Minus 3 Stjerner.
Var glad for Web-abonnementet en periode..
MEN.. nu er det umuligt at komme ud af..
Jeg har skrevet med deres bogholderi flere gange og jeg får samme sang hvergang, - at de vil gøre hvad de kan, kommer med sidste leverings datoer, osv..
Men vi er nu på andet år hvor de beklager De er kommet til at hæve på min konto, at refundere er desværre..! IKKE en mulighed..
Abonnement tegnet over nettet kan en dansk bank ikke stoppe, skift af visa kortet er heller ikke en mulighed..
DET FRARÅDES på det kraftigste at tegne abonnement !!
Mbh
Henrik








