Det kan gøres bedre.
Godt nok behøver vi ikke længere følge nogle restriktioner hvad Corona angår, men derfor må man jo godt have omtanke. I det lille spabad, der må der være 6 personer. SEKS personer. Man sidder helt tæt til en fremmed person, hvilket for det første ikke er særligt rart, og for det andet da slet ikke harmonerer med at vi skal passe på endnu. Sæt den dog ned til 2 personer igen, og lad folk nyde oplevelsen.







