Det skønneste center med plads til alle
De skønneste mennesker og den vildeste instruktører
Selvom vi ikke verificerer specifikke påstande, fordi anmeldernes meninger er deres egne, kan vi godt betegne anmeldelser som "Verificerede", når vi kan bekræfte, at der har fundet en forretningsinteraktion sted. Læs mere
Af hensyn til platformsintegriteten scannes alle anmeldelser på vores platform – verificerede eller ej – af vores automatiserede software døgnet rundt. Denne teknologi er designet til at identificere og fjerne indhold, der overtræder vores retningslinjer, herunder anmeldelser, som ikke er baseret på en reel oplevelse. Vi er klar over, at vi måske ikke fanger alle problemer, og du er velkommen til at gøre os opmærksom på det, hvis vi har overset noget. Læs mere
Ingen anmeldelsesinvitationer registreret
Denne virksomhed har ikke inviteret sine kunder til at skrive anmeldelser, så anmeldelserne er muligvis ikke repræsentative
Sådan bruger denne virksomhed Trustpilot
Se, hvordan deres anmeldelser og bedømmelser indsamles, vurderes og modereres.
De skønneste mennesker og den vildeste instruktører
Totalt uorganiseret. Man ved aldrig om timen bliver til noget, om træneren møder op, eller om hun har sovet over sig.
Har også prøvet at vikaren ikke havde fået den rigtige nøgle. Trænerne er rigtige søde , men de har ofte problemer med anlægget osv.
Derfor jeg ikke går der mere
Helsekompagniet er et sted med mange super dygtige trænere og undervisere. De viser alle at det er noget de brænder for, som helt klart er med til, at jeg synes det er fedt at træne der. Der er altid super musik at træne til, hvad enten det er zumba, spinning eller andet, og efter at have været til træning, kan det altid ændre mit humør, fra at have været en lorte dag, til at jeg smiler og har det godt efter en træning. Det er et meget stort plus!
Det er hurtigt at gå ind på hjemmesiden og booke sig på hold, meget nemt og overskueligt. Og på samme måde ligeså nemt at afmelde sig fra hold, hvis man bliver nød til det. Super nemt bookingsystem!
Jeg vil varmt anbefale andre at træne hos Helsekompagniet - der bliver altid taget godt imod og hånd om nye ansigter.
Siden jeg købte et klippekort til Zumba-træning hos Helsekompagniet, har der været flere gange, hvor træneren er kommet for sent eller slet ikke er mødt op - og hvor holdet derfor forgæves har måttet stå og vente. Der har også været en del aflysninger af hold og omrokeringen af træner/program. Man tænker derfor altid på, om holdet nu også bliver til noget, når man booker det online, hvilket jeg mener er ret utilfredsstillende, da man jo både har investeret tid og penge i det.
Generelt synes jeg, at træningen er ok, og de trænere som jeg er kommet hos, har haft et godt zumba-program (jeg træner oftest i Vanløse). Det er bare ærgerligt, at Helsekompagniet alt for ofte har "rod i planlægningen" og ikke er til at regne med.
Helsekompagniet er alletiders sted at træne, komme i bedre form både fysisk og psykisk, have det sjovt og møde rigtig søde mennesker.
Jeg har tidligere haft svært ved at fastholde motivationen i almindelige træningscentre men der er slet ikke svært hos helsekompagniet. Man mærker at instruktørerne vil én det bedste og virkelig ønsker at hjælpe.
Kan kun varmt anbefale stedet.
5 stjerner
Helsekompagniet har ændret vores liv.
Jeg startede hos helsekompagniet for at få en uddannelse som spinner instruktør, her mødte jeg nogle fantastiske mennesker der var super positive, glade og fuld af energi.
Min mand tog til en info møde, hvor han tilmeldte sig et 10 ugers vægttabs kursus, efter 10 uger havde han tabt 8 kg.
Jeg skylder helsekompagniet en stor tak, for jeg har fået en ny smuk og meget gladere mand, der er fuld af positivitet og energi, og han forsætter med at tabe sig fantastisk.
vi har ændret vores livsstil og vil leve et sundere liv, ingen tvivl om det, og det kan vi takke helsekompagniet og alle de dejlige mennesker der kommer på Frederiksberg for, en større opbakning findes ikke uanset om vægttabet går lidt i stå.
Lillian & Peter.
Helsekompagniet har betydet utrolig meget for mig. Jeg har tabt 20 kg ind til videre og har fået en ny livstil med mere glæde og energi.
Man bekymrer sig om hinanden og føler at der altid er tid til en opmuntrende bemærkning. Der er masser af humor og glade smil :-) .
Jeg har kæmpet mig igennem snestorme for at komme til træning, Helsekompagniet er et sted der er prioteret højt i mit liv.
Søde instruktører og realistiske kostplaner, der har gjort det muligt for mig, at tabe, foreløbig 6 kg. Jeg er stadig i gang med forløbet, der gerne skulle slutte med et vægttab på 10kg
Aldrig før har jeg mødt mennesker der så tydeligt brænder for at hjælpe folk med deres vægttab, og giver det bedste udgangspunkt for en ny livsstil.
Hos Helsekompagniet er der:
- plads til det enkelte individ, man er ikke bare en af mange,
- ingen løftede pegefingre, men tilgengæld masser af støtte, opmuntring og motivation,
- også fokus på den mentale del, så man får hjælp til at forstå den proces man gennemgår i forbindelse med et vægttab.
- en positiv energi der er med til at skabe et sammenhold og en holdånd blandt kursisterne, hvor alle går op i hvordan det går de andre.
Jeg startede egentlig hos Helsekompagniet lidt "for sjov", men takket være den tilgang Helsekompagniet har til vægttab, lykkedes det mig at tabe 30 kg på 9 mdr. Med de redskaber jeg har fået undervejs fastholder jeg på ottende måned mit vægttab. Jeg har i dag et helt nyt liv, og vil altid være taknemmelig overfor de mennesker der er knyttet til stedet.
Har du brug for hjælp til et vægttab, en ændring af din livsstil der holder nu og fremover, så er dette stedet !
Ditte Gybel
Super god vejledning og støtte til vægttab, Det at der udbydes lukket hold på forskellige niveauer er netop med til at skabe ”hold ånd” hvor alle føler sig velkommen.
Et sted hvor man føler, alle kender hinanden med et fælles mål; Vægttab.
Forskellige tiltag og arrangementer for medlemmer i en skøn blanding af sjov og ballade.
Positivisme og glæde og en god gang motivation til den enkelte kursist.
Mail og Sms´er ugentligt for at motivere og holde kursen til varigt vægttab.
Mit personlig vægttab siden start 25 kg og min bedre halvdel 15kg.
Stedet brænder for at hjælpe folk til at opnå deres mål. På stedet er jeg et navn, en person, ikke bare et nummer. Der er rigtig god stemning på stedet. Latter, sved og vægttab. Meget dygtige instruktører, der ved hvad de laver og på samme tid, er søde og hyggelige. Jeg har ledt og prøvet rigtige mange forskellige stedet de sidste 10 år, nu har jeg fundet stedet. Det anbefales varmt til alle :)
Eva Kjeldgaard
Helsekompagniet arbejder med vægttab af den varige slags, hvor man får redskaber til at gennemføre og fastholde vægtabet. Det er vigtigt, at det er rigtige mennesker, der står bag kompagniet - med godt humør og masser af grin. Kan kun anbefales :-)
Jannie Meedom
Anmeldelse af Helsekompagniet.
Det glæder mig at kunne være den første til at anmelde Helsekompagniet, som i den grad har haft positiv indflydelse på mit liv.
Jeg har efter et 10 ugers slankeforløb tabt i alt 10 kg. Det har været rigtig hårdt, især mentalt, men med den kompetente og empatiske hjælp, jeg har fået fra Helsekompagniet, har jeg nået mit mål.
Jeg har fået lavet en individuel kostplan, som nu hjælper mig til at opnå den permanente virkning af alt det, som jeg har kæmpet for.
Jeg vil varmt anbefale Helsekompagniet til alle, der ikke kun ønsker at tabe sig, men ønsker en varig effekt og et sundt liv.
Claus
Alle kan skrive en anmeldelse på Trustpilot. En anmeldelse er ejet af personen, som har skrevet den, og vedkommende kan derfor redigere eller slette den til enhver tid. En brugers anmeldelser bliver vist, så længe vedkommendes konto er aktiv.
Virksomheder kan bede deres kunder skrive en anmeldelse ved hjælp af automatiske invitationer. Denne type anmeldelser handler om reelle oplevelser og markeres "Verificeret".
Læs mere om andre typer anmeldelser.
Vi bruger en kombination af dedikerede medarbejdere og avanceret teknologi til at beskytte vores platform. Find ud af, hvordan vi bekæmper falske anmeldelser.
Læs om anmeldelsesprocessen på Trustpilot.
Hér finder du 8 tips til at skrive anmeldelser.
Verificering kan være med til at sikre, at det er rigtige mennesker, der skriver de anmeldelser, du læser på Trustpilot.
Det kan påvirke TrustScoren, når man tilbyder incitamenter i bytte for anmeldelser, eller når man kun spørger bestemte kunder, og det er imod vores retningslinjer.