Hagir Anmeldelser 24

TrustScore 4 ud af 5

4,2

Selvom vi ikke verificerer specifikke påstande, fordi anmeldernes meninger er deres egne, kan vi godt betegne anmeldelser som "Verificerede", når vi kan bekræfte, at der har fundet en forretningsinteraktion sted. Læs mere

Af hensyn til platformsintegriteten scannes alle anmeldelser på vores platform – verificerede eller ej – af vores automatiserede software døgnet rundt. Denne teknologi er designet til at identificere og fjerne indhold, der overtræder vores retningslinjer, herunder anmeldelser, som ikke er baseret på en reel oplevelse. Vi er klar over, at vi måske ikke fanger alle problemer, og du er velkommen til at gøre os opmærksom på det, hvis vi har overset noget. Læs mere

Se, hvad kunderne siger

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

090621..Tak for hurtig og god service. I forbindelse med køb af en bårebuket havde jeg ikke fået noteret tidspunkt for aflevering. Ca 2 timer efter min bestilling blev jeg telefonisk kontaktet mht... Se mere

Virksomheden har svaret

Bedømt til 4 ud af 5 stjerner

Leveret i aftalt tidsrum, en rigtig flot buket og et fint kort til. Super priser og fin overskuelig hjemmeside. Ringede til Hagir med spørgsmål til min allerede bestilte ordre og fik en rigtig... Se mere

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Jeg gennemførte et køb af bårebuket hos Hagir. Næste morgen fik jeg følgende besked: "Som det fremgår af vores hjemmeside leverer vi ikke på søn- og helligdage. Jeg har derfor annulleret din... Se mere

Virksomheden har svaret

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Min bedste anbefaling! Tak til Tom for professionel rådgivning og omhyggelig betjening. Blev ringet op efter bestilling for nærmere afklaring. Vi bestilte et hjerte i mellemstørrelse med blomster i gy... Se mere

Virksomheden har svaret

Virksomhedsoplysninger

  1. Blomstermarked

Oplysningerne kommer fra forskellige eksterne kilder

Vi tilbyder dig muligheden for at indrette individuelle smukke groenne rum og få inspiration til et spændende udeliv.


Kontaktoplysninger

4,2

God

TrustScore 4 ud af 5

24 anmeldelser

5 stjerner
4 stjerner
3 stjerner
2 stjerner
1 stjerne

Ingen anmeldelsesinvitationer registreret

Denne virksomhed har ikke inviteret sine kunder til at skrive anmeldelser, så anmeldelserne er muligvis ikke repræsentative

Sådan bruger denne virksomhed Trustpilot

Se, hvordan deres anmeldelser og bedømmelser indsamles, vurderes og modereres.

Virksomheder på Trustpilot må ikke tilbyde incitamenter eller betale for at skjule anmeldelser. Anmeldelser repræsenterer individuelle brugeres meninger, og ikke Trustpilots mening. Læs mere

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Tak for hurtig og god service

090621..Tak for hurtig og god service. I forbindelse med køb af en bårebuket havde jeg ikke fået noteret tidspunkt for aflevering. Ca 2 timer efter min bestilling blev jeg telefonisk kontaktet mht tidspunkt for levering. Både venlig og hurtig betjening, tak.

Bårebuketten er endnu ikke leveret, men hvis den er så smuk som betjeningen er god, så bliver det godt

130621.. Så er bårebuketten leveret. Den var flot og lignede billedet på en prik. Alt i alt en positiv oplevelse

7. juni 2021
Uopfordret anmeldelse
Hagir-logo

Besvarelse fra Hagir

Stor tak for din positive tilbagemelding. Den er vi meget glade for os. Tilfredse kunder er det vi arbejder for.

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Super flotte buketter til absolut…

Super flotte buketter til absolut rimelige priser. Har brugt Hagir.dk adskillige gange og har hver gang fået en superbetjening.

13. maj 2021
Uopfordret anmeldelse
Hagir-logo

Besvarelse fra Hagir

Stor tak for den flotte anmeldelse - den er vi MEGET glade for. VI glæder os til fortsat at betjene dig.
Tak for, at du tog dig tid til at skrive den rosende anmeldelse, for en lille forretning som vores, har din anmeldelse stor betydning.
Tak

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

I er min faste leverandør fremover.

Jeg fandt Jeres side ved en tilfældighed. Må godt nok sige i lever op til forventningerne og mere til. I har leveret en Tujakrans str. xl, og kransebånd hvidt med guldtryk. I var fair med prisen, men KLART den med det bedste bud. Så er ens ønske at sende en afdød ven med flotte blomster, den klarede i med bravur.
I er min faste leverandør fremover.

22. april 2021
Uopfordret anmeldelse
Hagir-logo

Besvarelse fra Hagir

Tusind tak for den flotte anmelde, den er vi meget glade for. Vi glæder os til at betjene dig fremover.

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Smuk krans

Bestilte en krans til en herre i creme/blå farver.
Vi måtte rette lev. tidspunktet efterfølgende pr. tlf.
Alt fungerede perfekt og den meget smukke krans, til en rimelig pris, levede 100% op til vores forventninger.
Tak for fin service.

5. februar 2021
Uopfordret anmeldelse
Hagir-logo

Besvarelse fra Hagir

Tak for din tilbagemelding.
Vi er glade for, at du tog dig tid til, at rose os på Trustpilot. Det betyder meget for en lille forretning som vores.
Vi var selv glade for resultataet - det blev en smuk krans.
Tak for din anmeldelse.

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Jeg gennemførte et køb af bårebuket hos…

Jeg gennemførte et køb af bårebuket hos Hagir.

Næste morgen fik jeg følgende besked: "Som det fremgår af vores hjemmeside leverer vi ikke på søn- og helligdage. Jeg har derfor annulleret din bestilling og betaling".

Når man bestiller en vare online, kommer igennem hele købsprocessen, får bekræftelse for købet, efterfølgende godkender betaling, så er det på INGEN måde kundens ansvar at lede andetsteds efter information, der fortæller, at handlen ikke kan gennemføres. Det er 100% leverandørens ansvar, at lave et system, der selv informerer om at søndag ikke duer, og at handlen ikke kan gennemføres.

Ovenstående svar fra Hagir oplever jeg stærkt upassende, idet Hagir lægger ansvaret over på kunden. E-mailen burde istedet have set cirka sådan ud: "Vi har desværre opdaget en fejl i vores bestillingssystem, der burde have bremset din ordre, idet vi ikke kan levere på søn og helligdage. Vi er i gang med at rette fejlen så dette ikke kan forekomme, og beklager meget den ulejlighed, dette har medført".

Heldigvis nåede vi i sidste øjeblik at bestille hos en anden leverandør, men dette var ikke givent, det kunne nemt have betydet at vi ikke havde nået at få sendt en sidste hilsen.

8. januar 2021
Uopfordret anmeldelse
Hagir-logo

Besvarelse fra Hagir

Hej Kristian

Tak for din tilbagemelding. Det er en stor hjælp for os at modtage reaktioner fra vores kunder, også selvom vi ikke altid kan gøre alle tilfredse.

Vi har gennem 15 år drevet nethandel og det er første gang vi oplever dette issue, som et problem. Dine kommentarer er relevante og vil helt sikkert indgå sammen med andre ønsker i vores udvikling og forbedring af vores webshop..

Jeg kan se, vi har modtaget bestilling torsdag kl. 21.45, på dette tidspunkt burde du også have modtaget en mail, hvor der står, at du skal afvente en ordrebekræftelse. Fredag kl 05.25 meddeler jeg, at vi i lighed med hovedparten af vore kollegaer, ikke har mulighed for at levere på søn- og helligdage.

På vores domæne www.buket.nu, tester vi i øjeblikket en ny bestillingsmetode, som vi forventer giver en forbedret kundeoplevelse.

Det glæder os, at du har fundet en løsning omkring levering på en søndag.

Endnu engang tak for din tilbagemelding og vi undskylder for den ulejlighed, vi har forvoldt dig.

Med venlig hilsen
Hagir

Tom Christensen

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Tusinde tak til Hagir

Tusinde tak til Hagir, for den smukkeste krans i forbindelse med en begravelse.
Vil helt sikkert altid bruge jer, når jeg fremadrettet skal bestille.

27. oktober 2019
Uopfordret anmeldelse
Hagir-logo

Besvarelse fra Hagir

Hej Susse

Stor tak for den fine anmeldelse. Den er vi rigtig glade for. Det blev en smuk krans i efterårets farver.

Tak for - du tog dig tid til en anmeldelse af os, det betyder rigtig meget for en lille forretning som vores.

Tak

Med venlig hilsen
Hagir
Tom Christensen

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Tom udviste den største indlevelse og…

Tom udviste den største indlevelse og hjalp mig i min kæmpe sorg og krise med, at efterkomme mine særlige ønsker for specielt farvevalg af blomster til stort hjerte( til bisættelse)🙏
Jeg var så bange for, at det ikke blev som ønsket. For intet kunne være flot nok til min bedste ven og sidste farvel😢 Men hjertet overgik al forventning. Aldrig har jeg set noget så smukt. Det var perfekt. Intet mindre end perfekt! Og prisen var absolut det billigste sted jeg kunne finde.
Kan kun give de bedste anbefalinger og et kæmpe tak! Flotteste kvalitetsblomster og bedste service ever🙏🏵️🏵️🏵️

24. februar 2019
Uopfordret anmeldelse
Hagir-logo

Besvarelse fra Hagir

Kære Sigrid Sloth

Tak for den meget fine anmeldelse, den er vi meget glade for. Det er altid dejligt, når vi rammer det, som vores kunder ønsker. Hjertet blev meget smukt i de varme farver, som du ønskede.

Tak for du tog dig tid til at dele din købsoplevelse hos os. Det betyder meget for en lille forretning som vores.

Vi ser frem til at byde dig velkommen igen. Vi leverer også til festlige lejligheder.

Med venlig hilsen
Hagir

Tom Christensen

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Min bedste anbefaling😊

Min bedste anbefaling! Tak til Tom for professionel rådgivning og omhyggelig betjening. Blev ringet op efter bestilling for nærmere afklaring. Vi bestilte et hjerte i mellemstørrelse med blomster i gyldne farver til at lægge ovenpå kisten. Det var helt utroligt smukt! Det blev lagt på urnestedet efter bisættelsen og lyste op på kirkegården. Prisen var rimelig👍

8. februar 2019
Uopfordret anmeldelse
Hagir-logo

Besvarelse fra Hagir

Kære Stine. Tak for din positive tilbagemelding. Den er vi meget glade for og den betyder mere end du tror. Hjertet blev meget fint, hvorfor det også er meget dejligt, at du tager dig tid til, at påskønne det. Stor tak. mvh. Tom

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Den 8

Den 8. August 2018 bestilte jeg en bårebuket til min søsters begravelse. Buketten levede op til vores forventning. Bundet perfekt med de smukkeste blomster og bånd. Hagir.dk kan varmt anbefales.

12. august 2018
Uopfordret anmeldelse
Hagir-logo

Besvarelse fra Hagir

Kære Linda

Tak for din fine anmeldelse. Den er vi meget glade for. Tak for du tog dig tid til at udtrykke din tilfredshed, det betyder meget for vores lille forretning. Vi arbejder hver dag for at skabe smukke buketter til en til fornuftig pris og med sikker levering.

Endnu engang tak

Med venlig hilsen

Hagir


Tom Christensen

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Blomster udover det sædvanlige

I forbindelse med at min søn mistede sin lillebror, var den sidste hilsen fra ham og os, meget vigtig. Efter mange søgninger og utallige hjemmesider, blev jeg ved med at søge tilbage til Hagir. Jeg faldt pladask for det store hjerte i XL til en helt fantastiske pris. En pris hvor selv jeg kunne være med økonomisk, og når man gerne vil gøre den sidste rejse til noget helt specielt, unikt og smukt. Tom Christensen fra Hagir ringede til mig da jeg havde gennemført bestillingen via den nemt overskuelige bestillingsformular og jeg kunne endda betale via mobile Pay. Vi havde en god dialog omkring mine ønsker og han gjorde mig helt tryg i mit valg. I lørdags da vi ankom til kirke, lå der det smukkeste hvide blomsterhjerte lige foran kisten... En helt særlig plads og jeg har ALDRIG set noget smukkere. Jeg ville ønske jeg kunne uploade billede så I alle kunne se det <3 Min søns far udtrykte i øvrigt også, at han uden tvivl syntes, at vores blomster var de smukkeste. Det samme gjorde alle andre...
Jeg giver hermed Hagir mine aller varmeste anbefalinger. I kan trygt sende jeres kære afsted med blomster herfra!!

De bedste hilsener fra Marie Louise. ( TAK TOM )

9. april 2018
Uopfordret anmeldelse
Hagir-logo

Besvarelse fra Hagir

Kære Marie Louise

Tak for den flotte anmeldelse, den er vi MEGERT glade for.

Det blev et meget fint hjerte og bedemanden var behjælpelig med placering.

Endnu engang tak for at du tog dig tid til at anmelde.

Med venlig hilsen

Hagir
Tom Christensen

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Som bosiddende i Jylland havde jeg …

Som bosiddende i Jylland havde jeg umiddelbart ingen mulighed for at tjekke den buket, som jeg bestilte til en slægtnings 95 års fødselsdag i Glostrup. Da jeg på modtagelsesdagen ringede til fødselaren, fortalte hun meget glad, at hun havde modtaget en flot buket med blomster i hendes yndlingsfarve. Hagir/Tom? var - ifølge fødselaren - hendes sædvanlige blomsterhandler, som altid leverede godt arbejde. Desuden huskede han hendes yndlingsfarve. Det er service!

30. august 2017
Uopfordret anmeldelse
Hagir-logo

Besvarelse fra Hagir

Dejligt at modtager blev glad for den pastel farvede buket. Vi er glade for at du tog dig tid til at give en anmeldelse på Trustpilot. Tak for det. Vi ser frem til at betjene dig, næste gang du skal bruge blomster i Storkøbenhavn.
MVH
Hagir
Tom Christensen

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Perfekt!

Bestilte en bårebuket og en krans og modtog eftermiddagen efter den smukkeste buket og krans til en særdeles rimelig pris. Jeg bruger herefter altid Hagir, når jeg skal have bragt eller leveret blomster.

19. februar 2017
Uopfordret anmeldelse
Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Flot

I forbiindelse med en begravelse, skulle vi bruge en krans.
kransen lever fuldt ud op til billedet.
Friske råvarer og flot bundet/sat op.

2. januar 2017
Uopfordret anmeldelse
Hagir-logo

Besvarelse fra Hagir

Hej Per.

Tak for den fine anmeldelse, den er vi glade for. Vi håber vi kan hjælpe dig en anden gang. Vi leverer også til festlige lejligheder :-)

Hagir.dk

Tom Christensen

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

God kvalitet

Jeg fik leveret den skønneste buket blomster. Den var helt identisk med hjemmesidens udbud og jeg er glad for min bestilling og min veninde blev mægtig glad. At den så også blev leveret af en bud, som havde et smil på læben, var et plus !

Et meget meget lille minus: Jeg fik ikke den ordrebekræftelse, som der ellers var lovet pr mail. Det gjorde, at jeg blev i tvivl om min bestilling var gået igennem. Men det er småting at gå op i ;=)

MH Nadine

20. august 2015
Uopfordret anmeldelse
Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Smuk buket og god service

Jeg bestilte blomster til min fasters begravelse 23/4 2015. Det var den flotteste bårebuket jeg til dato har set, og den kostede 275kr. Hjemmesiden er nem og overskuelig. Servicen i top

24. april 2015
Uopfordret anmeldelse
Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

excellent kundeserice, kvalitet i top

Vi havde en kransebestilling med meget specifikke krav, og Tom Christensen var umådelig hjælpsom, professionel og tålmodig uanset hvor mange gange han blev kontaktet og slutproduktet blev langt pænere end forventet-kan kun anbefales på det varmeste

15. februar 2014
Uopfordret anmeldelse
Hagir-logo

Besvarelse fra Hagir

Kære Suzannah

Tak for din positive tilbagemelding. Den er vi meget glade for.
Kransen blev meget smuk og den fik mange flotte kommentarer undervejs til Valby.
Endnu engang tak for din tilbagemelding.

Hagir
Tom Christensen

Bedømt til 4 ud af 5 stjerner

Super til fornuftig pris

Leveret i aftalt tidsrum, en rigtig flot buket og et fint kort til.

Super priser og fin overskuelig hjemmeside. Ringede til Hagir med spørgsmål til min allerede bestilte ordre og fik en rigtig god betjening i telefonen.

Jeg vil ikke tøve med at bruge Hagir igen næste gang jeg skal sende en buket.

7. november 2013
Uopfordret anmeldelse
Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Igen er servicen HELT i top

Igen er jeg meget glad for at bruge Hagir, som leverer med et smil og en venlighed som ikke ses så ofte mere. Bestilte chokolade til min onkel, som får en fin lille pose med den fineste chokolade man kan tænke sig. Jeg vil slet ikke betænke mig på hvem jeg skal vælge til udbringning af blomster og chokolade - det bliver naturligvis HAGIR.

12. oktober 2013
Uopfordret anmeldelse
Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Over al forventning

Jeg skulle bestille en båredekoration og havde problemer med at finde dekorationsbånd med plads til mere end 20 tegn. Det fandt jeg dog hos Hagir og ringede for at få lidt hjælp til valg af farve og blomster m.m.
Jeg fik en virkelig høflig og god betjening og kan rigtig godt lide deres system med at bekræfte ens bestilling via email samt at man kan se hvor langt det bestilte er i processen.
Jeg ønskede en blomster/farvekonbination der ikke umiddelbart kunne vælges på siden, så skrev det i kommentar feltet under bestillingen og der gik ikke meget mere end 30 min så fik jeg en mail med en bekræftigelse på at det var noteret.
Det er bestemt ikke sidste gang jeg vil benytte mig af deres service :-)

Derudover var båredekorationen super flot og over al forventning - Tusind tak Hagir :-)

2. august 2013
Uopfordret anmeldelse

Dette er Trustpilot

Alle kan skrive en anmeldelse på Trustpilot. En anmeldelse er ejet af personen, som har skrevet den, og vedkommende kan derfor redigere eller slette den til enhver tid. En brugers anmeldelser bliver vist, så længe vedkommendes konto er aktiv.

Virksomheder kan bede deres kunder skrive en anmeldelse ved hjælp af automatiske invitationer. Denne type anmeldelser handler om reelle oplevelser og markeres "Verificeret".

Læs mere om andre typer anmeldelser.

Vi bruger en kombination af dedikerede medarbejdere og avanceret teknologi til at beskytte vores platform. Find ud af, hvordan vi bekæmper falske anmeldelser.

Læs om anmeldelsesprocessen på Trustpilot.

Hér finder du 8 tips til at skrive anmeldelser.

Verificering kan være med til at sikre, at det er rigtige mennesker, der skriver de anmeldelser, du læser på Trustpilot.

Det kan påvirke TrustScoren, når man tilbyder incitamenter i bytte for anmeldelser, eller når man kun spørger bestemte kunder, og det er imod vores retningslinjer.

Læs mere