Selvom vi ikke verificerer specifikke påstande, fordi anmeldernes meninger er deres egne, kan vi godt betegne anmeldelser som "Verificerede", når vi kan bekræfte, at der har fundet en forretningsinteraktion sted. Læs mere

Af hensyn til platformsintegriteten scannes alle anmeldelser på vores platform – verificerede eller ej – af vores automatiserede software døgnet rundt. Denne teknologi er designet til at identificere og fjerne indhold, der overtræder vores retningslinjer, herunder anmeldelser, som ikke er baseret på en reel oplevelse. Vi er klar over, at vi måske ikke fanger alle problemer, og du er velkommen til at gøre os opmærksom på det, hvis vi har overset noget. Læs mere

Se, hvad kunderne siger

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Had ours for 3.5 years, it's just been scrapped. Awful customer service when we recieved it, didn't come with instructions, a lot of the bed wasn't as described or pictured, the first base broke after... Se mere

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Been holding off writing this review but I cant any longer. I am so disappointed in this purchase of this bed ,from day 1 I had problems , Late delivery , Faulty parts, Poor customer service and no... Se mere

Virksomheden har svaret

Bedømt til 2 ud af 5 stjerner

Purchased a grey bed last year. Initially the sides were a different colour to the ends so more had to be sent out. I was asked to dispose of these myself. A second set were sent that didn’t fit toget... Se mere

Virksomheden har svaret

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Well we wanted something special and our smooth velvet ivory sleigh bed is that and more . Beautiful craftsmanship, easily assembled too which is always a bonus. The company replies promptly when you... Se mere

Virksomhedsoplysninger

  1. Soveværelsesmøbelbutik

Oplysningerne kommer fra forskellige eksterne kilder

Get the best deals for luxury beds, ottoman sleigh beds & luxury bedroom furniture in the UK. Save up to 60% on regular prices. Free UK delivery.


Kontaktoplysninger

2,4

Under middel

TrustScore 2.5 ud af 5

236 anmeldelser

5 stjerner
4 stjerner
3 stjerner
2 stjerner
1 stjerne

Sådan bruger denne virksomhed Trustpilot

Se, hvordan deres anmeldelser og bedømmelser indsamles, vurderes og modereres.

Virksomheder på Trustpilot må ikke tilbyde incitamenter eller betale for at skjule anmeldelser. Anmeldelser repræsenterer individuelle brugeres meninger, og ikke Trustpilots mening. Læs mere

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Had ours for 3.5 years

Had ours for 3.5 years, it's just been scrapped. Awful customer service when we recieved it, didn't come with instructions, a lot of the bed wasn't as described or pictured, the first base broke after a month and when we took the mattress off we saw the mesh hadn't been soldered to the frame. They begrudgingly, after I left a negative review and threatened them with further action, sent a replacement base. They refused to take the existing faulty one with them so I had to pay for it to be removed. The bed hasn't stopped creaking. We've had to tighten the screws weekly up until a few months ago where the frame itself snapped! The wooden slats were the thinnest, cheapest bits of scrap wood you could imagine and it's a miracle it's lasted this long. All in all, had 3 years of use where it wasn't unusable and even then it was flimsy and poor quality. They're currently undergoing rebranding after filing for bankruptcy and liquidating. DO NOT RISK IT. They have also opened up under a new name "Amareliving". Please be cautious, it's not worth it. They may offer warranties and guarantees but you cannot claim on them if they liquidate, like they did to me.

17. februar 2025
Uopfordret anmeldelse
Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Awful

Honestly, when we first received the bed it was beautiful but we had to get so many bed frames sent to us because they kept bending!! When I left a bad review I was asked if I could take it down and I’d have a £50 refund so I done that, but I just can’t not leave another bad review, it’s been nothing but problems, and now the frame parts have bent and we can’t even use the bed now, we paid so much money for it and it’s the worst quality in the world, I’ve been to ikea and had much better beds than this I can’t get over it

6. marts 2024
Uopfordret anmeldelse
Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Dishonest Hugo and sons

My original review was removed!!!

I ordered the bed. When it came I saw Daniel drag the bed parts on the floor as he carried it out to my door because it was heavy. He came alone. When I stated to him and had shown him the damage he suggested still taking the bed and he will get the manager to send a new one but when I asked to call Hugo and Sons he said he didnt have their number and he would get the manager to do it. This seemed weird so I refused to take it. He left and I reordered another one and contacted Hugo.... they called me to check why I ordered 2 beds and then I explained and they said they would get the new one out. I had then after a week and a half I was asked when to deliver the new one which seemed very quick. So I asked if it was the new one and they stated it was. When it arrived it was the same bed again with all the bed studs grazed on both head and foot of boards and the side board corner. The 2 delivery guys had also seen this and called their manager right away. When I stated it was Daniel who came b4 and he was alone they was all very confused. The manager was in New Zealand and said he would get on it and apologised. It turnt out Daniel the first courier stated my partner dropped the bed. So I asked if my partner dropped the bed why would he take it back in his van? Why is there scratches if he dropped it?
Now the company are stating the 2nd bed is new freshly made. They said they would look into it and then took Daniel side repeating in the chat that my partner dropped it. MY PARTNER NEVER TOUCHED THE BED. THEY HAD TO CARRY THE BED TO THE SECOND FLOOR. Y WOULD MY PARTNER HELP 2 MEN DELIVER A BED? THEY REDELIVERED THE ORIGINAL BED THE DRIVER DRAGGED ON THE FLOOR BEFORE DELIVERY TO MY DOOR.

3. december 2022
Uopfordret anmeldelse
Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Paid in full for ottoman bed

Paid in full for ottoman bed - Still not been delivered after nearly 5 weeks. Unable to contact and appear to have shut down and re opened under another name

20. oktober 2023
Uopfordret anmeldelse
Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

We have paid for our goods in full and…

We have paid for our goods in full and unless we here from you by Monday we will be contacting our bank to arrange that money we have paid you is refunded to us , hopefully we don't have to do this or take legal action , would appreciate a reply from yourselves immediately as all other messages have been ignored ,John Eddison

13. oktober 2023
Uopfordret anmeldelse
Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Love my headband

Love my headband. Quite heavy and really well made. Lovely colour and fabric. Arrived when they said it would. I would definitely recommend Hugo & Sons

17. juni 2023
Uopfordret anmeldelse
Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Company in liquidation

Ordered a bed last year for my daughter and everything was amazing from the quality, delivery and customer service.
However recently i tryed to order a bed for myself payed the deposit and then tryed to get into contact with them to pay the rest but no response!
No phone number, live chat not working, and emails and messages you write on social media are ignored! So I done some research on the .gov website and found they've missed thier accounts deadline and have now filed to be dissolved! Yet thier website is still live and thier still taking orders and people's money!! Avoid at all costs!!! Used to be a great reliable company but unfortunately has now gone bust! I got striaght onto the bank and disputed my payment..waiting for a refund!
Do not order from this company and if you have I suggest you request a refund through your bank immediately!

5. oktober 2023
Uopfordret anmeldelse
Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Once ok now avoid

I ordered from this company in 2021 and had no issue with my order. However having ordered from them again other than confirmation of my order they have ignored emails and i’ve had no contact about my delivery.

From reading other reviews it seems that orders aren’t being dispatched which is such a shame as the customer service i received in 2021 was great. Sad to see a company run into the ground

8. september 2023
Uopfordret anmeldelse
Bedømt til 2 ud af 5 stjerner

Poor customer service and after sales support

I purchased 2 double beds with mattresses from this company in late 2020, initially we had no issues, although there were/are some noticeable flaws, esp. with regards to the ottoman closing frame appearing slightly flimsy and some hole positionings were a bit off when building the beds. I didn’t particularly find that they are of an exceptional quality or craftsmanship but they looked nice in our children’s rooms.

2 years later, I emailed to ask them for the supplier name of a part I needed to replace, however, rather than simply give me the name, we went back and forth over email for approx 3 months (March to May 2023) about who I could contact for the replacement part (which I fully advised I was happy to pay for), I received some nonsense response about the bed being out of warranty and they couldn’t provide a free part when I hadn’t at all mentioned I would be expecting a part for free (in fact my initial enquiry stated I would be buying the replacement part) I also wasn’t enthralled with the way I had been spoken to over email as I was advised that I wasn’t a priority, as they were prioritising current customers and orders, so even if they could arrange for the replacement part to be sent to me (again no supplier name) there’s no guarantee or date as to when I would be in receipt of anything. The lack of a direct telephone number to talk to an actual human left me completely and utterly exasperated and in the end I told them to forget about giving me the name of the supplier/ordering the part esp as there was no guarantee as to when I would receive this spare part I would be paying for, if at all!

Piece of advice, if you are someone who would like some support with issues ie. after sales care, just to manage your expectations, it doesn’t exist with this company. The bed in question is currently still broken as I am painstakingly looking for and trying to source a replacement part!

After reading some of the earlier reviews, It appears the 2 year mark is the magic number, I had in the email exchange, with this company, wrongly assumed my 6 year old son who is very slim and lightweight had somehow caused damage to the gas pistons/bracket by being a bit ‘jumpy’ on his bed, when it appears this is more than likely a design fault/issue with the bed itself!

31. marts 2023
Uopfordret anmeldelse
Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

I ordered and paid for a headboard on…

I ordered and paid for a headboard on 6th july 2023 and have had no contact whatsoever from this company apart from confirmation of my order. I have emailed numerous times and also used the live chat on their website and still have had NO reply. Im beginning to believe i have been scammed

2. september 2023
Uopfordret anmeldelse
Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Terrible Customer Service

We ordered a bed from Hugo and Sons due to the beds being described as 'luxury' and '100% quality guaranteed'. The bed arrived and the first impressions were that it was a lovely bed and we were happy. However like so many other reviews have stated faults started to appear with the bed making creaking sounds. We contacted Hugo and Sons many times for support on how to fix this problem. They asked us to send a video of the issue which we did and they never responded. I sent email after email. Only when I threatened with an online review did I get a response (as others have also pointed out on here). There is no phone number to call and everything is done by email. There is no personal signature on the email either so you do not even know who you are communicating with. In all my life I have never received such rude emails from a business in a similar manner to other reviews on here. A luxury bed should last more than one year without showing problems. I would avoid this company at all costs.

22. maj 2023
Uopfordret anmeldelse
Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

I ordered a superking headboard on the…

I ordered a superking headboard on the 20th April and i have not received it yet !
I have emailed the company twice and have not had a response. There is no telephone number to call them
I think they are scammers.
I will contact Trading Standards or BBC watchdog if i don't get a refund or my order.

20. april 2023
Uopfordret anmeldelse
Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

I purchased a headboard from Hugo and…

I purchased a headboard from Hugo and sons in April it arrived in May after unpacking it I noticed one of the legs you attach to the headboard was damaged it had a split in it I contacted Hugo and sons to inform them and asked for a new to be sent. no response from them till the beginning of June they asked for a photo which I did straight away I’m still waiting for a response from them now and unable to use my headboard the customer service is terrible. Unable to speak to anybody because there is no phone number !!

15. juni 2023
Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Responsive to customers.

Whilst awaiting my order, I amended the size of the headboard.
I emailed this through on a Saturday and received a response on Sunday, with a follow up on Monday.

17. maj 2023
Uopfordret anmeldelse
Hugo & Sons-logo

Besvarelse fra Hugo & Sons

Hi Paula,

We did in fact message you when you placed your order to confirm the fabric choice as your order did not show. However, you didn’t come back to us. We have now responded to you and informed you that we need you to confirm your choice. We don’t think it’s very fair for you to leave such a negative review when we have done nothing wrong. We were waiting for your response and will now speedily prepare your order.

Furthermore, you have messaged us to say you would like to amend your order two days ago to a different size. We accommodated your request. We have sent you three emails chasing this since then and have not heard back.

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

I paid for samples of fabric over a…

I paid for samples of fabric over a month ago and never received them. I contacted via email numerous times and guess what zero response. I tried through your comms system and nothing. I’m so thankful I never bought the bed before ordering the sample. I would never use or trust this company. Although their Instagram account looks great something don’t sit right with the amount of followers you have against the amount of actual likes you have per post. Your 5 star reviews are all questionable as far as I’m concerned and you only respond on here when there’s a bad review… I wonder why?
5th may 2024
So I am now adding to this review as I have received a response following my negative review. It was not about the £4.99 it was about the principle of the matter. However, your response is not even apologetic it is threatening to take a customer to a small claims court. My bank tried communicating with you and had no luck too. I will be issued a refund soon. Thanks again and good luck.

1. april 2023
Hugo & Sons-logo

Besvarelse fra Hugo & Sons

Dear Eileen,

We are not sure what has caused such aggressiveness and resentment from you simply because you have not yet received your £4.99 samples. We can’t actually find an email from you requesting this or your order under ‘Eileen’. You can simply request a refund if you have not received your sample although I can confirm all samples have been posted via Royal Mail. It could simply be that it has been lost in the post?

It seems like you are very angry and upset and directing this towards us unreasonably.

To call our company crook, sham, scam and fake is defamation. We are taking this review further for defamation, outside of Trust Pilot. Our reviews are not fake and they are approved by Trust Pilot otherwise Trust Pilot would remove them. The reviewers are usually asked to provide an order number which majority have.

We find your review shocking and entirely unreasonable. Once you have provided us with more information about your identity, you will be hearing from us further.

We are very disappointed in your review

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Highly recommend Hugo & Sons to all!!

We received our third bed from Hugo & Sons and can now say all the beds in our home are supplied by this company! We are highly satisfied and would recommend Hugo & Sons to all- it is money worth spending. Quality is impeccable and the beds arrived just as expected. Quick and reliable service. Workers are very helpful and it is very easy to place an order. Massive thank you to Hugo and Sons!!

28. marts 2023
Uopfordret anmeldelse
Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Lovely bed and lovely experience!

Hugo & Sons delivered the most beautiful beds for me and my family! They were very efficient with the delivery and also accommodated to a date which suited us as our moving date was delayed but they worked really well with us. The delivery service was amazing, the two guys were so helpful. The beds came as per advertised and look lovely in our home. I would defo recommend!

28. februar 2023
Uopfordret anmeldelse
Bedømt til 4 ud af 5 stjerner

Really good quality and lovely design

Really great product and quality item. I ordered a bedding box/ottoman box for the end of my bed. It’s very heavy and well made. The whole process took 6 weeks from order to delivery which is very good. I dropped one star as I reached out via email and didn’t get a reply until after delivery. As it happens my order was fine but not sure why it took so long to email me back? I would recommend this company.

11. marts 2023
Uopfordret anmeldelse
Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Great service, price and beds!

Bought my sons single beds back in 2020 and they still look new, very happy with this purchase, so am about to purchase myself a new bed.

26. februar 2023
Uopfordret anmeldelse
Hugo & Sons-logo

Besvarelse fra Hugo & Sons

Thank you so much Tiana for your review!

Dette er Trustpilot

Alle kan skrive en anmeldelse på Trustpilot. En anmeldelse er ejet af personen, som har skrevet den, og vedkommende kan derfor redigere eller slette den til enhver tid. En brugers anmeldelser bliver vist, så længe vedkommendes konto er aktiv.

Virksomheder kan bede deres kunder skrive en anmeldelse ved hjælp af automatiske invitationer. Denne type anmeldelser handler om reelle oplevelser og markeres "Verificeret".

Læs mere om andre typer anmeldelser.

Vi bruger en kombination af dedikerede medarbejdere og avanceret teknologi til at beskytte vores platform. Find ud af, hvordan vi bekæmper falske anmeldelser.

Læs om anmeldelsesprocessen på Trustpilot.

Hér finder du 8 tips til at skrive anmeldelser.

Verificering kan være med til at sikre, at det er rigtige mennesker, der skriver de anmeldelser, du læser på Trustpilot.

Det kan påvirke TrustScoren, når man tilbyder incitamenter i bytte for anmeldelser, eller når man kun spørger bestemte kunder, og det er imod vores retningslinjer.

Læs mere