Vi har været i torsdags i Bjerne…
Vi har været i torsdags i Bjerne Nielsen Skive til at se en Ford fiesta ved pris 144.900 og vi har aftalt at komme på søndag til at købe den bil. På fredag de har skiftet pris til 152.900 fordi de vil gerne tjene mere. Når jeg har snakket med salgsafdeling de sagde at I bestemmer prisen når de vil og de var forkert pris 😂. I skal ikke købe fra der fordi de er ikke seriøst og de har en dårlig service!

