Vandt 200 kr gavekort
fik en mail om at hvis jeg loggede ind idag så kunne jeg vinde. 2 timer senere fik jeg en sms med gavekort til just-eat.
håber på der kommer en chat eller forum med andre brugere.
Selvom vi ikke verificerer specifikke påstande, fordi anmeldernes meninger er deres egne, kan vi godt betegne anmeldelser som "Verificerede", når vi kan bekræfte, at der har fundet en forretningsinteraktion sted. Læs mere
Af hensyn til platformsintegriteten scannes alle anmeldelser på vores platform – verificerede eller ej – af vores automatiserede software døgnet rundt. Denne teknologi er designet til at identificere og fjerne indhold, der overtræder vores retningslinjer, herunder anmeldelser, som ikke er baseret på en reel oplevelse. Vi er klar over, at vi måske ikke fanger alle problemer, og du er velkommen til at gøre os opmærksom på det, hvis vi har overset noget. Læs mere
Ingen anmeldelsesinvitationer registreret
Denne virksomhed har ikke inviteret sine kunder til at skrive anmeldelser, så anmeldelserne er muligvis ikke repræsentative
Sådan bruger denne virksomhed Trustpilot
Se, hvordan deres anmeldelser og bedømmelser indsamles, vurderes og modereres.
fik en mail om at hvis jeg loggede ind idag så kunne jeg vinde. 2 timer senere fik jeg en sms med gavekort til just-eat.
håber på der kommer en chat eller forum med andre brugere.
Jeg har ikke mistet noget ved min brug af freefood, i det jeg vandt en konkurrence hvor jeg vandt 100kr.
Nu har jeg ventet i snart en måned, og jeg tror desværre ikke gavekortet kommer.
Har desuden prøve og tippe om gratis mad derinde, men fik hverken feedback fra supporten, om mine tips kunne bruges, så jeg kunne tjene lidt til min bruger konto.
Desuden virker siden halv død da der sjældent kommer nye kampagner, eller nye tiltag.
Alt i alt en skuffende oplevelse.
freefood.dk er et firma der i grunden burde kunne give gratis gavekort, og udefra ser det også godt, ud men fakta er en helt anden. jeg har været medlem der. og logget ind flere gange på en uge, efter 3 år ikke engang tjent nok til 100 kroner gavekort , og har deltaget i flere ting derinde fra unden nogen sinde at ha modtaget penge på min freefoodkonto for de ting jeg har deltaget i , jeg har skrevet 6 mails til freefood ,men har ikke fået svar fra dem en eneste gang freefood kan bestemt IKKe anbefales
Jeg synes egentlig det er et godt koncept, men at de så ikke kan finde ud af at sende gavekortene - er noget svindel!
Jeg har ventet i flere måneder nu og hver gang jeg skriver til dem, er der intet svar!
Synes sku det er for dårlig stil....!!!
Og ville ønske jeg kunne gi 0 stjerner.
Jeg er helt sikker på at dem , der har lavet gode anmelderser har været heldige..:O(
Jeg vil opfordre ALLE til at melde sig ud af dette firma, de magter åbenbart ikke at løfte deres ansvar...Har nu skrevet til dem siden den 27.4 og har INTET hørt fra dem...De eneste man kan høre, er at de griner over alle os der har været dumme nok til at melde sin ind på deres hjemmeside...
Har forgæves bedt om mit gavekort, men har som sagt ikke hørt fra dem....
Er der andre der vil være med til at melde dem til forbrugerstyrelsen eller andre relevante instanser?
Vi må og skal stoppe dette lortefirma..NU !!!
jeg har en meget dårlig oplevelse med freefood, da jeg den 7 i 6 2010 bestilte et gavekort til netto dette har jeg ikke fået og da jeg skrev til dem første gang lovede de at få styr på dette ... men jeg måtte skrive igen og intet er sket de gider ikke engang at svarer på min mail så føler de har stjålet min tid og føler mig snydt i stor stil ... så kunne man undgå at give dem stjerner gjorde jeg dette
vh susan andersen
en supergod side, hvor jeg lige har vundet 500 kr. Masser af tips til billig/gratis mad. Og masser af muligheder for at tjene lidt ekstra til madbudgettet:-)
Fedt koncept, man får gavekort tilsendt til fx Netto, ved at lave dine indkøb over nettet. Jeg har lige købt en telefon til 1 kr., som var et tilbud på freefood, hvor jeg fik 180 kr. på min konto!
Kundeservicen kører upåklageligt, de er meget venlige og man får sendt gavekort direkte hjem til ens adresse. Det er sku nemt!
Det er det gamle "dividende" system som er genoplivet bare online. Her er der bare tale om at man kan købe i alle mulige online butikker og få et beløb på sin konto hver gang man køber via sin konto hos freefood, dette beløb kan man derefter veksle til gavekort til Netto, Føtex eller andre dagligvare butikker. - Det er efter min mening en rigtig god ide og derfor 5 stjerner værd.
Alle kan skrive en anmeldelse på Trustpilot. En anmeldelse er ejet af personen, som har skrevet den, og vedkommende kan derfor redigere eller slette den til enhver tid. En brugers anmeldelser bliver vist, så længe vedkommendes konto er aktiv.
Virksomheder kan bede deres kunder skrive en anmeldelse ved hjælp af automatiske invitationer. Denne type anmeldelser handler om reelle oplevelser og markeres "Verificeret".
Læs mere om andre typer anmeldelser.
Vi bruger en kombination af dedikerede medarbejdere og avanceret teknologi til at beskytte vores platform. Find ud af, hvordan vi bekæmper falske anmeldelser.
Læs om anmeldelsesprocessen på Trustpilot.
Hér finder du 8 tips til at skrive anmeldelser.
Verificering kan være med til at sikre, at det er rigtige mennesker, der skriver de anmeldelser, du læser på Trustpilot.
Det kan påvirke TrustScoren, når man tilbyder incitamenter i bytte for anmeldelser, eller når man kun spørger bestemte kunder, og det er imod vores retningslinjer.