KAST Anmeldelser 

223
•
TrustScore 2.5 ud af 5

2,4

Selvom vi ikke verificerer specifikke påstande, fordi anmeldernes meninger er deres egne, kan vi godt betegne anmeldelser som "Verificerede", når vi kan bekræfte, at der har fundet en forretningsinteraktion sted. Læs mere

Af hensyn til platformsintegriteten scannes alle anmeldelser på vores platform – verificerede eller ej – af vores automatiserede software døgnet rundt. Denne teknologi er designet til at identificere og fjerne indhold, der overtræder vores retningslinjer, herunder anmeldelser, som ikke er baseret på en reel oplevelse. Vi er klar over, at vi måske ikke fanger alle problemer, og du er velkommen til at gøre os opmærksom på det, hvis vi har overset noget. Læs mere

Se, hvad kunderne siger

Bedømt til 2 ud af 5 stjerner

SEPA transfer stuck for over 48 hours, no reply from support I've been using KAST and my transfers have always been credited instantly. On October 1, I sent two SEPA transfers from my own com... Se mere

Virksomheden har svaret

Bedømt til 3 ud af 5 stjerner

Update: resolved. The hold was a Noah verification (Sumsub, proof of address) that never reached my email because KAST had the wrong address on file. Once support fixed the email and re-sent the lin... Se mere

Virksomheden har svaret

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

I'm honestly getting quite frustrated with KAST at this point. I made a SEPA Instant transfer, the money left my bank account, but nothing has appeared in my KAST account. No balance update, no... Se mere

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Well, Kast literally makes spending stablecoins easy. With smooth customer service and comprehensive UX. And also reachable on discord and Twitter. With the Ceo very active and responsible.. also tak... Se mere

Virksomheden har svaret

Virksomhedsoplysninger

  1. Finansiel tjeneste uden banklicens
  2. også i
  3. Alternativ finansieringstjeneste
  4. Betalingsservice
  5. Finansiel institution
  6. Kryptovalutatjeneste
  7. Pengeoverførselsbureau

Om KAST

Skrevet af virksomheden

Money Without Borders

KAST is a stablecoin-powered financial platform built for people who live, work, travel, and earn across borders.

Store, earn, move, and spend supported stablecoins from one account. Access global account features, move money across borders, and use your KAST Card for everyday spending where available.

Built for People Who Move

Whether you're spending at home, traveling abroad, getting paid, or moving money across borders, KAST is designed to help your money move with you.

Available products, cards, payment methods, fees, limits, and other features may vary depending on your location, account eligibility, verification status, and applicable requirements.

Get KAST

KAST FAQs

Choose the Membership That Fits You

Explore KAST membership options and choose the tier that fits how you use KAST. Membership benefits may include different rewards, card options, and additional benefits depending on your tier.

Explore KAST Memberships

KAST for Business

KAST is also built for businesses. KAST Business helps eligible companies manage business funds, pay employees, contractors, and vendors, issue cards to team members, and track company spending in one place.

Built for startups, global teams, and digital-first businesses, KAST Business helps companies manage financial operations across borders while keeping business activity organized and visible.

Explore KAST Business

Need Help?

KAST Concierge is available 24/7 to help with questions about your account, verification, cards, deposits, withdrawals, transfers, and more.

Contact KAST Concierge

KAST is a financial technology company, not a bank. Virtual accounts, payment cards, custody, and on/off-ramp services are provided by licensed partners. Service availability varies by jurisdiction, eligibility, and applicable requirements.


Kontaktoplysninger

Du bør vide

2,4

Under middel

TrustScore 2.5 ud af 5

223 anmeldelser

5 stjerner
4 stjerner
3 stjerner
2 stjerner
1 stjerne

Bed kunder om at skrive en anmeldelse

Denne virksomhed inviterer sine kunder til at skrive en anmeldelse, uanset om den er positiv eller negativ

Har besvaret 83 % af deres negative anmeldelser

Svarer typisk inden for 2 uger

Sådan bruger denne virksomhed Trustpilot

Se, hvordan deres anmeldelser og bedømmelser indsamles, vurderes og modereres.

2,4

Alle anmeldelser

(223)

185 anmeldelser inden for de sidste 12 måneder

Skriv en anmeldelse
Virksomheder på Trustpilot må ikke tilbyde incitamenter eller betale for at skjule anmeldelser. Anmeldelser repræsenterer individuelle brugeres meninger, og ikke Trustpilots mening. Læs mere

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

hello i had an issue with KAst support…

hello i had an issue with KAst support team to be clear it was a campaign during two month 10% cashback rewards from ads platforms i ve spent on those whole two month (more than 8000usd spent) and still didnt get my rewards untiill this day , ive contacted the support team on the app (Concierge) they asked me to give them the transactions id (this was on 10 august) they confirmed that im eligible to get my rewards i should wait 12 hours to receive them it passed two days after with noo news i asked them again and they told me to wait 24/48 hours after that another one from the concierge team told me the rewards for that campaign has fully distributed and if u have not receive them in ur account your not eligible ( before that two members from the support team confirms that im eligible to get those rewards and when i told him the support team has confirmed that im eligible to have that cashback and giving him again the transactions IDS he said allow me few hours to check again and now more than 24hours i get no replies from the support team through the KAST APP ( to be clear i ve contacted the team support more than 10 times

9. august 2026
Uopfordret anmeldelse
KAST-logo

Besvarelse fra KAST

Hi Adam, we’re very sorry for the frustrating experience and the conflicting information you received. We understand how concerning this is, especially after sharing your transaction IDs and waiting for follow-ups.
Our team is actively working on your case and carefully re-checking your campaign eligibility and cashback status. We’ll update you as soon as we have any news or clarification to share.

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Terrible experience and I haven't even started using it

They misspelled my name on the "Beneficiary name" on the global SWIFT account after I provided a clear ID, rendering it useless to me. It's not a slight misspelling as well, and their support ignorantly keeps assuring me "it's fine to use as is", which definitely isn't after I verified with my client.
The customer support's only solution is "close this account and use a new email and phone number to open a new one" instead of owning THIER own mistake and fixing it.
I also suggested closing that account on their end and opening a new one attaching it to my profile and they refused.

14. august 2026
Uopfordret anmeldelse
KAST-logo

Besvarelse fra KAST

We’re sorry for the frustration this has caused. We understand how important it is for your beneficiary name to match correctly, especially for SWIFT transfers.

We’ve shared your issue and the details you provided with our support team so they can review your case. They’ll check what happened and get back to you shortly with an update.

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

All the comments are negative!!

All the comments are negative!!! 🤔 Is the platform really that bad? Should people think twice before using this bank? Are their funds at risk? If they're holding people's money, that's extremely dangerous!! 😑

13. august 2026
Uopfordret anmeldelse
KAST-logo

Besvarelse fra KAST

Thanks for raising your concerns. We take trust and safety seriously and want to make sure accurate information is shared.

We couldn’t identify you as a KAST user based on this review. If you have a specific account-related concern, please contact us at support@kast.xyz so our team can look into it directly.

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

هذه المنصات لديها التحكم الكامل…

هذه المنصات لديها التحكم الكامل باموالكم أحمو أصولكم يحجبون وصولك عنها ولاتوجد جهة لمحاسبتهم لابد ان توكل محاميا متخصصا لهم وفي الغالب من يملكها متنفذ في الدولة شي مقرف للغاية

1. juni 2026
Uopfordret anmeldelse
KAST-logo

Besvarelse fra KAST

نحن نتفهم مخاوفك ونأخذ الثقة والوصول إلى الأموال والمساءلة على محمل الجد. لا تقوم KAST بحظر الوصول إلى الأموال دون سبب، ويتم التعامل مع أي قيود على الحساب من خلال إجراءات مراجعة مناسبة.

يرجى التواصل مع فريقنا عبر البريد الإلكتروني support@kast.xyz أو تقديم تفاصيلك هنا، حتى نتمكن من التحقيق في حالتك والمساعدة في توضيح الخطوات التالية.

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

It is incredibly frustrating to find…

It is incredibly frustrating to find out after depositing money that the platform does not even support your region. To make matters worse, trying to withdraw those funds triggers unexpected fees, meaning you waste both your valuable time and your money. Even their support team acknowledged that there is no way to check if your region is blocked for card transactions until after you have already made a deposit, which is why I prefer #road to millions# because they clearly state their regional restrictions upfront before anything.

30. juli 2026
Uopfordret anmeldelse
KAST-logo

Besvarelse fra KAST

We’re sorry for the frustration this caused. Regional card availability and related fees should be clear before you decide to use the service, and we understand why this experience was disappointing. Please contact us at support@kast.xyz with your account email and region details, and we’ll guide you through the next steps.

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

C est une mauvaise banque a…

C est une mauvaise banque a fuirrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr service client inexistant ... ils ne donnent aucune explication et il bloque un virement de mon compte personel vers mon compte kast . . Se sont des voleurs

23. juli 2026
Uopfordret anmeldelse
KAST-logo

Besvarelse fra KAST

Nous sommes désolés que cela ait été frustrant. Pour certains transferts, une vérification supplémentaire est requise avant que le transfert puisse être effectué. Veuillez vérifier votre e-mail pour trouver la demande de vérification et suivre les étapes requises. Si vous avez besoin d’aide, contactez-nous à support@kast.xyz et nous vous guiderons dans les prochaines étapes.

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

ME HAN BORRADO LA CUENTA SIN NINGUN…

ME HAN BORRADO LA CUENTA SIN NINGUN AVISO Y SIN NINGUN MOTIVO CON MILES DE EUROS ADENTRO Y LOS HE PERDIDO AHORA PARA SIEMPRE NADIE ME AYUDA NI HAY SOPORTE MUCHO CUIDADO AQUI!!!! CON ESTA APLICACION CUIDADO NO DESCARGUEN

23. juli 2026
Uopfordret anmeldelse
KAST-logo

Besvarelse fra KAST

Lamentamos escuchar sobre tu experiencia y entendemos lo grave que es esta situación. Por favor, contáctanos por correo electrónico en support@kast.xyz con el asunto “manilos - Account blocked issue” y explica brevemente el problema para que nuestro equipo pueda revisar tu caso y ayudarte.

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Ho fatto per errore un deposito di 880…

Ho fatto per errore un deposito di 880 euro usando una crypto (monerium Eure) che loro dicono di non supportare. Ho chiesto il recupero, anche tramite pagamento di commissioni, ma niente si sono rifiutati di aiutarmi dicendo che sono soldi persi ormai

21. juli 2026
Uopfordret anmeldelse
KAST-logo

Besvarelse fra KAST

Ci dispiace sapere della tua esperienza e comprendiamo quanto questa situazione possa essere preoccupante.

Monerium EURe non è attualmente un token supportato su KAST. A causa della natura delle transazioni blockchain, i depositi effettuati con token non supportati potrebbero non essere recuperabili. Ti invitiamo a contattare il nostro team di supporto con i dettagli della transazione, così potranno esaminare il tuo caso e confermare quali opzioni, se disponibili, possano esserci.

Apprezziamo il tuo feedback e lo condivideremo con il team mentre continuiamo a lavorare per rendere più chiare le opzioni di deposito supportate.

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Denied service after deposit

I deposited money to access there virtual card.
After deposit found out that they don't support my region.
Now for withdraw there were certain fees.
I wasted my time and fees.
I contacted support and they even acknowledged that there is no way to find if your region is blocked for card or not. You only find it after making deposit.
Which looks scam to me since they can collect fees without providing marketed services.

20. juli 2026
Uopfordret anmeldelse
KAST-logo

Besvarelse fra KAST

We’re really sorry for the frustration and inconvenience. We understand how disappointing this must be.

Please contact our support team, and they’ll review your case to see if there are other ways for you to use your card. We also appreciate your feedback about making regional card availability clearer before deposit, and we’ll share it with the team.

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

I made a deposit and submitted every…

I made a deposit and submitted every document requested, but weeks later my funds are still unavailable. Support keeps saying my case is under review without providing real updates, leaving me frustrated and worried about getting my money back. If I had started with #...gcasco...I would have enjoyed multiple successful payouts and zero support runarounds.

16. juli 2026
Uopfordret anmeldelse
KAST-logo

Besvarelse fra KAST

We’re sorry to hear about your experience and understand how concerning it is when funds remain unavailable. Please contact us at support@kast.xyz with your account details so our team can review your case and provide clearer updates as soon as possible.

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Я пользуюсь множеством крипто-карт и…

Я пользуюсь множеством крипто-карт и проектов и только в этом проекте столкнулся с тем, что меня просто взяли и заскамили на 380$. С картами других проектов все ок. Внезапно одного вечера у меня начали сниматься деньги с левых сервисов к которым я отношение не имею, сначала по 10$ а потом по 180, успел заблокировать карту, но почти под 0 баланс почистили. Карту никуда кроме Google Play не привязывал, как и другие свои карты! Так что боюсь, что либо это скам от самой платформы, либо у них слили базы данных/карт, что в целом в любом случае говорит о том, что лучше обойти сервис стороной. В поддержке отвечают сухо 1 предложением состоящим из 5 слов. Не ожидал, что подобные проекты в 2026 году могут быть скамерскими. Увы - за месяц потратил около 1500 долларов, но более не буду и вам не рекомендую! Берегите свои средства

15. juli 2026
Uopfordret anmeldelse
KAST-logo

Besvarelse fra KAST

Нам очень жаль, что вы столкнулись с такой ситуацией. Понимаем, насколько это неприятно и тревожно. Пожалуйста, напишите в поддержку через приложение и укажите спорные транзакции — команда проверит случай и подскажет дальнейшие шаги. Безопасность пользователей для нас крайне важна.

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Kast Card review: as top ambassadors…


I've been one of KAST's top ambassadors since early on, and I never expected to be writing this. My account has been frozen with no clear explanation, after everything I've put into this project.

I've referred nearly 2,000 users to KAST. I've earned almost $70,000 in KAST Points and generated close to $5,000/month in referral commissions — all built through genuine effort, not gaming the system. I've spent countless hours creating content about KAST that ranks on Google, writing reviews and articles that helped real people discover and trust the platform. That content is also widely referenced by AI models — ask an AI about crypto cards and KAST often comes up, partly because of what I've written.

Last year the Etherfi team reached out about me joining them. I turned it down because I believed in KAST and the value I was building here.

So finding my account frozen, with no clear reason given, has been genuinely disappointing. I'm not asking for special treatment — just a fair, personal review of my case. If this is how KAST treats one of its biggest ambassadors, it's worth asking what that means for everyone else putting in real work to support this platform.

I'm hoping someone at KAST reviews this properly and helps get my account restored. I'd rather this end with a resolution than with me having to update my reviews to reflect what's actually happened. 🙏

6. juli 2026
Uopfordret anmeldelse
KAST-logo

Besvarelse fra KAST

Thank you for everything you’ve contributed to KAST Mr Mohammad, and for sharing your concerns. We understand how disappointing this situation must feel. Our team is already working on your case and reviewing it carefully. Please stay connected with our support team for updates.

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Participei do sorteio de palpites de…

Participei do sorteio de palpites de jogos promovido pela Kast. Foi anunciado que o resultado seria divulgado no dia 8, mas até hoje não houve qualquer divulgação dos vencedores nem qualquer explicação.

Essa falta de transparência é inaceitável. Anunciar um sorteio, definir uma data para o resultado e depois não cumprir nem informar os participantes pode ser considerado publicidade enganosa e prejudica a confiança dos utilizadores.

Espero que a Kast esclareça a situação, publique o resultado do sorteio e cumpra o que foi prometido.

8. juli 2026
Uopfordret anmeldelse
KAST-logo

Besvarelse fra KAST

Pedimos desculpas pela confusão. Já anunciamos que o nosso concurso Matchday foi finalizado. Todos os vencedores receberam e-mails privados, e também compartilhamos o anúncio em nossas redes sociais. Por favor, siga-nos e fique atento às próximas atualizações.

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

I submitted my personal information

I submitted my personal information, a photo of my passport, and all necessary details for account verification. Instead, they closed my account without any clear explanation. They harvested my data and shut me out. This is a fraudulent platform—beware. Thank God I hadn't deposited any money yet, or it would have been stolen too.

They might reply to this review, but it's pure theater for the public. What happens behind the scenes is completely different from the image they try to project.

9. juli 2026
Uopfordret anmeldelse
KAST-logo

Besvarelse fra KAST

We’re sorry for the frustration. Based on the location shown on your review, it appears you are in Belarus. Unfortunately, KAST does not currently support onboarding for this country, so we’re unable to provide services there at this time.

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

KAST let $1,500 get stolen and answered with a copy-paste 'sorry

I am writing to tell you exactly how badly KAST has failed me as a customer.
On 9 July my card was hit with dozens of unauthorized Google Ads charges within minutes — obvious, textbook fraud, the kind any competent financial provider flags and blocks automatically. KAST did nothing. No alert, no block, no confirmation request. The charges just kept going through. The only thing that stopped the bleeding was me freezing the card myself. Your fraud protection is, as far as I can tell, non-existent.
When I did the right thing and contacted your official concierge, I was met with silence. Hours passed with no response — during an active theft, when every minute mattered. A security emergency is exactly when support has to show up, and yours didn't. That gap in your service left me exposed with no help while my situation only got worse.
And when your agents finally did respond, all I received were copy-paste apologies: "We're sorry." "We cannot revert this." "This matter is considered closed." You do not get to decide my matter is closed while I am out roughly $1,500 and you have offered nothing but a form-letter shrug. Telling a robbed customer to "stay calm" and thanking me "for helping you improve" is insulting.
A financial app has one core job: protect people's money and show up when something goes wrong. KAST failed at both. No proactive fraud detection, no timely support, no accountability, no ownership. I trusted you with my money, and you treated the theft of it as an inconvenience to close out.
I am filing a formal complaint with your regulator and a police report. And make no mistake: I will make sure this message is published on every platform I can reach — app stores, Trustpilot, Reddit, crypto and fintech communities, and every review site that will host it. People deserve to know exactly what they are signing up for before they trust KAST with a single dollar. This will not stay a quiet private complaint.
This is the worst experience I have ever had with any financial service.

9. juli 2026
Uopfordret anmeldelse
KAST-logo

Besvarelse fra KAST

We’re truly sorry for the distress and urgency of this situation. Our team is already reviewing your case. Please stay connected with our agent in the same support channel so they can continue assisting you and provide updates as the review progresses.

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Support keeps $2,865.08 locked and ignores police reports for 10 days

Extremely disappointed with Kast support. My account was locked after a routine store purchase, holding exactly $2,865.08 of my own funds. Due to losing my phone and linked email, I requested a data update.
I fully cooperated and provided every single document requested via WhatsApp: an official police report about the lost device, a verification video, and a selfie holding the note "Kast number update" with the current date.
Everything was submitted on June 29th. Since then, total silence. Support agents are contradicting themselves—first saying I can submit via any channel, then demanding emails from the lost account. It has been 10 days of zero communication while my money is held hostage.
Case reference: Ticket #418068. Resolve this immediately and update my account access.

29. juni 2026
Uopfordret anmeldelse
KAST-logo

Besvarelse fra KAST

We’re sorry for the frustration Miguel. Our team reached out via KAST Concierge requesting additional RFI information, but we haven’t received a response yet. Please check your in-app conversation with KAST Concierge and reply there, or contact us again at support@kast.xyz so we can resend the RFI and continue reviewing your case.

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Kast não cumpre suas próprias campanhas…

Kast não cumpre suas próprias campanhas de marketing. Tenho conta na Kast há pelo menos 6 meses para câmbio, mas no dia 05 de julho recebi um email sobre a campanha de taxa 0% (spreads) para compras no cartão. Por causa da promoção, decidi usar o cartão para pagar uma compra no supermercado no valor de R$ 1.797 reais. Ao conferir no app o débito, fui surpreendido com o valor de US$ 396, o que fica acima de 2 mil reais. Depois lendo o email, dizia que a taxa cobrada seria estornada para o saldo, mas o que não aconteceu. Tentei contato por chat e por email, trocando muitas mensagens e enviando comprovantes para eles mas sem sucesso. Para piorar, a cada interação, como muda o atendente, é como se a pessoa não tivesse acesso ao histórico, o que torna cansativo ter que explicar tudo novamente. Eu espero que este relato sirva de alerta e que a empresa se responsabilize pelas suas próprias campanhas e faça o reembolso dos 14% de acréscimo no valor da minha compra.

6. juli 2026
Uopfordret anmeldelse
KAST-logo

Besvarelse fra KAST

Lamentamos pela frustração e entendemos como essa experiência foi decepcionante. Nossa equipe de suporte já analisou seu caso e compartilhou orientações. A cobrança extra parece estar relacionada ao POS do estabelecimento, que processou a transação em USD em vez de BRL, o que pode gerar um alto custo de conversão fora do controle da KAST. Para evitar isso, selecione sempre BRL/moeda local ao pagar com um cartão internacional.

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

WARNING

WARNING: KAST App is Freezing User Funds and Closing Accounts Without Explanation!

Do not trust KAST with your money. They are arbitrarily closing accounts, withholding user funds, and lying about account statuses.

Here is exactly what they just did to me:

The Lie: KAST support explicitly told me in writing that my account had no issues and would be unsuspended shortly.

The Reality: Right after assuring me everything was fine, they sent a generic email closing my account permanently and freezing my funds.

The Excuse: They shut me out completely and locked up my hard-earned money all because of a few declined transactions.

I have full screenshot proof of the entire conversation where their team promised my account was safe, right before they pulled the rug and stole my access to my funds. They are now hiding behind copy-pasted "Terms of Service" emails and refusing to offer an appeal process or return my money.

To the KAST Team / Support:
I demand an immediate manual review of this situation and the immediate release of my funds. Keeping a user's money hostaged over standard declined transactions is fraudulent and unacceptable.

To everyone else: Protect your money and stay far away from this platform. They will assure you your account is safe one minute, and steal your liquidity the next.

#Fintech #KAST #KastApp #ScamAlert #Finance #Crypto #VirtualCard

1. juli 2026
Uopfordret anmeldelse
KAST-logo

Besvarelse fra KAST

We’re sorry about this — it’s not the experience we want you to have. We couldn’t locate your account using the name mentioned here, so please email us at support@kast.xyz with the subject “Account Blocked and funds freezed Saman Sadegi” so we can identify your case and review it. Thank you

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Unpaid Refferal Bonuses

**Complaint Regarding Unpaid Referral Bonuses**

I am writing to file a formal complaint regarding my experience with Kast's referral program.

I invited several friends to join Kast through my referral link. Every single one of them is a real person, successfully completed the KYC verification process, and made the required qualifying transaction of over $100, exactly as stated in the referral program's terms.

Shortly after meeting all the requirements, both my account and the accounts of my referrals had their balances frozen without any clear explanation. After contacting customer support, I was told that the case would undergo a review. This review lasted approximately 15 days.

At the end of the review, Kast removed approximately **$464** in referral bonuses that I had legitimately earned. The only explanation provided was that the referrals were allegedly "not genuine referrals."

This accusation is completely unfounded. My referrals are genuine individuals who made legitimate purchases from online stores. There was no abuse of the referral program, no fake accounts, no duplicate identities, and no fraudulent activity. Every participant complied with the required verification process and fulfilled all of the promotional conditions.

Despite providing no meaningful evidence or detailed explanation, Kast refused to honor the referral rewards that were promised under its own program.

In my opinion, this demonstrates a lack of transparency and raises serious concerns about the fairness of Kast's referral program. Customers who comply with all published requirements should not have their rewards withheld based on vague and unsupported claims.

I request that Kast conduct a proper review of my case, provide a detailed explanation supported by evidence for its decision, and pay the referral bonuses that were legitimately earned.

Until this matter is resolved, I cannot recommend Kast to others due to my experience.

EDIT : Email sent after kast replied to this review, still no answer regarding my case.

UPDATE : Its 06/07/2026 today and the rewards are still not credited, and KAST has not even replied to my email

DO NOT TRUST THIS PLATFORM regardless of what they say

27. juni 2026
Uopfordret anmeldelse
KAST-logo

Besvarelse fra KAST

Please email us at support@kast.xyz with the subject “$464 - Reward Frozen” so we can identify your case and review it.

KAST has paid millions in referral and rewards payouts, and most users are participating properly and getting paid. However, we’ve identified around 3,000 accounts generating fake activity and have withheld just over $100,000 in related rewards. If you’re referring real people who genuinely use KAST, you have nothing to worry about.

If you believe your reward was frozen by mistake, please contact us and we’ll review your case.

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

This platform has the worst KYC process…

This platform has the worst KYC process I've ever seen; it's like they're trying to collect all of your information for other purposes. All you get are automated replies that go on and on, to the point where your inbox is full and can't open or reply anymore. And when you finally lose patience and can't provide any more information, they reject you completely, abandoning you and not allowing you to re-verify.

26. juni 2026
Uopfordret anmeldelse
KAST-logo

Besvarelse fra KAST

We’re sorry you had this experience. KYC is required for security and compliance, and we only request information needed to verify identity - not for any other purpose.

We also understand how frustrating repeated automated messages can be. If your verification was rejected and you’d like to try again, please contact our support team for a manual review and KYC reset: email support@kast.xyz

Dette er Trustpilot

Alle kan skrive en anmeldelse på Trustpilot. En anmeldelse er ejet af personen, som har skrevet den, og vedkommende kan derfor redigere eller slette den til enhver tid. En brugers anmeldelser bliver vist, så længe vedkommendes konto er aktiv.

Vi bruger en kombination af dedikerede medarbejdere og avanceret teknologi til at beskytte vores platform. Find ud af, hvordan vi bekæmper falske anmeldelser.

Læs om anmeldelsesprocessen på Trustpilot.

Hér finder du 8 tips til at skrive anmeldelser.

Verificering kan være med til at sikre, at det er rigtige mennesker, der skriver de anmeldelser, du læser på Trustpilot.

Det kan påvirke TrustScoren, når man tilbyder incitamenter i bytte for anmeldelser, eller når man kun spørger bestemte kunder, og det er imod vores retningslinjer.

Læs mere