Der er noget helt galt ... de forsøger at skriver dette på dansk.
Jeg har en åbenlys vel dokumenteret sag, som jeg har indberettet til forbrugerklagenævnet. Denne sag er altså først oprettet hos F. klage nævnet, senere har jeg så modtaget dette afslag, som jeg sætter ind nederst her på siden...
Jeg har ikke mulighed for at klage til anden offentlig myndighed skriver de ....
Nu må i så ta den her, hvor der er mulighed for at oplyse om forskellige folks, firmaers og ikke mindst myndigheders uduelighed.
Hvor vi på en blid måde kan ta loven i egen hånd, når i forsøger at lukke munden os...
HUSK NU I ER HER FOR VORES SKYLD ...
Så hvis der skrives dette fra forbruger forvirringen, som har et offentligt stempel på deres samvittighed og papirer, så tænk jer godt om, det fortjener vi forbrugere...
Hvis jeg som forbruger bliver snydt, er der ingen offentlig instans der skal forhindre mig i at opnå retfærdighed heller ikke jeres...OK !!!
Det kan ikke være rigtigt, at vi i Danmark har visse grupper af varer eller hændelser der i forbindelse med køb af disse varer, så gælder almindelig sund fornuft og loven ikke... som en sådan guppe, kan dække sig ind under, en speciel regel, og lige i mit tilfælde, verørende camping udstyr.
Det foregår forhåbentligt kun i underudviklede lande eller i forbindelse med visse diktaturer... ikke i Danmark vel ???
Hvis det er tilfældet, så er der nogle som forvalter lovene, som ikke har forstand på det. Jeg stiller gerne op til diskution med jer omkring dette.
Kan i så også love, at hvis man bliver kørt ned af en campingvogn, så gør det ikke ondt eller man bliver ikke skadet ?
(o: læg lige mærke til at det er grundlovs dag i dag :o)
I putter en hel masse regler og paragraffer ind i jeres tekst i mail, som i sender mig... Dem kan i mixe med den ene stjerne i får her. Og putte det hele derhen hvor peberet gror, i har nok ikke plads andre steder eller bruge det som løn for jeres arbejde.
Torben Høffding
Forchhammersvej 22,1 tv
1920 Frederiksberg C
Afgørelse
Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen er sekretariat for Forbrugerklagenævnet, og vi har modtaget din klage over køb af 1 stk. Fiamma Privacy Room 350 medi-um, som er en markise til autocamper/campingvogn.
Forbrugerklagenævnet kan ikke behandle din klage, idet klagen ligger uden for Forbrugerklagenævnets kompetenceområde.
Begrundelse for afgørelse
Vi har ved afgørelsen lagt vægt på, at varen er bestanddel/tilbehør til camping-vogn.
Forbrugerklagenævnet har ikke kompetence til, at behandle klagesager vedrø-rende campingvogne samt bestanddele og tilbehør hertil, jf. bekendtgørelsen om forbrugerklager § 3, stk. 3, nr. 5.
Vi kan vejlede dig om, at Forbrugerklagenævnets kompetenceområde fremgår af bekendtgørelse om forbrugerklager §§ 3, 4 og 7, stk. 1. Du kan læse herom ba-gerst i dette brev.
Klagemulighed
Du kan ikke klage over Forbrugerklagenævnets afgørelse til en anden offentlig myndighed.
Klagegebyr retur
Da din sag ikke behandles ved Forbrugerklagenævnet, bliver dit klagegebyr tilbagebetalt hurtigst muligt. Hvis du har betalt gebyret elektronisk, vil belø-bet blive tilbageført til din konto. Hvis du ikke har betalt gebyret elektronisk, vil du snart modtage en check på beløbet.
Det er hvad jeg fik ud af at blive snydt.
Venlig hilsen
Hilsen fra
Torben Høffding
5. juni 2015
Uopfordret anmeldelse