Heuverlingautos Anmeldelser 2

TrustScore 3 ud af 5

2,9

Selvom vi ikke verificerer specifikke påstande, fordi anmeldernes meninger er deres egne, kan vi godt betegne anmeldelser som "Verificerede", når vi kan bekræfte, at der har fundet en forretningsinteraktion sted. Læs mere

Af hensyn til platformsintegriteten scannes alle anmeldelser på vores platform – verificerede eller ej – af vores automatiserede software døgnet rundt. Denne teknologi er designet til at identificere og fjerne indhold, der overtræder vores retningslinjer, herunder anmeldelser, som ikke er baseret på en reel oplevelse. Vi er klar over, at vi måske ikke fanger alle problemer, og du er velkommen til at gøre os opmærksom på det, hvis vi har overset noget. Læs mere

2,9

Middel

TrustScore 3 ud af 5

2 anmeldelser

5 stjerner
4 stjerner
3 stjerner
2 stjerner
1 stjerne

Ingen anmeldelsesinvitationer registreret

Denne virksomhed har ikke inviteret sine kunder til at skrive anmeldelser, så anmeldelserne er muligvis ikke repræsentative

Sådan bruger denne virksomhed Trustpilot

Se, hvordan deres anmeldelser og bedømmelser indsamles, vurderes og modereres.

Virksomheder på Trustpilot må ikke tilbyde incitamenter eller betale for at skjule anmeldelser. Anmeldelser repræsenterer individuelle brugeres meninger, og ikke Trustpilots mening. Læs mere

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Wegblijven.

Vorige week een auto bij deze man gekocht, we hebben geen geld om nieuwe auto's te kopen dus houden we het bij auto's van rond de 1000-1500 euro.
Over het algemeen zijn we dan wel weer een jaar geholpen.
Deze keer liep het anders.
Een auto gekocht, prachtig verhaal erbij over een oude man en vrouw dood, het geijkte, en die had de auto bij hem ingeleverd en een andere gekocht.
Ben niet van zulke verhalen, maar goed, laat maar gaan.
Bij de testrit ging het allemaal redelijk goed, geen opvallende dingen.
Dus ik de auto kopen.
Na een dag of 2, een kilometer of 50 hoorde ik een lichte piep tijdens het intrappen van mijn koppeling.
Volgende dag was het weer weg, dus ik denk, toeval.
Gisteren begon hij weer te piepen, nu een 300 km gereden, dus ik eens op zoek naar de oorzaak, kwam via internet al snel op de druklager uit.
En ook dat dit geluid tijdelijk te verhelpen is door wat extra smering.
Vandaag moest ik mijn vrouw wegbrengen en daarna door naar Hardinxveld, maar op de A27 even in de file gestaan, waar ik merkte dat hij steeds moeilijker in zijn 1 ging en het gepiep werd steeds erger.
Uiteindelijk in Hardinxveld geen beweging meer in de versnellingspook te krijgen.
Dus ik bel de beste man van de garage met de vraag of er een oplossing te bedenken is.
Het enige wat ik eigenlijk wilde is dat hij me ophaalde en de auto bij hem zou parkeren en zorgen dat ik thuis zou komen, dat mag ik van 1000 euro toch wel als minste klantvriendelijkheid zien.
Meneer was heel stellig, ik had niets te willen, niets te vertellen en wat hem betreft sloeg ik meteen al een verkeerde toon aan omdat ik van alles eiste, en of ik dacht dat hij zelf niets te doen had.

Nou, dat dacht ik niet, maar een beetje hulp had wel fijn geweest aangezien ik nog geen 2 kilometer bij zijn bedrijf vandaan stond.

Auto kopen?
Mijn advies, blijf bij deze meneer vandaan.
Ik verwacht geen nieuwe auto voor 1000 euro, maar wel een die als deze verkocht wordt voor goed, dat hij me verder brengt dan 400 km....
En als dat dan niet zo is, een beetje hulp verwacht.

Praten kan meneer prima, handelen ook, verder is meneer onbekwaam als autohandelaar.

4. marts 2026
Uopfordret anmeldelse
Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

1 ster voor het fantastische acteerwerk!

1 ster voor het fantastische acteerwerk van de verkoper!

Of we een review willen schrijven vroeg de verkoper!
Tuurlijk zei ik... maar dat doe ik nooit meteen!
Eerst even een weekje rijden.

Ja Corrie, ik hoor je nog zeggen... "Alleen gefrusteerde mensen schrijven een negatieve review"
Dat is de enige waarheid wat je op de dag van de aankoop hebt gezegd!

Wij kochten een Opel Mariva.... "van een klein oud dametje geweest"... Ja ja zal best.
Aangegeven dat je de koppeling voelt schakelen (automaat)
"Dat is even wennen" beaamt Corrie.... Nee dat is gewoon niet goed!!
Ook hebben we aangegeven dat de auto naar rechts trekt. Hij zou de volgende dag apk gekeurd worden en Corrie zou hem uit laten lijnen. Deze afspraak kwam hij ook niet na.
3 dagen na de aankoop was het feest, ik stond stil en kon niet vooruit en niet achteruit.
We hebben dit gemeld en aangegeven dat we hem gaan laten uitlezen. Meneer leek meegaand en bood hulp.
Zo gezegd zo gedaan.

De easytronics stuk! Bij een auto van deze leeftijd en km-stand kan je de klok erop gelijk zetten dat het complete koppel-systeem hiermee naar z'n mallemoer is.
De kosten oplopend tot om en nabij de €2000,-
Corrie wilde best mee betalen aan de reparatie hiervan, €250,-!
We hebben aangegeven dat we deze auto niet vertrouwen en hem te koop aanbieden aan hem.... €1000,- wilde hij er voor geven... of toch niet! Hij had zich even vergist en wilde €750,- geven.
Grappig hoor als je €2400,- betaald en de verkoper claimt een prima auto verkocht te hebben! Maar als de auto prima in orde is, dan koop je hem toch gewoon terug voor minimaal 2000,-
We hebben wel 3 dagen... of eigenlijk 2,5 dag kunnen rijden!
Ook nog een dingetje... Corrie biedt geen garantie aan en daar zit onze fout.. te enthousiast en daardoor niet oplettend en te goed van vertrouwen.
Er keihard overheen gelezen dat "Het boven benoemde voertuig is bereden en wordt verkocht zonder garantie"

Nee naar mijn inziens weet Corrie dondersgoed wat hij verkoopt en "verdiend" hij een leuke boterham met zijn schroothoop!!
Deze man heeft een goede babbel, komt fris en fruitig over maar wat hij doet is gewoon mensen oplichten!

Wij raden deze garage af!
De lessen die wij geleerd hebben en mensen willen meegeven:

- Koop nooit een auto zonder BOVAG garantie!!

- Koop een volle automaat of een volle schakel auto. Geen robot-gestuurd systeem want dat is gegarandeerd ellende!

- Mocht je de auto kopen met een nieuwe apk-keuring, lees dan vooral zelf het rapport even goed door!! Het reparatiepunt is benoemd bij het afhalen van de auto. Het adviespunt... "schokdemper aanwezig die lekkage vertoont (AC2/nat APK) is te verwachten dat deze binnenkort niet meer aan de APK eisen voldoen."
Kosten voor het vervangen van de schokdempers achteras tussen de €200,- en €400,-
Het vervangen van de schokdempers op de vooras tussen de €300,- en de €600,- +
(Kostenplaatje van de schokdempers heb ik opgezocht op internet)

Wees gewaarschuwd mensen, wij zijn nu genoodzaakt voor de 2e keer in 1 maand tijd een "nieuwe" auto te kopen!!

Nog geen uur nadat wij de auto terug verkocht hebben aan Heuverling auto's biedt hij deze alweer aan voor € 2290,-
Het bestaat niet dat hij alle mankementen binnen dat uur verholpen heeft!

28. februar 2026
Uopfordret anmeldelse

Er dette din virksomhed?

Tilegn dig din profil på Trustpilot og få gratis adgang til vores værktøjer, så du kan komme i kontakt med dine kunder.

Få en gratis konto

Dette er Trustpilot

Alle kan skrive en anmeldelse på Trustpilot. En anmeldelse er ejet af personen, som har skrevet den, og vedkommende kan derfor redigere eller slette den til enhver tid. En brugers anmeldelser bliver vist, så længe vedkommendes konto er aktiv.

Virksomheder kan bede deres kunder skrive en anmeldelse ved hjælp af automatiske invitationer. Denne type anmeldelser handler om reelle oplevelser og markeres "Verificeret".

Læs mere om andre typer anmeldelser.

Vi bruger en kombination af dedikerede medarbejdere og avanceret teknologi til at beskytte vores platform. Find ud af, hvordan vi bekæmper falske anmeldelser.

Læs om anmeldelsesprocessen på Trustpilot.

Hér finder du 8 tips til at skrive anmeldelser.

Verificering kan være med til at sikre, at det er rigtige mennesker, der skriver de anmeldelser, du læser på Trustpilot.

Det kan påvirke TrustScoren, når man tilbyder incitamenter i bytte for anmeldelser, eller når man kun spørger bestemte kunder, og det er imod vores retningslinjer.

Læs mere