Dybt uprofessionelt - og måske ulovligt?
Jeg må godt nok indrømme, at jeg er MEGET vred på dem nu! :( Jeg har siden før coronakrisen startede (dvs. i næsten tre måneder), forsøgt at komme i kontakt med dem et utal af gange. Jeg har - uden at overdrive - sendt dem 8 mails, ringet til dem 21 gange (5 gange i den sidste uge alene), og skrevet til dem via deres hjemmeside 2 gange. Alt sammen uden svar :S
Det er simpelthen for dårlig!!
Hvorfor kan man ikke komme i kontakt med dem, eller melde sig ud?!
Er det overhovedet lovligt?
______
Update: som sidste forsøg på kontakt, skrev jeg til dem via Facebook i går - og jo, de har skam læst min beskeder, men vil bare ikke svare tilbage... Det er jo komplet uprofessionelt! :(



