk nok til de 1500 kg. (Fra 1360 kg)
(Anden person end ham prisen var aftalt med) dvs de havde blot rykket type skiltet af og sat er nyt på akslen!
Jeg kom kl 8 og fik at vide den var klar kl 13… Jeg var væk i 2-2,5 og ville betale ved afhentningen, men kunne ikke lade sig gøre da manden der sad med disse ting havde ferie, (selvom vi havde aftalt en uge før at jeg kom og at vi klarede det hele mens jeg ventede - flot)
Jeg havde ved aflevering bedt om billede dokumentation af skift af torrisions/gummifjedre, men fik af vide det brugte de ikke! (Mærkeligt tænkte jeg)
Da så regningen kom, stod der 4750kr på denne og det eneste de har lavet var at skifte typeskiltet!!!!!
Det var et dyrt type skilt sys jeg og da jeg ringede og snakkede med ham jeg havde aftalt prisen med, påstod han hårnakket at torsions/gummifjedrene var skiftet (selvom han havde ferie den formiddag jeg var der!)
De er absolut SLET IKKE værd at besøge og jeg ved i bund og grund slet ikke om min aksel overhovedet kan klare det den burde være “opvejet” til.
Hold jer væk herfra!!!!!








