Selvom vi ikke verificerer specifikke påstande, fordi anmeldernes meninger er deres egne, kan vi godt betegne anmeldelser som "Verificerede", når vi kan bekræfte, at der har fundet en forretningsinteraktion sted. Læs mere

Af hensyn til platformsintegriteten scannes alle anmeldelser på vores platform – verificerede eller ej – af vores automatiserede software døgnet rundt. Denne teknologi er designet til at identificere og fjerne indhold, der overtræder vores retningslinjer, herunder anmeldelser, som ikke er baseret på en reel oplevelse. Vi er klar over, at vi måske ikke fanger alle problemer, og du er velkommen til at gøre os opmærksom på det, hvis vi har overset noget. Læs mere

Se, hvad kunderne siger

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Had a Discovery Sport since 2017. great car. Aftersales experience is abysmal. Never answer the phone without waiting for ages and then you just end up in a loop. Leave messages and calls never retur... Se mere

Virksomheden har svaret

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Great customer service !! Was greeted by Gregg Leatherbarrow who approached us and asked if we needed any help we were just passing but ended up purchasing a Valar .. Gregg was very informative .... Se mere

Virksomheden har svaret

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

I purchased a LR Discovery HSE from Hatfields in February 2026. Shortly after purchase I noticed water lines on the inside of the windscreen, I notified this to Hatfields within two weeks of purchase,... Se mere

Virksomheden har svaret

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Had an absolutely brilliant service from Hatfields. We'd seen our new car online and expressed our interest and had a call within an hour from Jay. We viewed the car the next day and had a great perso... Se mere

Virksomhedsoplysninger

  1. Bilforhandler

Skrevet af virksomheden

New & Used Jaguar, Land Rover, Range Rover, Hyundai & Volvo Dealers based in Wakefield, Hull, Liverpool Manchester & Yorkshire


Kontaktoplysninger

2,6

Under middel

TrustScore 2.5 ud af 5

177 anmeldelser

5 stjerner
4 stjerner
3 stjerner
2 stjerner
1 stjerne

Har besvaret 94 % af deres negative anmeldelser

Svarer typisk inden for 2 uger

Sådan bruger denne virksomhed Trustpilot

Se, hvordan deres anmeldelser og bedømmelser indsamles, vurderes og modereres.

Virksomheder på Trustpilot må ikke tilbyde incitamenter eller betale for at skjule anmeldelser. Anmeldelser repræsenterer individuelle brugeres meninger, og ikke Trustpilots mening. Læs mere

Bedømt til 2 ud af 5 stjerner

Poor service

Was looking for Discovery Sport. One seemed suitable but after a week and paying a deposit it still had not appeared in Shrewsbury showroom. Little communication which was very disappointing.

23. januar 2024
Uopfordret anmeldelse
Hatfields-logo

Besvarelse fra Hatfields

Dear Philip Williamson Helen Sincla,
Thank you for your feedback, we are sorry that this has happened and unfortunately delivery is beyond our control and on this occasion we have let you down with this and communication. We have spoken to the sales executive concerned to ensure he understands the frustration this can cause. We hope you would give us another chance to source you a vehicle you desire and would welcome you back into the showroom at any time to assist with this.
Regards
Oliver Sharman
Sales Manager

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

DO NOT USE HATFIELDS

Where do I start! Land Rover assist took my Range Rover sport in for a leak on the top radiator hose on the 22nd November 2023. I was informed shortly after the radiator needed to be replaced. Ella informed me the claim had been rejected on my warranty and I needed to pay for the hose for the warranty to pay out. Initially I thought strange but I agreed. An additional call alerted me early in December that the turbos were found to be blown. I thought surely not? The car went in for a simple leak on the hose!

My warranty company (select extended warranty via car care pan) turned out on renewal I was placed on the wrong warranty. Even though the policy states to the value of the car, I had a single claim limit of £3000.00.

Range Rover knew this and did not inform me despite taking on the job. If they had informed me I was in a renewal 14 day cooling off period to which I could have upgraded to make sure I was covered. I was informed by Ella on the 19TH December that the claim for turbos had been rejected but not to worry because all warranty companies are like this.

The warranty company informed me they never received a claim for turbos until the 28th December. Strange considering my point above. Then I was informed by the service manager on 3rd January they were still performing tests on the turbos and not to worry.

Why have you submitted a claim for turbos if they might not need doing?

I gave no authorisation for claims for £6600 being put through and nothing within this process has been straight forward.

My car has now ran out of MOT due to the timescales they have taken to do my car.

I was promised last week by the service manager a call which never materialised.

I visited the branch on Tuesday to which the service manager could not believe nobody had been in contact with me to discuss my car and that my car had been put on HOLD. With nothing being done. Sorry when was anyone going to tell me this??

I visited the Manchester franchise under warranty and they were far superior. I had a full health check on my car upon arrival along with a full report when I left.

I asked for a health check and MOT via hatfields which simply was ignored.

I also expressed interest in a part exchange on a new SVR which was ignored.

I’m not a difficult customer but one who simply relies on the expertise of Hatfield’s.

I have now been informed my car is being rebuilt without the work being carried out.

I still don’t know whether the radiator and hoses have been replaced.

They Ignore calls, emails, spell my name wrong on emails. It’s something I cannot warn people enough not to put themselves through.

I could go on forever and probably forgot a lot that’s happened when writing this review.

I’m now getting my car back with a pointless warranty, blown turbos and no MOT.

My turbos were replaced under warranty not too long ago. But Apparently they aren’t covered- CRAZY.

Paying £80 a month for warranty £1000 a year to claim £2000 back. Car care plan may not be hatfields but it’s branded Range Rover

They put me in a p400e defender which at first I was made up however the car barely gets 22MPG. When I asked to change Ella said I could have a corsa from enterprise

I understand hatfields are not at fault due to my warranty being on the wrong policy however the customer service is appalling and they knew I would have had to put money in without informing me.

Car care plan have blamed them and told me if they had informed me of my warranty claim they could of upgraded my policy when it went in, not 7 weeks later

Off to sell my Range Rover, thanks guys!

Looking at the reviews on here, google and Facebook. I won’t be the first and I’m not the last

10. januar 2024
Uopfordret anmeldelse
Hatfields-logo

Besvarelse fra Hatfields

Dear JTLF,
We appreciate your feedback regarding your recent experience, and we would like to express our gratitude for taking the time to share your thoughts.
We want to assure you that we have carefully reviewed your concerns and can see that you have authorised the work to be carried , the necessary steps are now being taken to address the repair.
If you have any further comments or if there's anything specific you would like us to consider during the repair process, please feel free to reach out to us.
Once again, thank you for your feedback.
Kind Regards
Jay Grant
Head of Business

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Purchased a Range Rover Sport from…

Purchased a Range Rover Sport from Hatfield’s Hull in May 2023. A dream car of mine, until my experience of Hatfield.

I have done less than 500 miles in the vehicle and the vehicle has been sat in another Range Rover dealership for the last 10 weeks (which is still there) with a broken door handle (which should be under warranty) and corroded brake discs and 80% depth of brake pads gone on the rear..

Hatfield Hull have provided absolutely no support and have washed there hands of the vehicle and don’t even contact me anymore to see if they can assist or support.

As for Simon (sales) and Andy (service manager) who must struggle with dealing with customer aftercare as there hasn’t been any. A formal complaint has also been made, but this appears to have been ignored as well

Furthermore, apparently this vehicle was serviced by Hatfield prior to delivery? Which I find very dubious and suspicious with a broken door handle and discs and brake pads in these condition.

Since been advised that this is all wear and tear and is not covered by warranty, but I have literally only had the vehicle 6 months and 10 weeks of that the vehicle has been in the garage.

I have been told that it will cost excess of £1000 (JLR are offering a good will gesture of £600) for the door handle and over £1000 for discs and pads.

DO NOT USE THIS COMPANY.

24. maj 2023
Uopfordret anmeldelse
Hatfields-logo

Besvarelse fra Hatfields

Dear Stephen Hall,
Every approved car is accompanied by a thorough 12-month warranty. It is important to note that certain exceptions apply to the policy, unfortunately issues related to corrosion or wear and tear are not covered by the warranty. However, we are pleased to confirm Jaguar Land Rover UK have offered goodwill support to the cost of the repairs. After review we are happy the car met Jaguar Land Rover approved car standards prior to sale and apologise for any upset caused.

Andy Carr
Service Manager

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

PLEASE AVOID!!

PLEASE AVOID!!! 3 year old Range Rover Sport - distance sale

absolutely terrible company from sales, service and aftercare. all aspects have been shockingly bad and please take note of all the other reviews with the same...I am so frustrated that i didn't check here first but never dreamt a main dealer could be so bad. i have spent far too much time already on this so will keep the summary brief;

- vehicle arrived with faulty brakes and a defective tyre even though the Land Rover guarantee and Hatfield's promise is all approved used cars are thoroughly checked. took 2 weeks to finally speak to someone after my local Land Rover garage chased them. eventually got corrected after 3 visits and days without a new car, Hatfields coughed up as my local dealer read them the riot act.
- sales advisor confirmed the car had full service history at the point of sale. i have now discovered down the line that this is in fact not correct and it went 18 months without a service. this is a grey area as Land Rover feel this is considered full yet the majority of people in the industry have advised they could not consider this full as it does not conform with the service interval requirements set by Land Rover themselves. this is something which should have been fully detailed to us so we could make an informed decision and check for ourselves, certainly not a transparent distance sale.
- car advertised with upgrades which were not on the car. i have argued back and forth and they are standing behind their disclaimers which they feel relieve them of any reasonability and can apparently advertise how and what they like without recourse
- after weeks of dealing with the sales director and getting no where i eventually found an email for Hatfield's head office only to discover they have a complaints procedure....it is a shame the sales director at the Liverpool branch did not advise me of this or follow any of the guidance. Consider this....a sales director with a team of sales people working under him and cannot deal with a complaint in any sort of acceptable fashion.....i wonder why they have so many negative reviews??????

after a 'full' review of all the issues by their head office complaints team they have confirmed that all points i have raised are valid and evidenced to be true and the result...........a free service and some vouchers!!!! i fear they may have got confused between an expensive car purchase and what to buy their distant relatives child as a gift. vouchers for a LR experience day and a service from a company who sent a car out with faulty brakes.....what a great offer to resolve my issues.

queue the generic response along the lines of....'we have looked into your complaint and have dealt with it according to our procedures'.....

23. oktober 2023
Uopfordret anmeldelse
Hatfields-logo

Besvarelse fra Hatfields

Thank you Mr Rapley for your review, I am afraid that your version of events and ours differ.

The vehicle had a tyre which had been repaired and was fit for purpose, you reference that a tyre cannot have a repair under Approved standards but this is not true. However, this was changed as a goodwill gesture to ensure you were happy.

The brakes did have a slight vibration and unfortunately this was not spotted or developed after MPI, that said we completed the repairs again free as a good will gesture.

After taking delivery and having had the car for 5 months you have now noticed that the wheels have been misdescribed, this was spotted after we provided an advert to you of the vehicle. If the wheels were an important element of the purchase I am confident that you would have raised this sooner.

The vehicle has also had a delayed second service, although the car is well under on mileage, we have again offered you a service as a goodwill gesture.

We have offered you an amount of cash or vouchers for a shop of your choice as a goodwill gesture. You are unhappy with this and have now informed us you will take the matter legal which you are well within your rights to do. We would politely ask that you pause any further reviews or posts on social media and/or review platforms whilst this process is enacted.

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Dangerous Service - Hatfields Liverpool

Used Hatfields LR, Liverpool to sort a recall on my Range Rover, but won’t be going back. They asked me to have the car there at 9am on the Friday, but never started work until 2pm and then discovered it’d take too long to finish, so I ended up without my car for 5 days following apparent damage incurred whilst replacing front knuckle. I was initially told I couldn’t have a courtesy car, but on challenge was given a Toyota Yaris which needed a service itself and was hardly ideal for someone in my line of work. Communication was poor until I raised concerns. On day 4 I was told it’d definitely be ready that day, only to be called on my way there (having cancelled appointments) to say it wouldn’t. Then, on the way home the brakes were clearly faulty and the bonnet almost came up when I joined the motorway as it hadn’t been closed properly on both sides. I’d have little faith in the mechanics at this dealership, which when the car next to the service desk is selling for £200k is embarrassing.

With concerns for the brakes I took it to a professional garage and it turns out LR hadn’t tightened my wheel bearing and had air gunned my locking wheel nuts on meaning one had to be drilled out. Oh and despite two emails to Mark the Liverpool Service Manager I had no reply. Eventually got a call from the area manager who acknowledged fault, but couldn’t explain why Mark never replied, couldn’t explain the constant swearing on my dash cam footage, couldn’t explain why the engineer hadn’t picked up the issue on his test drive of the vehicle, couldn’t explain why no damage inspection was done on the hire car, nor why my bonnet hadn’t been closed properly. I’d provided a five minute video documenting the experience which left no room for denial. Bottom line, beware - service standards are poor, but customer service is worse!

Update 01/11/23 - Hatfields interpretation of ‘resolved to my satisfaction’ is different to mine. The comments on these reviews are just a way to save face - they rang, told me they were sorry, would ask questions when next on site, never rang back with an update, no offer of compensation (made not so subtle comments about me not being a regular customer and the age of my vehicle) and clearly just like to try and dismiss complaints rather than deal with them properly. Beware folks.

3. oktober 2023
Uopfordret anmeldelse
Hatfields-logo

Besvarelse fra Hatfields

Dear Mr. Grimes,
Thank you for your review regarding your recent experience with Hatfields. I have been made aware that you were contacted by the service director, I believe that the matter has been resolved to your satisfaction.
Thank you for bringing this matter to our attention and I sincerely hope that we can continue to provide you with the high quality service that you expect from us.
Kind Regards
Jay Grant
Head of Business

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

I wouldn't bother if I was you

Unfortunately I had the experience of purchasing a car from this dealership earlier this year.

The I-Pace was initially a great car, but the problems started on collection day.

The car saw many repairs and the service team at the dealership are overall lovely people however management on the other hand do not seem to actually care about the customer experience.

Between myself and the finance company involved we’d agreed that the car should be returned. I had, at the time, owned it for roughly three months and it had needed just as many repairs. It also still continued to have problems and needed further repairs.

Unfortunately the dealership had a very “oh well, we’ll fix book it in, deal with it”. Not seeming to want to accept that being without my car for days on end isn’t acceptable.

I also found that the rapid charging didn’t work while attempting to go on holiday some 300+ miles away. Doing a journey like that with only slow AC charging really did ruin the entire experience.

I had a meeting with the dealership to discuss this after I sent a letter before action, they decided to produce an order form I’d signed as evidence of them being able to reject a consumer rights act claim - very odd since of course I ordered the product otherwise I wouldn’t be seeking a refund - of course, you can’t just opt out the consumer rights act as a retailer.

In the end a court case was my only option, and they gave in and admitted full liability at the last minute before it actually got before a judge. After pushing back their deadline using the extension they’re allowed, just to be petty, of course.

I trust this dealership does not want to restore any relationship with me, as I haven’t heard a single thing from them since. Not at any time in this process did they even apologise for this. Instead, they got further up on their high horse before backing down the last minute once a court was involved.

I would absolutely not recommend anyone giving this dealership their money. They simply do not care about you as a customer.

23. august 2023
Uopfordret anmeldelse
Hatfields-logo

Besvarelse fra Hatfields

Dear Luke Hebblethwaite,
Hatfields take all complaints seriously and your complaint has been thoroughly reviewed and handled in accordance with our procedures.
Kind Regards
Iain Towler
General Manager

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Do Not Use Hatfields for the sake of your sanity!

Update: Several months on another 4 or 5 visits to the garage..... I have had consistent further faults and unsatisfactory repairs with the vehicle, and which with a 90-120 min round trip are significantly inconvenient every few weeks for repair with the inability to repair the faults correctly. Furthermore upon purchase the number of owner was declared by the sales representative to be significantly less than the vehicle had actually had which will significantly effect the value. Yet again Hatfields JLR refuse to even attempt to come to an amicable solution. I reiterate DO NOT USE! There are other dealers in Huddersfield and Leeds! (Also a 'goodwill gesture' is rather insulting considering the amount of issues I have had with this dealer)

I purchased a 3.0L XF S from Hatfields Jaguar, Wakefield in July 2022, naively interpreting the fact it was approved used with a full Dealership service history meaning it would be a good vehicle, however this couldn’t be further from the truth. Just days after 6 months of ownership the problems started.

Initially it went in for the EML coming on, after having waiting 2 weeks for a courtesy car to become available. It took over a month for the initial repair, and whilst in they repaired a couple of other issues under warranty. However (this should have been my first clue) they then informed me that it would be a few weeks since they believed after changing the sump gasket they had seized my engine. Approximately 1 week later they then rang to form me they hadn’t and in fact it was a faulty wire on the starter motor. Great, had my car back after 1 month in the garage.

The next instance was less than a month later, the return of the EML. Again, took the vehicle in after waiting 2 weeks for a courtesy vehicle, and it was supposedly repaired within a week or so. After this, around a month later, my vehicle broke down at work and after having the AA out twice they confirmed it was yet again a faulty starter motor, and to top it off the EML was on AGAIN for the same issue! Clearly the issue had not been diagnosed or repaired.

This has now continued since January 2023, and my vehicle has been in for repair for the SAME EML fault 7 times as of writing this review (October 2023). Not only this, but on collecting my car this time it was left in an utterly disgraceful state; scuff on the front wing and significant scratches and damage caused to both driver and passenger sills caused by the ramps and their mechanics, with Hatfields Jaguar trying to hide the damage by leaving the car as dirty as is possible.

I asked to reject my vehicle in August 2023, and whilst attempting to speak to the directors of the business did not receive an email until October (they said they had emailed however clearly hadn’t as I repeatedly checked my inbox around the date specified when it was sent). After several days of communicating with the Sales Director, he has failed to agree on an appropriate or amicable settlement between Hatfields and myself. In fact the solution they offered was particularly insulting considering the significant time, expense and stress that these issues have caused me.

I would expect a significantly better service from a small business such as this that relies on good service and reviews to maintain their business. The service I have received from Hatfield has been and absolute disgrace both to themselves and the JLR brand.

I would absolutely recommend you do not use the Hatfields brand at all for the purchase of your next vehicle, instead find a trustworthy garage or dealership that will treat you with respect and sell you a vehicle that will actually work!

11. oktober 2023
Uopfordret anmeldelse
Hatfields-logo

Besvarelse fra Hatfields

Dear Tom Peel,
We appreciate your feedback and it is evident that your recollection of events differs to ours. We have extended a goodwill gesture to you because of the issues you have experienced, which you have declined. Also, we wish to be clear that throughout our interactions with you, you have received complimentary vehicle repairs covered under your warranty, you have had access to a courtesy car throughout and you have always accepted your vehicle back after repair.
Furthermore, we have strongly encouraged you to reach out to the Motor Ombudsman who independently investigates complaints, to our knowledge you have chosen not to do this thus far.
Kind regards,
Craig Petty
Sales Director

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Look at past reviews folks.

Look at the reviews folks.
Consistent selling vehicles with poor brake conditions. If there is a problem they flog the issue to "jaguar/land rover" instead of dealing with the issue themselves which is completely incorrect.

Reviews say it all...

Stay clear of these cowboys

2. september 2023
Bedømt til 3 ud af 5 stjerner

If you buy from here just hope you…

Edit:

Initial review...

The car was great and Steve didn't push add ons I clearly didn't want to buy. I was offered options, but once declined and I explained I wasn't interested there was no hard sell. A refreshing change from lower class sales people elsewhere. A hard sell would have made me walk away!

7 months later...

Unfortunately the car suffered lots of faults and service had multiple attempts to fix some without success. To their credit the dealer did try to fix the problems as they continued to arise but it became untenable. Eventually reached an amicable resolution for all parties to move on.

Issues happen, that's life, it's how they are dealt with that counts.

9. september 2023
Uopfordret anmeldelse
Hatfields-logo

Besvarelse fra Hatfields

Thank you for your feedback, we understand you are currently in discussions with our senior management.

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Bought my Jaguar from Hatfields…

Bought my Jaguar from Hatfields Liverpool 10 months ago, very happy with the service and car. However, beware, buying Jaguar approved which one does pay a premium for (not a problem) is not all what it says on the tin. My car was recently serviced at a Jaguar dealership where I was informed that the back brakes and discs were at their very minimum and would not pass an MOT. This would be of considerable cost to me on top of the service I have just paid for. I was informed I would have to pay for the brakes etc…before the MOT to have the work done. Had I been informed of the state of the brakes before I purchased the car I would not have bought it. I contacted Hatfields Liverpool to explain the problem and they offered me no help whatsoever towards the cost of this work. I have only put 4000 miles on the clock and now find its brakes / discs are 90% worn. As I say, I am not a happy customer and will certainly not buy another car from them. I can assure anyone that as a 74 year old I have not "hammered" this car. I am an excellent driver I feel aggrieved that at no time was I informed of the state of the brakes. Jaguar can say all they like about it being within the legal requirements on the sale however, one does not expect after 10 months and 4000 miles it is 90% in need of new brakes/ discs at a cost of over £700. Written on behalf of my husband.

22. august 2023
Uopfordret anmeldelse
Hatfields-logo

Besvarelse fra Hatfields

After a conversation with yourself we walked through the health check and I advised at the time of sale the brakes were within Jaguar Approved standards, and above, so were not replaced. You have since had 10 months ownership, brakes are perishable and greatly impacted by driving styles, so unfortunately on this occasion we will be unable to reimburse the cost of new brakes.
Regards
Craig Rushton
Sales Manager

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Wakefield Jaguar

Called in after spotting a GR … really helpful staff, opportunity to look at and try the size of the Yaris; but also to understand the F-Type range. Don’t think the F-Type passed the other half’s aesthetic test… but first impressions of Hatfields was great.

19. august 2023
Uopfordret anmeldelse
Hatfields-logo

Besvarelse fra Hatfields

Dear Alastair Kennedy,
Thank you for such a positive review for Hatfields Wakefield and for all the staff. Your kind comments will be passed on to the team.

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

I have bought several new cars from…

I have bought several new cars from Hatfields Liverpool over the years and always had a great experience. All the staff are very knowledgeable and friendly. My last car l bought is great and Alex the sales man was brilliant once again Hatfields thanks

17. august 2023
Uopfordret anmeldelse
Hatfields-logo

Besvarelse fra Hatfields

Dear Mr Foster,
Thank you for such a positive review for Hatfields Liverpool and for Alex our Sales Executive.
All your kind comments will be passed on to Alex and the team.

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Gregg leatherbarrow great service and…

Gregg leatherbarrow great service and help throughout 10/10

9. august 2023
Uopfordret anmeldelse
Hatfields-logo

Besvarelse fra Hatfields

Dear mwtabbaol.com,
Thank you for such a positive review for Hatfields and for our Sales Executive, Gregg Leatherbarrow.
All your kind comments will be passed onto Gregg and the team.

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Don’t touch Hatfields Pickering with a…

Don’t touch Hatfields Pickering with a barge pole . Our 2 year old Discovery sport is in for the 2nd time with the same fault and they are telling us that the new part could be weeks away in the mean time with have a European road trip planned and are now having to cancel part of it as they can’t supply us with a car that can go through some of the countries and to top it off none of the managers have any balls to speak to me , they leave it to the poor girl on the service dept . The car is 3 years old in February and I won’t be keeping it out of warranty and have lost faith in the retailer and the brand

3. august 2023
Uopfordret anmeldelse
Hatfields-logo

Besvarelse fra Hatfields

Thank you for your feedback Mr Stork. Although we are able to supply you with a courtesy vehicle for the duration of your European road trip, some of the countries you are visiting are unfortunately not covered via our insurance policy, we have also enquired with Enterprise who also have the same insurance stipulation. We are very sorry you have had to cancel parts of your holiday but these issues are out of our control. If you would like to discuss further, please call us on 01751 477177.

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Scam Artists At Their Best.

After going to the dealership (Hull Jaguar) to get the Jaguar connect APP reset to be told it has a £95 charge attached to it.

To do what. Request an app reset via a few mouse presses!

Yet when my partner went to Jaguar Leeds (another franchise brand) there was no cost. I have since spoken with Jaguar Lincoln who confirmed i will not be charged for a simple app rest and to just pop in.

What the heck Hatfields talk about milking money out of people.

Very thankful I did not exchange any money with this company. Be very aware.

Reception was nice however maybe service could learn a thing or two from her.

If Hatfield’s want to try deny it I have evidence of the visit. They do seem to like to palm of any apology

28. juli 2023
Uopfordret anmeldelse
Hatfields-logo

Besvarelse fra Hatfields

Thank you for your feedback Mr Maclachlan. The selling retailer should have completed all this for you at the time of handover, but if requested we can certainly make the changes - in addition to the administration changes, this entails also taking the time and expertise to explain the features of InControl and how to fully utilise. Should you wish to discuss further please contact Charlie Marris our Service manager on 01482 627300.

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

More chance of contacting the dead.

After dealing with hatfields for my f pace I actually sold the car and went back to Mercedes, this has to be the worst car retailer for customer service, never answer the phones, the website states open till 6pm, all staff go home a 5pm (their words) never return calls, no one in any department has any clue when you ask a question you just get passed from piller to post. Absolute disgraceful.

7. juli 2023
Uopfordret anmeldelse
Hatfields-logo

Besvarelse fra Hatfields

Good Morning Mr Byrne,
We do not seem to have a record of you purchasing anything from ourselves here at Hatfields, at the same time we do not have any record of you using our aftersales facility either. Please can you call our Head of Business Mike Parry on 0151 728 2000 if you would like to discuss your feedback further.

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Had an excellent experience as a…

Had an excellent experience as a customer buying a used car from Hatfields Hull. I found the car online and typically for me it was 104 miles away. I called and spoke to Carl Day, who was super helpful and answered all my (many) questions. I explained the distance we were travelling to view and asked if it could be ready to drive home the same day if we made the journey. He called me back as promised to confirm it could be. When we got there the car had been prepared to a wonderful standard and was exactly as described over the phone (I had also been sent a video). There were no pushy sales tactics. We had a coffee, a test drive, and I asked for a small scratch to be buffed out which was done while we went through the paperwork. Despite buying one of their less expensive cars I was made to feel like I was the most important customer that day, and Carl even saved the day when I had a glitch with setting up my insurance. Everyone I met was professional, friendly and helpful. Definitely one of the best car buying experiences I have had.

27. juni 2023
Uopfordret anmeldelse
Hatfields-logo

Besvarelse fra Hatfields

Dear Tricia,
Thank you for such a positive review for Hatfields Jaguar Hull, for Carl and for all of our team.
All your kind comments will be passed on, and we wish you many miles of happy motoring in your lovely new car.

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Fantastic service by Mike Weaver and…

Fantastic service by Mike Weaver and team could not have been better . Thank you so much for arranging my evoque . Super stuff .. highly recommended and great lessons on the car and its workings !

12. juni 2023
Uopfordret anmeldelse
Hatfields-logo

Besvarelse fra Hatfields

Dear EJW,
Thank you for such a positive review for Mike and the team.
All your kind comments will be passed on, and we wish you many happy miles of motoring in your lovely new Evoque.

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Poor service from Hatfields Shrewsbury

The car I bought from Hatfields Jaguar Shrewsbury had suspect tyres of which one of the front tyres blew out shortly after delivery. I have been trying for 12 months to get the stop/start system working. The car has been into the Hatfields workshop three times and it is still not working. I am shortly going to take the car back for a fourth time.
I would like to remind you that if the battery is the problem then the car was sold to me with a faulty battery.

Hatfilelds have today retuned my car with the fault rectified. There has been no charge for the parts used. The new after sales manager G Watkins has been given a difficult job but appears to be getting things back on the rails. I hope my problem has highlighted a weak spot in the Hatfilelds operation which has now been rectified. Jaguar is too good a car to have this sort of problem.

2. maj 2023
Uopfordret anmeldelse
Hatfields-logo

Besvarelse fra Hatfields

Dear Mr G J Griffiths, we believe you have recently been dealing with our Aftersales Manager & the issues were discussed in depth & your appointment has been for rectification, if you require further assistance please contact us on 01743 234300.

Dette er Trustpilot

Alle kan skrive en anmeldelse på Trustpilot. En anmeldelse er ejet af personen, som har skrevet den, og vedkommende kan derfor redigere eller slette den til enhver tid. En brugers anmeldelser bliver vist, så længe vedkommendes konto er aktiv.

Virksomheder kan bede deres kunder skrive en anmeldelse ved hjælp af automatiske invitationer. Denne type anmeldelser handler om reelle oplevelser og markeres "Verificeret".

Læs mere om andre typer anmeldelser.

Vi bruger en kombination af dedikerede medarbejdere og avanceret teknologi til at beskytte vores platform. Find ud af, hvordan vi bekæmper falske anmeldelser.

Læs om anmeldelsesprocessen på Trustpilot.

Hér finder du 8 tips til at skrive anmeldelser.

Verificering kan være med til at sikre, at det er rigtige mennesker, der skriver de anmeldelser, du læser på Trustpilot.

Det kan påvirke TrustScoren, når man tilbyder incitamenter i bytte for anmeldelser, eller når man kun spørger bestemte kunder, og det er imod vores retningslinjer.

Læs mere