Brug din tid (og penge) hos andre helsekost-shops
Første gang jeg bestiller hos Helsekosten, modtager jeg en mail (umiddelbart efter ordreafgivelse) om, at de ikke kan levere mit produkt, så derfor annullerer de hele min ordre.
Anden gang jeg bestiller hos dem, annullerer de min ordre, da de har skrevet forkert pris og skriver:
“Vi må beklage at der desværre har sneget sig en stor taste fejl ind på vores side, mht osteoremin forte, derfor vi må annullere din bestilling.
Der står under vores betingelser fremhævet med rødt, at vi tager forbehold for taste fejl, og dermed mulighed for at annullerer en sådan bestilling.”
Useriøst foretagende.
Jeg lægger mine penge (og tid) hos nogle af de 30 andre webshops, der tilbyder helsekost - for de har korrekt pris og opdateret hjemmeside!






