Selvom vi ikke verificerer specifikke påstande, fordi anmeldernes meninger er deres egne, kan vi godt betegne anmeldelser som "Verificerede", når vi kan bekræfte, at der har fundet en forretningsinteraktion sted. Læs mere

Af hensyn til platformsintegriteten scannes alle anmeldelser på vores platform – verificerede eller ej – af vores automatiserede software døgnet rundt. Denne teknologi er designet til at identificere og fjerne indhold, der overtræder vores retningslinjer, herunder anmeldelser, som ikke er baseret på en reel oplevelse. Vi er klar over, at vi måske ikke fanger alle problemer, og du er velkommen til at gøre os opmærksom på det, hvis vi har overset noget. Læs mere

Virksomhedsoplysninger

  1. Online-marketingbureau

Oplysningerne kommer fra forskellige eksterne kilder

Konkurrencestyrelsens hjemmeside. Find info om: Afgørelser, konkurrencelovgivningen, offentlig konkurrence, statsstøtte, energitilsynet, forsyningssekretariatet, betalingskort.


Kontaktoplysninger

2,0

Under middel

TrustScore 2 ud af 5

11 anmeldelser

5 stjerner
4 stjerner
3 stjerner
2 stjerner
1 stjerne

Ingen anmeldelsesinvitationer registreret

Denne virksomhed har ikke inviteret sine kunder til at skrive anmeldelser, så anmeldelserne er muligvis ikke repræsentative

Sådan bruger denne virksomhed Trustpilot

Se, hvordan deres anmeldelser og bedømmelser indsamles, vurderes og modereres.

Virksomheder på Trustpilot må ikke tilbyde incitamenter eller betale for at skjule anmeldelser. Anmeldelser repræsenterer individuelle brugeres meninger, og ikke Trustpilots mening. Læs mere

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Ingen hjælp at hente

Vi søger som forbruger ofte hjælp til spørgsmål vedrøende regninger, abonnementer og lign. og når man så tager kontakt til forbrugerstyrelsen, bliver man henvist til deres hjemmeside, hvor på langt størstedelen af de spørgsmål man skulle have, ikke står. Det er da det mest ubrugelige ****, som vi spilder vores skattepenge på, hvis der ingen hjælp er at hente fra dem som skulle hjælpe forbrugerne, sørgerligt!

2. september 2025
Uopfordret anmeldelse
Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Konkurrencestyrelsen koster os…

Konkurrencestyrelsen koster os skatteborgere mange penge.

Kig blot på fødevarepriser. Disse burde i eet eller andet omfang være EU harmoniserede. Dog er Danmarks fødevarepriser langt højere.

Alene derfor burde de lukke og slukke.De har fejlet i den grad.

9. maj 2025
Uopfordret anmeldelse
Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Du får et beskidt svar

Du får et beskidt svar. Når telefon bliver endelig taget får du ikke at vide hvem og hvor du har ringet til og slet ingen hjælp henvisning til en hjemmeside som slet ikke virker

10. april 2025
Uopfordret anmeldelse
Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Practical joke på anmelders bekostning.

Practical joke på anmelders bekostning.

Sag 18/20734

Afgørelse afvisning starter i ting 2 år før jeg blev overhovedet blev kunde - og som jeg aldrig har inddraget i klagen. I starten troede jeg, at anmelderen bestemte klagen...

Læser ikke fakta - synger halvkvædet med på løse påstande fra etablerede virksomheder, som f.eks. at jeg slet ikke var kunde (indtil det blev bevist mht screenshots med kundenummer).

De lader svarfristen overskride for alle andre end anmelderen.

De læser loven som djævlen læser biblen - pletvis. F.eks. påhviler forpligtigelser i kundeforhold åbenbart kun kunden.

I konklusionen er der næsten ikke een ting jeg har nævnt (kun datoen for indsendelse af anmeldelse).

Meget useriøst og voldsom spild af tid, hvis man er pligtopfyldende mht. dokumentation, som alligevel ikke nævnes (læses?)

Det endte med ikke at føles som klagenævn, men mere en ventil, som skal bortlede henvendelser fra virksomheder.

10. december 2019
Uopfordret anmeldelse
Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Der er noget helt galt ... de forsøger at skriver dette på dansk.

Jeg har en åbenlys vel dokumenteret sag, som jeg har indberettet til forbrugerklagenævnet. Denne sag er altså først oprettet hos F. klage nævnet, senere har jeg så modtaget dette afslag, som jeg sætter ind nederst her på siden...
Jeg har ikke mulighed for at klage til anden offentlig myndighed skriver de ....
Nu må i så ta den her, hvor der er mulighed for at oplyse om forskellige folks, firmaers og ikke mindst myndigheders uduelighed.
Hvor vi på en blid måde kan ta loven i egen hånd, når i forsøger at lukke munden os...
HUSK NU I ER HER FOR VORES SKYLD ...
Så hvis der skrives dette fra forbruger forvirringen, som har et offentligt stempel på deres samvittighed og papirer, så tænk jer godt om, det fortjener vi forbrugere...
Hvis jeg som forbruger bliver snydt, er der ingen offentlig instans der skal forhindre mig i at opnå retfærdighed heller ikke jeres...OK !!!

Det kan ikke være rigtigt, at vi i Danmark har visse grupper af varer eller hændelser der i forbindelse med køb af disse varer, så gælder almindelig sund fornuft og loven ikke... som en sådan guppe, kan dække sig ind under, en speciel regel, og lige i mit tilfælde, verørende camping udstyr.
Det foregår forhåbentligt kun i underudviklede lande eller i forbindelse med visse diktaturer... ikke i Danmark vel ???
Hvis det er tilfældet, så er der nogle som forvalter lovene, som ikke har forstand på det. Jeg stiller gerne op til diskution med jer omkring dette.

Kan i så også love, at hvis man bliver kørt ned af en campingvogn, så gør det ikke ondt eller man bliver ikke skadet ?

(o: læg lige mærke til at det er grundlovs dag i dag :o)

I putter en hel masse regler og paragraffer ind i jeres tekst i mail, som i sender mig... Dem kan i mixe med den ene stjerne i får her. Og putte det hele derhen hvor peberet gror, i har nok ikke plads andre steder eller bruge det som løn for jeres arbejde.

Torben Høffding
Forchhammersvej 22,1 tv
1920 Frederiksberg C

Afgørelse
Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen er sekretariat for Forbrugerklagenævnet, og vi har modtaget din klage over køb af 1 stk. Fiamma Privacy Room 350 medi-um, som er en markise til autocamper/campingvogn.
Forbrugerklagenævnet kan ikke behandle din klage, idet klagen ligger uden for Forbrugerklagenævnets kompetenceområde.
Begrundelse for afgørelse
Vi har ved afgørelsen lagt vægt på, at varen er bestanddel/tilbehør til camping-vogn.
Forbrugerklagenævnet har ikke kompetence til, at behandle klagesager vedrø-rende campingvogne samt bestanddele og tilbehør hertil, jf. bekendtgørelsen om forbrugerklager § 3, stk. 3, nr. 5.
Vi kan vejlede dig om, at Forbrugerklagenævnets kompetenceområde fremgår af bekendtgørelse om forbrugerklager §§ 3, 4 og 7, stk. 1. Du kan læse herom ba-gerst i dette brev.
Klagemulighed
Du kan ikke klage over Forbrugerklagenævnets afgørelse til en anden offentlig myndighed.
Klagegebyr retur
Da din sag ikke behandles ved Forbrugerklagenævnet, bliver dit klagegebyr tilbagebetalt hurtigst muligt. Hvis du har betalt gebyret elektronisk, vil belø-bet blive tilbageført til din konto. Hvis du ikke har betalt gebyret elektronisk, vil du snart modtage en check på beløbet.

Det er hvad jeg fik ud af at blive snydt.

Venlig hilsen
Hilsen fra
Torben Høffding

5. juni 2015
Uopfordret anmeldelse
Bedømt til 2 ud af 5 stjerner

Godt at have men alt for langsom...

Princippet er fantastisk, men de er enten utrolig underbemandet, druknet i burarakreti eller meget sløset. Jeg er meget tilbøjelig til at tro det er de første to der er problemet.

Med alt respekt for det arbejde de udføre, så er svartiden horribel langsom, og jeg kan bedre og bedre forstå hvorfor virksomheder ikke tager 'truslen' om at forbrugere klager til Konkurrencestyrelsen seriøst.

Det er ikke godt nok at skulle vente alt mellem 6 - 14 måneder på at få løst en sag. Men det er jo ikke KFST der bestemmer hvor mange ressourcer de får til at løse deres opgaver.

13. maj 2013
Uopfordret anmeldelse
Bedømt til 2 ud af 5 stjerner

For langsomme sags gang...

Jeg har selv et par sager inden ved dem og de er skam ikke den hurtigste instans. Den ene af mine sager er afsluttede og der gik der over 1 år.. Den anden tja venter stadigvæk på svar.. De er utrolige søde og forståelige men sags gangen er for lang... Er glad for at vi forbruger har et sted vi kan klage men det tager for langt tid...

12. november 2012
Uopfordret anmeldelse
Bedømt til 3 ud af 5 stjerner

blandet

syntes det er virkeligt godt vi har forbrugerstyrelses men der skal ikke skæres ned hos dem det er umuligt at komme igennem til dem og når man er kommet igang bliver man bare kyldt af det er sku for dårligt men når man er kommet igennem er de flinke

3. april 2012
Uopfordret anmeldelse

Er dette din virksomhed?

Tilegn dig din profil på Trustpilot og få gratis adgang til vores værktøjer, så du kan komme i kontakt med dine kunder.

Få en gratis konto

Dette er Trustpilot

Alle kan skrive en anmeldelse på Trustpilot. En anmeldelse er ejet af personen, som har skrevet den, og vedkommende kan derfor redigere eller slette den til enhver tid. En brugers anmeldelser bliver vist, så længe vedkommendes konto er aktiv.

Virksomheder kan bede deres kunder skrive en anmeldelse ved hjælp af automatiske invitationer. Denne type anmeldelser handler om reelle oplevelser og markeres "Verificeret".

Læs mere om andre typer anmeldelser.

Vi bruger en kombination af dedikerede medarbejdere og avanceret teknologi til at beskytte vores platform. Find ud af, hvordan vi bekæmper falske anmeldelser.

Læs om anmeldelsesprocessen på Trustpilot.

Hér finder du 8 tips til at skrive anmeldelser.

Verificering kan være med til at sikre, at det er rigtige mennesker, der skriver de anmeldelser, du læser på Trustpilot.

Det kan påvirke TrustScoren, når man tilbyder incitamenter i bytte for anmeldelser, eller når man kun spørger bestemte kunder, og det er imod vores retningslinjer.

Læs mere