sødt og billigt tøj, husk moms
husk at der kommer moms og ekspeditionsgebyr på når tøjet skal ind i Danmark
Har bestilt tøj til baby på 6 måneder og der passer strørrelsen fint, men til mit barn på 5 er tøjet alt alt alt for stort. Lidt mærkeligt.
Gode udsalg og man får en coupon men rabat til næste køb
Køber helt sikkert mere her fra og har anbefaltet til venner








