Jeg fik en fin service
Jeg fik en fin service af Husfinans tilbage i 2008.
Det er lidt mærkeligt at de er gået konkurs, men det er jo finanskrise så det kan være derfor.
Det var ellers flinke damer der sørgede for at mit lån blev hurtigt kørt igennem.
Hilsen,
Jimmy Hansen, Kalundborg
