Kin Custom Anmeldelser 

110
•
TrustScore 3 ud af 5

3,0

Selvom vi ikke verificerer specifikke påstande, fordi anmeldernes meninger er deres egne, kan vi godt betegne anmeldelser som "Verificerede", når vi kan bekræfte, at der har fundet en forretningsinteraktion sted. Læs mere

Af hensyn til platformsintegriteten scannes alle anmeldelser på vores platform – verificerede eller ej – af vores automatiserede software døgnet rundt. Denne teknologi er designet til at identificere og fjerne indhold, der overtræder vores retningslinjer, herunder anmeldelser, som ikke er baseret på en reel oplevelse. Vi er klar over, at vi måske ikke fanger alle problemer, og du er velkommen til at gøre os opmærksom på det, hvis vi har overset noget. Læs mere

Se, hvad kunderne siger

Bedømt til 4 ud af 5 stjerner

I gave four stars only reason I didn’t give five stars is because Kin custom isn’t friendly towards the bigger heavier sizes community, especially female sizes in tights and shirts. Female sizes only... Se mere

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Despite the fact that I have been happy with the products which I have sampled from Kin Custom, I am incredibly disappointed by their really complex system of synchronising orders from Etsy. It is so... Se mere

Bedømt til 4 ud af 5 stjerner

I've been buying samples from Kin Custom for years and have just launched a business using the Shopify app (glitchy). Their products and quality are amazing, but lately the customer support has gone d... Se mere

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

The company can greatly improve starting with the quality of products and the authenticity of their "Sustainable Practices" that are very vague and not entirely clear. It seems as though they just wan... Se mere

Virksomheden har svaret

Virksomhedsoplysninger

  1. Tøjleverandør
  2. også i
  3. Butik med modetilbehør
  4. Digitaltryk
  5. Engrossalg af tøj

Skrevet af virksomheden

Kin Custom is a leading print on-demand provider, dedicated to empowering creators and fashion entrepreneurs. Whether you're a designer looking to showcase your unique designs or a fashion enthusiast seeking exclusive products for your brand, Kin Custom has everything you need. We offer free custom branding, allowing you to put your logo on packaging, labels, and more, creating a fully personalized experience for your customers. With dropshipping services and a 100% quality guarantee, we ensure a seamless and reliable experience, so you can focus on growing your business with confidence.


Kontaktoplysninger

3,0

Middel

TrustScore 3 ud af 5

110 anmeldelser

5 stjerner
4 stjerner
3 stjerner
2 stjerner
1 stjerne

Ingen nylige anmeldelsesinvitationer

Denne virksomhed har ikke inviteret kunder til at skrive anmeldelser for nylig, så anmeldelserne er muligvis ikke repræsentative

Har ikke besvaret negative anmeldelser

Sådan bruger denne virksomhed Trustpilot

Se, hvordan deres anmeldelser og bedømmelser indsamles, vurderes og modereres.

3,0

Alle anmeldelser

(110)

2 anmeldelser inden for de sidste 12 måneder

Skriv en anmeldelse
Virksomheder på Trustpilot må ikke tilbyde incitamenter eller betale for at skjule anmeldelser. Anmeldelser repræsenterer individuelle brugeres meninger, og ikke Trustpilots mening. Læs mere

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Kin Custom shipping issue

I unfortunately just had a similar issue with my first customer. I thought products were being shipped from Kin Custom in Ohio where they're located. Maybe I missed this information on their website when I created my account about products being made and shipped from China. The first order I received from a customer for one of my products now feels she was scammed and gave me a bad review because of this. As mentioned above the final product WAS NOT shipped from Ohio it went to my customer directly from China. Unfortunately, this is a big issue and will probably force me to discontinue working with Kin Custom and find another company to partner with.

18. november 2020
Uopfordret anmeldelse
Kin Custom-logo

Besvarelse fra Kin Custom

Hi Shop Owner!

We are glad that you are using Kin Custom for your print-on-demand and drop ship provider and we are happy you have a successful business!

We pride ourselves on our quality merchandise that is custom with your designs, handmade and printed with Oeko-Tex certified ink. Because of the detailed customization we provide, we do not mass produce any inventory and really take care to provide you with an amazing product to keep your customers satisfied.

As your print and drop ship provider, we handle the logistics and ship your designed merchandise directly to your customer. Our home office is in Columbus, Ohio and our production facility are in China. Because of this, it is required by international customs law to have our fulfillment center on the outside of the package located on the commercial invoice.

We understand the importance of your branding and we want your customer to experience your unique brand designs and merchandise. Because we want you and your customers to be happy with the merchandise and the brand you have created, we offer our high quality custom branded packaging sets that include your logo on hangtags, polybags, packing slips, and more!

We really appreciate your business and hope you continue to find Kin Custom's print-on-demand and drop shipping useful to your shop. If you have any additional questions, please reach out to our Customer Experience Team in our Help Center.

-Kin Custom

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

I purchased $158 dollars worth of…

I purchased $158 dollars worth of product that I created thru shopify to there site n I try to import it from shopify to kin custom its not working in I have aaccount with them sens july 16 an litter made no income they talking about import it yea idid that im not gonna pay more money toimport it then buy it allagain from there site if I can go give them zero stars I would

20. oktober 2020
Uopfordret anmeldelse
Kin Custom-logo

Besvarelse fra Kin Custom

Hi El Raza King,

We understand your experience has become considerably frustrating and we would love to take the time to help using our platform!

There are two types of transactions you can make in our Shopify app; sample orders and importing an order. To order a sample, importing is not required. Our Help Center is a great resource., you can read more information in the below link.

https://knowledge.kincustom.com/knowledge/how-do-i-order-samples

If a customer places an order on your Shopify store, it will automatically import into our app. To complete the order for fulfillment, please submit payment to cover the base price of the goods as you have already collected the profit on your store.

We believe that you might be missing a step when trying to import & fulfill your order. For more information please reference our Help Center for a step-by-step guide on how to import orders. In this article, you can find the information at the bottom of the article.

https://knowledge.kincustom.com/knowledge/how-to-get-started-shopify-app

We appreciate you using our services and if you continue having issues, you can submit a ticket and our Customer Experience team is available to help Monday-Friday 9am-5pm EST.

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

I purchased a sample order through…

I purchased a sample order through their site of the tech backpack. A standard size laptop doesn't fit in there, it's not wide enough. They said i should have checked the measurements. I didn't think I had to check measurements for something called TECH backpack which is usually for laptops. It's awkwardly long, so too long for Ipads or Tablets, I don't know what the purpose of this thing is, and I can't return it or anything because it was my fault. Second issue I had, I asked them if when I order a sample order there will be any prices or anything that shows it's them sending me, and they said no. When I received the product, there are Kincustom tags and their website on one of the tags, so good thing I didn't order a sample with the customer's address. The only good thing was the shipping being fast , but other than that I didn't have a good experience.

**I can't respond to your reply so I'm editing this to add that the order did NOT ship from Ohio, the tracking number shows CHINA so the customer WILL KNOW the product is from China. I don't understand why you're saying the final product comes from Ohio...?

10. oktober 2020
Uopfordret anmeldelse
Kin Custom-logo

Besvarelse fra Kin Custom

Hi Violeta Maidi-

Thank you for using Kin Custom for your print on demand & custom design needs. We are excited for your business and want you to be successful.

We want to apologize that your backpack did not work for your needs. We encourage all of Shop Owners to visit our website Help Center for expeditated answers regarding questions about using our Creator Studio.

https://knowledge.kincustom.com/knowledge

Also, thank you for commenting on our shipping speed, we always strive for a less than 3-day production time on all orders. With that said, final orders do ship from our Home Office in Ohio.

Please feel free to connect with our Customer Experience Team with further questions.

-Kin Custom

Bedømt til 4 ud af 5 stjerner

So I am a shop owner (jfos design) I…

So I am a shop owner (jfos design) I have been ordering samples from my space on kincustom.com an have been happy with the products created. However I just found out something was ordered from my shop on kin custom, yet I have no record of it in my orders! I have now reached out to kin custom and have gotten no response it has been 4 business days(follow up 5 days later) when they responded they were ambiguous. The third response made sense. I have a situation where someone is lying. A. Item was purchased an kin custom did not give me my percentage of the sale! And B. Item was never ordered an person that told me they had made order got the product an everything was cool was lying? Either way order today my situation will sort itself out one way or the other and you could have something delivered that is pretty neat!

9. oktober 2020
Uopfordret anmeldelse
Kin Custom-logo

Besvarelse fra Kin Custom

Hi JFOS CrownZ-

First, we want to thank you for using Kin Custom, for your print on demand, custom design needs for your apparel, shoes, and accessories. We are excited that you like our styles, and we are always looking to add to our assortment.

With that said, we want to make sure you have the appropriate communication on all orders for your records. To investigate further, please visit our Help Center, submit an inquiry, and our Customer Experience Team will be able to assist with details.

https://www.kincustom.com/page/contact-us

Thanks for your business and we are excited to see your success.

-Kin Custom

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

I order a custom purse for my shop

I ordered a custom purse for my shop. I had a customer order said purse. Placed the order 6 weeks ago. No confirmation or anything. So I had to email them. First time it was a delay. Second time was returned from customs. Third time I demanded a refund! I haven’t gotten that yet either!!! I say scam!! Be ware. I’ve used other custom sites with no problem. All they do is take your money and lie! Better off elsewhere. 👎

31. august 2020
Uopfordret anmeldelse
Kin Custom-logo

Besvarelse fra Kin Custom

Hello Dyamonds Clothing,

First, we want to say thank you for choosing to do business with Kin Custom and for placing your custom purse order!

Second, we sincerely apologize that you did not receive your order confirmation and have experienced frustration with your order experience.

Upon review, we are showing that your order was placed on August 8, with an average production timeline of 3 business days, and Economy level shipping (7-10 business days) was selected at checkout. We do show that your order was shipped out within the selected shipping time-frame, but, was unfortunately held up due to customs.

We apologize for any inconvenience and frustration this has caused and want you to know that we are working diligently with our shipping partners to solve this issue, understand why it happened, and how to prevent it in the future. Keep an eye out for an email from us, as we will be contacting you directly to follow up on this issue.

Kin Custom

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

DISHONEST POD COMPANY, PLACE YOUR ORDER AT YOUR OWN RISK

I understand that delays are unavoidable but this one is full of lies and empty promises in their announcements and customer service. It seems like they are scamming customers by accepting orders but in reality, they cannot fulfill it at promised time. They just want to accept more orders. They always promise date of "getting back to normal" but when you placed your order, you will just get more than 2 weeks of delay (or maybe one month? forever? I don't know. As of this moment, my order is not yet shipped.

Here are series of Kincustom announcement published in their website and they just constantly change it to accept new customers even though they cannot fulfill on-time:

Kincustom Announcement:

"With all the added custom hoodies and shoes we are now creating on a daily basis, we are slowly outgrowing our britches. It is because of this, that our production time has slowed from under 3 days to more realistically 3-5 business days BUT don’t worry! We are actively adding to our production team to get your merch delivered faster. "

"Orders submitted from 7/10/2020-7/20/2020 will experience production delays."

- this was the latest announcement I saw when I submitted an order last 7/27 - date which is clearly after 7/20. I thought it will go smoothly and will be shipped after 3 - 5 business days.

August 3rd: I followed up and this was the response I got from their customer service named "Echo" via email

"I had a checking with fulfill center and we will try best send your package out on 08/07."

August 7th came and still they haven't shipped the product.

I continue to follow up and though they offer a discount for next order, which is a nice gesture to compensate the delays, but with this experience, I just badly want to have my product shipped and I don't think I will use them again.

August 10th, I got this response from Echo:

" I am sincerely sorry that your order KCXXXXXXXX can't be shipped until on 08/13.

I totally very frustrated on this issue, but I still hope you can check our explanation a little.

"As you know, you placed this order on 07/27, plus the 7 business days production, this order can be shipped on/before 08/06.

However, because of production delay, your order have to shipped one week later of 08/13.

Because of this delay, we will ship your order on 08/13 by Express shipping of DHL but refund you Express shipping cost, is it workable?

Kindly please believe Kin Custom is trying best to working through, and we will resume production back to 3 business days(normal orders) on orders placed after 08/13. "

(thank you for the sweet gesture of refunding the shipping cost lol to compensate but I really just want to have it shipped!)

Today is already August 14 and it is still not being shipped and I am no longer receiving response.

They should avoid publishing dates if it will not be followed and should stop accepting orders in the first place if it is really not possible with their current capacity at the moment. They thought by just offering next order discount and refunding shipping fee will compensate it all but NO. Their business model is B2B, so regardless of next-order discount offers and shipping fee refund, if customers like me will be out of business because of their false promises and terrible delays, then discount offers are useless as we already lose face to our customers! Absolutely there will be NO next order!

In their latest announcement

"Orders placed 8/13 should be back to normal, under our up to 3 business day production schedule"

Believe at your own risk.

14. august 2020
Uopfordret anmeldelse

Dette er Trustpilot

Alle kan skrive en anmeldelse på Trustpilot. En anmeldelse er ejet af personen, som har skrevet den, og vedkommende kan derfor redigere eller slette den til enhver tid. En brugers anmeldelser bliver vist, så længe vedkommendes konto er aktiv.

Vi bruger en kombination af dedikerede medarbejdere og avanceret teknologi til at beskytte vores platform. Find ud af, hvordan vi bekæmper falske anmeldelser.

Læs om anmeldelsesprocessen på Trustpilot.

Hér finder du 8 tips til at skrive anmeldelser.

Verificering kan være med til at sikre, at det er rigtige mennesker, der skriver de anmeldelser, du læser på Trustpilot.

Det kan påvirke TrustScoren, når man tilbyder incitamenter i bytte for anmeldelser, eller når man kun spørger bestemte kunder, og det er imod vores retningslinjer.

Læs mere