Reklamation
Jeg bestilte 2 par leggings, fandt ud af det ene par leggings havde en syfejl. Jeg sendte dem retur og fik en yderst flabet mail fra indehaveren, om at jeg tidligere havde bestilt et lign. par leggings i april måned (vi skriver september nu), samt at de fremsendte leggings var tydeligt slidte, selvom jeg kun havde brugt dem ganske få timer. Jeg får et 'tilbud' om 20% rabat hvis jeg køber et nyt par....
Jeg finder yderligere ud af, at de sidste sæt leggings også har en sy fejl. Men jeg orker virkeligt ikke at skulle have bøvl med sådan en gøgler.
Ville have givet 0 stjerner, men dette tillader systemet ikke.







